De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nou lekker dan... :{

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik geef je 4 redenen:
    - Jody Lukoki
    - Lorenzo Ebecilio
    - Florian Josefzoon
    - Aras Özbiliz

Waarin is hij zó veel beter dat we vier talenten in de weg moeten gaan zitten? Voor de buitenspeler positie moet je of een absoluut toptalent halen, of iemand die direct van meerwaarde is (de Bruyne, Carcela, Mertens). Boerrigter is pure middelmaat, dan kan je beter op je jeugd vertrouwen.

3. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Of ze hebben al iemand anders aangetrokken en de melding komt pas later...

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Goedzo Ajax, lekker geregeld!

5. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    ik lees morgen wel al de transfers die nu nog niet bekend zijn gemaakt,

truste

6. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Die 3 spelers heb ik nog te weinig zien spelen om er een goed oordeel over te geven.
    Imo moet je juist de gok nemen met sommige spelers.
    Kijk naar een Chadli bij Twente en Mertens bij Utrecht.
    Die werden gekocht voor max 5 ton (correct me if im wrong) en kijk hoeveel ze nu waard zijn.

Ik moet wel zeggen dat Ajax op dit moment te weinig spelers hebben die er ook staan als de rest is slecht speelt dus dan zouden die middelmaat spelers ook geen nut hebben.

Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Had 'm voor 4,5 wel graag zien komen. Maar nu houdt Ajax lekker het geld op zak. In de breedte missen we misschien een speler nu, maar met Mounir op 9 zie ik het ook wel goed komen :) Beter dat Ajax niet heeft toegegeven aan de rare prijsstelling.

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, gelukkig geen transfers voor Ajax. Ik zag ze er wel voor aan om op het laatste moment absurde bedragen te gaan betalen voor spelers die hoogstwaarschijnlijk toch gaan falen. Ajax heeft op dit moment een uitstekende nummer 9 (die in de zomer alvast voor Suarez is gehaald) en genoeg aanvallers (zoals de namen hierboven) Ook zijn cvitanich er nog, misschien geen echte Ajaxspeler, maar in geval van nood gewoon inzetbaar. En er is natuurlijk nog Sulejmani, die het imo dit jaar goed doet en in ieder geval begint te scoren.
    Nu alleen nog de doelgerichtheid (hoekjes mikken ;)) van Eriksen verbeteren en je hoort aan het einde van het seizoen niemand meer over een mislukte transferperiode. :)

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nog minder als je Boerrigter haalt. Ze gaan het niet alle 4 redden, Ebecilio denk ik sowieso niet, maar om nou een middelmatige speler te halen om de kwantiteit voor de positie nog meer te verhogen lijkt me geen strak plan.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Benieuwd hoe het nu tussen Dost en Heerenveen verder zal gaan.

11. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg leuk dat Sulejmani steeds meer scoort, maar het zijn wel de goals waar je eigenlijk geen fuck aan hebt en hij scoort altijd laat in de wedstrijd.
    Kijk naar Nac thuis de 4-1 en Nac uit de 3-0 en Feyenoord thuis uit de 2-0 (deze was dan wel belangrijk, maar kwam ook veel te laat en daarvoor had hij een 1 op 1 kans gemist.) uit een penalty wel te verstaan.

Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Sulejmani is nog altijd lang niet de speler die hij had moeten zijn. Ja, hij laat steeds meer zien, maar nog altijd veeeeeel te weinig.

Maar Dost had niet het verschil tussen kampioen of niet kunnen worden imo. Daarom beter dat Ajax niet heeft toegegeven aan Heerenveen.

13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat een anti-climax zeg. Ben wel benieuwd hoe het Dost nu vergaat bij Heerenveen.

Goed van Ajax dat ze zich niet hebben laten verleiden om meer geld uit te gaan geven dan dat een speler waard is. 4,5 miljoen is nog steeds te veel voor Dost maar ik ben blij dat ze niet hebben toegehapt.

Stoor me er wel enorm aan dat ze zich weer zo dramatisch voorbereidt hebben op het vertrek van Suarez. Als je je topspeler verkoopt moet er al gewoon iemand klaarstaan om dat op te vangen. En dan ook niet aankomen met de bankzitter van een subtopper maar gewoon met een echt gescoute speler.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Er lag een plan B, maar dat bestond dus enkel uit Dost of Mertens en een wanhoopspoging aan het adres van Pröpper. Typisch, want je weet als het goed is al sinds de zomer dat je hem niet meer dan een seizoen zou behouden.

@Aftrek gek, geen reactie meer?

15. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee je hebt me me ogen doen openen.
    Boerrigter heeft inderdaad nog een lange weg te gaan om een top speler te worden en als je hem haalt stop je alleen maar de ontwikkeling van je jeugd spelers.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lees op de Twitter van AjaxLife dat Heerenveen om kwart voor 12 ineens 2,5 - 3 miljoen zakte in de vraagprijs. 8) Maar dat was te kort tijd om het papierwerk in orde te krijgen en de clausules uit te werken.

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu komt de waarheid naar boven. Blijkt dus dat de onderhandelingen rond 20.30 uur muurvast zaten, allebei de partijen wilden niks toegeven, tot 23.45 uur. Toen besloot Heereveen plotseling de prijs met 2,5 miljoen te laten dalen tot 3 miljoen, maar het was te kort tijd om alles rond te krijgen en het nog aan de KNVB te laten weten 8)

Te lezen op http://twitter.com/#!/ajaxlife

edit: ah net te laat ;)

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Had eigenlijk enkel verwacht dat hij naar een club buiten Engeland zou vertrekken als hij bij Liverpool weg zou gaan. Gezien zijn opmerkingen over de hardheid van de competitie en blessures en dergelijke.

Edit: @Aftrek Gek, haha oké dan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina