De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Kan het wel een winger zijn, maar dan nog zie ik daarin geen 7,5 mil. Zes miljoen is gewoon een redelijke prijs. Echter wil Utrecht het hard spelen, omdat het zo'n belangrijke speler is en daarom vragen ze de hoofdprijs. Als er niet over valt te praten, moeten ze het gewoon laten.

Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is al 23 trouwens he. Dat is evenoud als Suarez(of die is nu net 24 geworden geloof ik). En hij speelt pas 1 jaar in de Eredivisie.. echt een groot talent is het dus niet. Veel rek zit er ook niet meer in, kan zomaar een net-niet spelertje zijn.

3. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan zeven miljoen wil betalen voor een versterking haal dan Matavz op. En Tadic zie ik liever komen dan Mertens.

EDIT: Adi krijgt geen contract aangeboden.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nieuw gerucht:

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De Zeeuw speelt als een natte krant, dus die mag van mij per direct vertrekken, maar het zal wel bij geruchten blijven.

Hoe zit het eigenlijk met Man United-Stekelenburg?

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Die zal wel in de zomer weg gaan. Ik zie Steek niet nu al vertrekken naar United.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Een vertrek van De Zeeuw opent wel deuren voor het halen van zowel Mertens als Dost. Met Siem en Eriksen hebben we 2 spelers die genoeg diepte hebben in hun spel op het middenveld. Bovendien is De Zeeuw de laatste tijd echt slecht.

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Schijnt wel een goede te zijn maarja hele andere competitie ander team dus afwachten. Wat betreft het Ajax verhaal, vind het lachwekkend dat Ajax geen goed back-up plan voor Suarez had en nu in een keer moet wachten op Mertens of Dost.. Zoals het er nu voor staat komt geen van beiden. Utrecht zou ook gruwelijk dom zijn om hun beste speler te gaan verkopen halverwege het seizoen.

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat back-up plan wordt nu uitgevoerd. Bovendien zijn ze (lees: De Boer) eerlijk en transparant over de spelers die ze willen aantrekken. Daarnaast hebben ze aangegeven dat het 1 van beide wordt en niet allebei. Wat moeten ze nog meer doen dan?

Weet je wat pas lachwekkend is? Het aankoopbeleid van Vitesse..... Hoeveel man telt de selectie nu? Veertig? :lol:

Oh en die nieuwe spits: Jumbo, Plus, Boni, of hoe die ook mag heten, dat wordt natuurlijk helemaal niks. Snap sowieso niet dat ze Pluim laten gaan en dan vervolgens een no-name spits uit Tsjechie aantrekken.

Nee, bij Vitesse hebben ze de zaakjes echt goed op orde. :lol:

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    (AD.nl)

We gaan het zien.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij was El Ham al gehaald als backup voor Suarez omdat ze gedacht hadden dat hij afgelopen zomer al weggekocht zou worden.

Deze noodsprongen zijn volgens mij nodig omdat het niet echt lekker gaat met El Ham en omdat het geen overbodige luxe is om de plekken voorin dubbel bezet te hebben.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dost zal zeker wel komen, maar ik verwacht dat hij het niet zal redden. Nog te weinig ervaring bij een middenmotor opgedaan..

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Nou wat dacht je van, voor/met het verkopen van Suarez al min of meer zeker een andere spits vastleggen. Nu moeten ze last-minute wachten op Dost of Mertens, gaat Dost zo'n kansloze arbitrage zaak aanspannen en Utrecht gooit mooi die vraagprijs voor Mertens omhoog.

Ik zou zeggen als je niet zeker weet dat je een goede vervanger hebt nooit je belangrijkste speler laten gaan, ook al speelde suarez de laatste tijd niet bepaald goed het heeft de afgelopen tijd bijna altijd op suarez gedraait.

Tenzij je die 3e ster niets kans schelen.

EDIT: en wat betreft Dost... die speelt niet eens bij Heerenveen in de basis en moet zeker bij Ajax de sterren van de hemel gaan spelen.

Ik weet niet precies waarom je over Vitesse begint? Kan je de kritiek op Ajax niet hebben en moet je dan over een andere club beginnen? Geef gewoon toe dat het wanbeleid is. Je post straalt één en al frustratie uit.

Wat Vitesse betreft was het hele tijd inderdaad gissen waar ze mee bezig waren qua aankoop/huur beleid maar het krijgt nu allemaal een beetje vorm. En dat je Bony een no-name spits uit Tsjechië noemt zegt genoeg over jou.

Overigens heeft Vitesse ook Valerica Gaman gekocht voor +/- 3 miljoen, moet zeggen dat ik geen idee had wie dat was, maar je koopt niet zomaar een verdediger voor 3 miljoen schijnt een hele goede te zijn.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Waarom is het toch altijd dat er bij transfers naar Ajax de arbitrage commissie wordt ingeschakeld? 8)

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat spelers de interesse van het schone AFC niet kunnen weerstaan *) Haha.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat Ajax het walhalla is in Nederland natuurlijk.

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ajax is vooral een doorgeefluik naar grotere clubs in Europa (één van de redenen waarom ze al jaaaren geen kampioen meer zijn imo).. dus veel spelers willen die weg wel bewandelen.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En vaak gaan ze er zelf financieel ook niet op achteruit bij Ajax

Feyenoord schijnt ook 4 mlijoen geboden te hebben

Die investeerders hebben wel hart voor de zaak om nog eens een zak geld er achteraan te gooien. Volgens mij kunnen ze dat geld beter bewaren voor de oprotpremie van Mario Been :+

http://www.v-bal.nl/nieuws/63936/feyenoord-bracht-bod-van-vier-miljoen-uit-op-dost.html

19. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax is toch de club in Nederland, internationaal is Ajax nog steeds de club van Nederland ook al zijn de laatste jaren weinig resultaten behaald. Ze kunnen spelen om het kampioenschap en kunnen het meeste verdienen.

De hele eredivisie is een doorgeefluik, spelers van Vitesse, FC Utrecht, SC Heerenveen worden doorgegeven aan Ajax, PSV, FC Twente en dan maken ze de overstap naar het buitenland. Je kan niet verwachten dat Ajax een bod van 26 miljoen op Suarez niet accepteert omdat ze kampioen willen worden.

Eredivisie is failliet.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het stomme is dat Liverpool ook niet bepaald rooskleurig ervoor staat qua financien maar in het buitenland weten ze altijd nog wel ergens een zak geld vandaan te toveren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina