Tsja zo gaat dat tegenwoordig.. Vies maar heel goed gespeeld door Newcastle. Even fappen. [yt]Tv5VotXzOQA[/yt]
Kippenvel, wat is hij toch goed zeg. Die dribbeltechniek, die ongelofelijke startsnelheid, dat schot.. pfff
*fap fap* Als een versnelde Maradona vanaf eigen helft, blijft geweldig. Ze zouden die jongen moeten klonen en elke club er 2 moeten geven, wat zou het voetbal dan leuk worden om naar te kijken
Messi in je team gebruiken staat gewoon gelijk aan doping of valsspelen, want wat die man doet dat kan helemaal niet. Ongelofelijk.
Heb dat wel bij vijf tot tien doelpunten hierbij, kan er echt van genieten om zo'n speler te zien voetballen.. wie niet trouwens? Zo veel gevoel in zijn schoten, passjes en zijn dribbels. Die balcontrole + dribbel + startsnelheid = . En dan ook nog zó'n schot.. Niet normaal.
Baas Toch blijf ik de 2-0 tegen United mooier vinden, niet perse om de goal maar om de combinatie van Xavi -> Messi. Die bal van Xavi, werkelijk prachtig.
Hopelijk is hij er wel bij tegen Twente. Weet nog wel dat PSV tegen Sparta Praag speelde, wat een beest was die Wilfried in de spits zeg !
Benieuwd naar de open sollicitatie morgen. Vraag me wel af hoe hij Fortuna wilt helpen. Als trainer zou kunnen, laat hem de spelers maar eens motiveren, en keihard laten werken.
Lees net op telegraaf.nl dat de deal voor Dost 4,5 miljoen + 0,5 miljoen als Ajax binnen 5 jaar kampioen wordt + 50% bij doorverkoop zou zijn geweest. Denk dat de meesten hier blij zijn dat het niet door is gagaan edit//Wordt wel gezegd dat het mondelinge overeenkomst is en dus in principe ook geldig zou zijn als Heerenveen of Ajax zich er in de zomer op beroept
15% doorverkoop is het, maar ik geloof er weinig van. Kamp Heerenveen en Telegraaf melden het, maar Ajax ontkende gister nog alles.
Lijkt me stug dat de (mondelinge) overeenkomst (die nooit tot uiting is gekomen) in de zomer nog steeds staat. Dan gaat er gewoon weer opnieuw worden onderhandeld, I presume.