De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat een geweldig plan B had die van de boog toch. :emo:

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Dat ging ook de hele wedstrijd zo door. Stelletje amateurs, heb me gruwelijk zitten ergeren.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, joh, nog meer.
    Deze wilden ze voor 25miljoen euro kopen. :+

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Damn wat een geruchten nog allemaal, Heitinga naar Chelsea. 8)

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als Liverpool echt zoveel betaald voor iedereen , dan heeft Ajax dit héél slecht gespeeld.

Maar nog erger is dat ze niet eens hebben gekeken naar een opvolger, soms word ik echt fucking naar van die club.

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jou club draagt tenminste fatsoendelijke voetbalschoenen! :+

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat is ook puur omdat je die niet hoef te scouten.

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Echt dramatisch als Ajax niet Dost en/of Mertens weet te strikken. Grote bek van Rik van de Boog dat ze wel een plan B hadden. En nu moeilijk lopen doen omdat Heerenveen en Utrecht teveel geld zouden willen zien. Wat had die dan verwacht, dat we ze gratis zouden krijgen.

Voordat ze Suarez verkochten hadden ze al een vervanger moeten hebben, nu heb je gewoon een probleem.

Waarom trouwens alleen weer spelers proberen te halen uit de Eredivisie, het is nu toch wel duidelijk dat de Nederlandse clubs de hoofdprijs vragen na het Suljemani gebeuren.

*ergert zich nog wat meer...

Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    vd Boog? Ik hoorde vooral Frank de hele tijd zeggen dat ze volledig waren voorbereid om een vertrek van Suarez op te vangen. Eerste fout als je het mij vraagt.

Ook schandalig dat Liverpool nu ineens met geld gaat smijten en met Suarez zo lang krenterig zat te doen. Zouden ze nou expres 35 miljoen hebben geboden om te laten zien dat ze de vraagprijs van Ajax ook best hadden kunnen voldoen?:+

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Chelsea wordt zó overpowered. Torres + Drogba 8).

:lol:

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, vast :F:

Het lijkt me eerder dat ze van te voren budgetten hebben bepaald voor de spelers die ze wilden halen. Daarnaast hebben ze Caroll gehaald omdat ze waarschijnlijk wisten dat het rond kwam met Chelsea voor Torres, en 60 miljoen vergroot je eigen budget natuurlijk ook 'enigzins'.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Serieus, snap het niet. Jaren lang heeft Chelsea geprobeerd Torres te krijgen en lukte het niet. Nu kan het ineens wel? Damn!

Maarja, balen. Het Liverpool wat ik steunde was toch al weg / dood dankzij de verkopen van Alonso, Mascherano en Arbeloa. Nu dit nog?

"Even Reds can turn Blue"

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hopelijk gaat Gerrard ook weg naar een mooie club, hij hoort niet thuis in die rotzooi.. wat een geniale speler blijft dat toch _O_.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is al een grafzooi en dat word alleen maar erger. Word hier gewoon misselijk van. Niet echt het Liverpool meer waar ik "verliefd" op ben geworden.

Achjah, zal allemaal wel. Torres in het blauw is raar

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als Torres weg wil (zelfs na de steun die hij heeft gekregen van alle supporters) dan kan Liverpool hem toch niet tegen zijn wil in bij Liverpool houden? Welke andere club zou overigens 60miljoen bieden voor een Torres die al 1.5 jaar in deze vorm is, 60 miljoen vangen voor een speler die zelf weg wilt + niet in vorm is is eigenlijk perfect.

Snap overigens niet dat 'het Liverpool wat jij steunde" dood is door het verkopen van Alonso, Mascherano, overige.. leg uit?

Wie vind jij geen geniale speler? 8)

16. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    @ Ralluff: Fortuna heeft zich ook aardig versterkt met wat spelers of zijn dat geen versterkingen, maar gewoon afdankertjes?:9

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Gerrard zit bij Liverpool precies op de juiste plek, want bij een andere club (hogerop) slaagt hij toch niet.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die verkopen ging nergens over, of wel? Ze hadden geen degelijke vervangers in huis. Benitez dacht wel even wat aan de schuld te doen. Niet dus, vanaf toen ging alles naar de klote. Verliezen, spelers uit vorm ... Het leek nergens meer op. Mede dankzij het beleid. Benitez mocht niet maar nu worden er bakken uitgegeven.

Dit Liverpool wat ik nu zie? Met geen mijlen te vergelijken met voorgaande seizoenen. Drie trainers in 1 jaar, wait ... Wut?!

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Pff ik ben echt kwaad op Ajax. Dit bewijst dat ze gewoon hebben gefaald in de onderhandeling met Liverpool. Sowieso hadden ze best mogen wachten tot de Torres deal rondkwam , dan hebben ze sowieso een spits nodig en kan Ajax nog even 10 mil meer vragen. Nu heeft Liverpool gewoon een cheap deal gehad en zijn de kansen op een kampioenschap van Ajax zwaar geslonken. Verder wordt er gewoon totaal niet gescout en bestaat het plan voor als Suarez vertrekt uit 2 te dure Eredivisie spelers en een bejaarde niet capabele Ijslander.. Godverdomme zeg.

20. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Bassie Bassie Bassie Bassie Dost Bassie Dost Bassie DooostO-)

Het is nog geen 12uur maar denk niet dat hij meer vertrekt:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina