Nou wat dacht je van, voor/met het verkopen van Suarez al min of meer zeker een andere spits vastleggen. Nu moeten ze last-minute wachten op Dost of Mertens, gaat Dost zo'n kansloze arbitrage zaak aanspannen en Utrecht gooit mooi die vraagprijs voor Mertens omhoog.
Ik zou zeggen als je niet zeker weet dat je een goede vervanger hebt nooit je belangrijkste speler laten gaan, ook al speelde suarez de laatste tijd niet bepaald goed het heeft de afgelopen tijd bijna altijd op suarez gedraait.
Tenzij je die 3e ster niets kans schelen.
EDIT: en wat betreft Dost... die speelt niet eens bij Heerenveen in de basis en moet zeker bij Ajax de sterren van de hemel gaan spelen.
Ik weet niet precies waarom je over Vitesse begint? Kan je de kritiek op Ajax niet hebben en moet je dan over een andere club beginnen? Geef gewoon toe dat het wanbeleid is. Je post straalt één en al frustratie uit.
Wat Vitesse betreft was het hele tijd inderdaad gissen waar ze mee bezig waren qua aankoop/huur beleid maar het krijgt nu allemaal een beetje vorm. En dat je Bony een no-name spits uit Tsjechië noemt zegt genoeg over jou.
Overigens heeft Vitesse ook Valerica Gaman gekocht voor +/- 3 miljoen, moet zeggen dat ik geen idee had wie dat was, maar je koopt niet zomaar een verdediger voor 3 miljoen schijnt een hele goede te zijn.
Laatst bewerkt: 31 jan 2011