De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Lol het is dus vast gewoon bullshit. 8)

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zwartkuis geeft even een mooie samenvatting van alles wat we al wisten 8)

Deadline duurt ook nog gewoon 3,5 uur natuurlijk :)

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom laten ze El Hamdaoui nou zo buiten beschouwing? Die is toch gewoon fit, ik snap niet dat ze zo hard op zoek zijn naar een nieuwe spits, want die hebben ze al in de vorm van Mounir.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Omdat Mounir ook op linksbuiten kan en Ajax een balvaste, kaatsende spits wilt hebben. Type kapstop.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    El Hamdaoui kan ook vanaf links. Dan kan je Dost in de spits zetten. Omgekeerd als je El Hamdaoui in de spits zet, heb je Ebecilio nu op links. Die toont veel potentie maar een basisplek is te voorbarig vind ik. Er moet echt wat bij in de aanval. Dan kan je kiezen tussen een nieuwe linksbuiten of spits, blijkbaar kiezen ze voor Dost.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Probleem is dat de spoeling erg dun begint te worden. Het is nu dat Mounir terug is, maar voor je het weet heeft hij weer een of ander griepje. Nu is Suarez weg en Dikke Mido ook. Siem de Jong is geen spits, Sulejmani grillig en Ebecilio kan het ook niet alleen.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    is dat type Pantellic?

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ze willen hem dus niet laten gaan, zielig zooitje daar bij Hercules... :emo:

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als Ajax Propper zou halen zou ik daar echt blij mee zijn. Dat is imho het grootste talent van Vitesse. Maar goed, dat gebeurt toch niet.

Ik weet niet of Dost nog komt, alhoewel ik nog nooit heb gehoord van een medische keuring "voor het geval dat het rondkomt"... :lol:

Ander gerucht dat ik heb gehoord is dat Christian Chivu in Amsterdam is voor een medische keuring, maar dat zou mogelijk verraden dat Vertonghen is weggekaapt door Spurs of City. =(

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Chivu :eek: Die kunnen we toch nooit betalen, die doet het hartstikke goed bij Inter

zou wel fantastisch zijn, blijft een held

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe kom je aan die geruchten?

edit; zie het al , AN. Zeker bullshit

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat ligt impliciet in het woord gerucht verborgen natuurlijk: je hebt het altijd van iets of iemand anders. Weet dus totaal niet of er iets van waar is.

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    #Dost komt medische keuring #ajax niet door! ''Geen ballen, alleen een enorme eikel!'' /via @JeroenvdVeer

:emo:

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    :)

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Daarbij schijnt Van den Boog volgens Swartkruis van VI gezegd te hebben dat Ajax niet akkoord gaat met de prijs die Heerenveen vraagt voor Dost en er dan ook géén andere speler zal worden aangetrokken. Maar je weet maar nooit..

@ Hierboven:
    Goed voor hem. Ik weet nu al welk team ik ga pakken naar de transfer update in FIFA 11. :+

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Een kat in het nauw maakt rare sprongen en dat geld in dit geval voor zowel Ajax als Heerenveen, want van Heerenveen kan ik me niet voorstellen dat die een ongemotiveerde speler in de selectie willen hebben.

Het zal op het randje worden vanavond.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zagen jullie dat net nog bij VI met Fortuna? Ze hadden de verkeerde schoenen aan, je zag zo een filmpje waar ze in een minuut wel een stuk of 5x op hun bek gingen. :lol: Vraag me af hoe dat de hele wedstrijd ging. Die trainer ook na afloop. Echt geniaal.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ik vond het inderdaad hilarisch :lol:

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zag het net ook, moet ook een erg leuk interview zijn geweest :+

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die coach na afloop: "Ik keek niet eens meer naar de posities maar vroeg gewoon aan de jongens wie er nog konden lopen."

Briljant :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina