De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Thanks!

Loop morgen gewoon een winkel in waarin ze verschillende providers aanbieden en dan maak ik wel een praatje.
    Laat ik me gelijk ff goed inlichten.
    Wat is btw beter om te doen, 1 of 2 jaar?

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    1 jaar (tenminste, de Wildfire ben ik denk ik al zat naar 1 jaar.. weet niet hoe dat bij jou zit) en KPN qua internet (heb ik zelf ook en eigenlijk overal wel verbinding.. snelheid is gewoon goed voor mij :))

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wat voor internet abo heb jij dan atm Ferron?
    En hoeveel betaal jij per maand (gemiddeld)? Dan weet ik een beetje waaraan ik moet denken ;)

Is dit niks? T-mobile is redelijk voordelig heb ik het idee...

ong 25 euro per maand helemaal doorgerekend...

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een Wildfire? En dan 2 jaar :+ Zoveel ben ik ook ongeveer kwijt voor mijn Desire HD :+

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    8)

Waar kan ik dat ergens goedkoop vinden dan?
    Ik hoor van iedereen dat ze 20 euro per maand betalen maar als ik zoek kom ik daar nooit op...

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wildfire kost los 200 euro, dus om 480 euro voor 2 jaar te gaan betalen lijkt me overdreven 8)

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik ga ff langs de Belcompany en Phonehouse.

9. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of kijk hier eens op: http://www.dealdirect.nl/. Staan soms wel mooie deals tussen. Mijn zus heeft hier haar desire besteld, het is volledig betrouwbaar!

Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
  12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.752
    Waarom een Wildfire?

Heeft hier iemand trouwens een Orange San Fransisco, oftewel ZTE Blade?

Groepsgenoot van mij had hem en echt een enorm goed telefoontje voor de prijs! Kost ongeveer 150 euro om te importen en is volgens de review op de meeste vlakken beter dan de Wildfire en al die andere duurdere telefoons (buiten de top natuurlijk).

Specs:

# Android 2.1 Eclair
    # Qualcomm MSM7227 600MHz processor
    # 512MB RAM
    # UMTS 900/2100 MHz
    # GSM 900/1800/1900 MHz
    # HSDPA (3G+)
    # 3.2 megapixel camera with autofocus
    # 3.5" WVGA (800x480) OLED (nieuw: of TFT) capacative touchscreen
    # WiFi 802.11 b/g
    # Bluetooth
    # FM radio
    # GPS
    # Accelerometer
    # Digital compass
    # Light sensor
    # Proximity sensor
    # 116mm / 56.5 mm / 11.8mm
    # 130g

Veel betere resolutie dan menig telefoon van 200 euro duurder.

Ik zit zelf nog te twijfelen of ik nu al los een iPhone 4 zal gaan kopen. Ik wilde wachten op de verlenging van m'n abonnement, maar ik zag dat ik dan aan een 30 euro abbo moet en dan betaal ik nog 300 euro extra voor de foon...

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Even een schaamteloze zelfquote:

Budget klinkt altijd een beetje cheap, maar ik bedoel hier natuurlijk gewoon dat je voor een lage prijs gewoon een geweldige telefoon krijg. Goede kwaliteit-prijs verhouding.

Weet trouwens niet wanneer die groepsgenoot van je hem gekocht heeft, maar het scherm kan anders zijn als je hem nu importeert. Tegenwoordig worden ze (zoals de specs al aangeven) niet meer met OLED, maar met TFT geleverd.

Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.752
    Hij had hem rond de kerstdagen gekregen. Scheelt het veel tussen TFT en OLED? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nou wel een Iphone 4 zal halen of een aardige Android telefoon voor meer dan de helft van de prijs.

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    OLED is zuiniger en mooier, maar dat merk je alleen als je 2 telefoons naast elkaar legt.

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    OLED heeft een betere kijkhoek en betere zwartwaardes. Er zijn een aantal vergelijkingstesten hierover te vinden op internetz.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.752
    Niet dat ik hem ga kopen, hoor. Denk dat ik binnenkort voor een losse iphone 4 ga. Kost wat, maar bij verlenging mag je ook gewoon 300 euro lappen + je abonnementskosten die opeens verdubbelen (bij mij tenminste).

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Mooier is behoorlijk subjectief, zeker bij OLED. Ik zou die overdreven, neppe kleuren namelijk niet willen ;)

19. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn huidige sim-only (t-mobile) abbo loopt binnenkort af dus nu ben ik op zoek naar een nieuw abbo.

Nou heb ik besloten dat ik deze keer wel voor een smartphone ga dus heb ik veel rond zitten kijken.
    Na wat te hebben rondgespeurd lijkt het erop een HTC gaat worden maar verder dan dat lukt het nog niet echt.

De wildfire ziet er prima uit als 1e smartphone, maar ik ben bang dat ik na een tijdje spijt krijg dat ik niet íets meer had uitgegeven aan bv een desire...

Andere optie is dus om iets meer te spenderen en voor een Desire of een Desire HD te gaan,
    waar ik dan waarschijnlijk voor de Desire zou kiezen (HD brengt voor mij niet erg grote vernieuwingen van wat ik heb gelezen).

En waar het dan uiteindelijk op neer komt, bij T-mobile blijven of een andere provider kiezen? Ik hoor namelijk redelijk wat slechte dingen over T-mobile van mensen met smartphones, maar met mijn roestige Nokia heb ik niks gemerkt.

Het maximale wat ik trouwens wil uitgeven is tussen de 20 en 30 in de maand,
    daarboven wordt het me toch net iets te gek.

Hopelijk heeft iemand hier wat ervaring met één van de genoemde mobieltjes, altijd moeilijke keuze dit.

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  20. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb zelf de desire hd nu ongeveer een maand. Telefoon bevalt erg goed en zeker ook het besturingssyteem. Ik had voorheen een windows telefoon. Dit is echt een enorme vooruitgang. alles werk, alles gaat heerlijk snel en ziet er gelikt uit.
    Enige nadeel van dit toestel voor mij is de batterijduur. Ik zit gebruik de telefoon overdag best veel wat resulteert dat als ik thuis kom van werk ik hem eigenlijk al aan de lader leg. (is hij nog neit op maar scheelt niet veel) dit komt ook mede doordat de telefoon heel de dag aan het syncen is met facebook twitter google en andere dingen.
    Verder ben ik wel blij dat ik voor de HD ben gegaan en niet voor de standaard desire. Het is gewoon allemaal wat mooier en sneller en dat grote scherm is echt fantastisch.
    wat betreft de grote van de telefoon: prima. Telefoon is heel dun en past perfect in je zak. Ik heb er een rubberen beschermhoesje op en hij kan nu ook gewoon plat liggen (geen ' last' van uitstekende camera, maar dat had ik toch niet)

oftewel een echte aanrader!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina