De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die selectie van Strootman is ook bullshit. Die gast speelt 2 goede wedstrijden en wordt gelijk opgenomen in de selectie? :lol:

Had hem dan ook al geselecteerd toen hij nog in de jupiler league liep te ballen, want door zijn overgang naar Utrecht is hij niet opeens 10x beter...

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Beetje opportuun inderdaad, maar dat is toch al oud nieuws. Volgens mij was zijn selectie al vorige week bekend.

@ Aernhem in dit geval gaat het niet helemaal op denk ik.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vorige week was de voorlopige selectie, dit de definitieve. Vorige week had ik toch echt verwacht dat hij zou afvallen.

4. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chivu krijgt maar vier wedstrijden. Gaat toch nergens meer over.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    :emo:

Jongen, iemand gewoon vol op z'n bek slaan van achter tijdens een wedstrijd heeft niets maar dan ook maar niets met voetbal te maken. Gewoon een instinctieve reactie omdat je zoiets totaal niet verwacht.
    Ik weet niet wat voor een rare ideeën jij hierachter houdt, maar dit doet hij echt niet per se om een kaart aan te naaien hoor :emo:. Nu zit je van het slachtoffer een dader te maken?

Anyway, 'er zit een steekje los' is in dit geval wel erg treffend :p.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hoe kan je iemand die zoiets flikt nou een kaart aannaaien?

Die verdient hij gewoon.....

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Bovendien is er bij die gast weinig sprake van zielig doen, hij wordt gewoon keihard in zijn gezicht gemept. Heb niet het idee dat hij hier nu extra show maakt om een kaart aan te naaien ofzo, volgens mij heeft hij echt pijn. :):

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Als ik een onverwachte klap op mijn bek krijg. Dan ga ik ook neer. Dus in dit geval gaat het overdreven theatrale gedrag niet op.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ben je alweer vergeten dat Zidane zich een slachtoffer noemde en zich jarenlang als klein kind gedroeg nadat hij een kopstoot uitdeelde?
    Meestal zijn voetballers te laf om sorry te zeggen of toe te geven, Chivu is één van de weinige die het wel doet.

10. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Chivu moet gewoon verdomme terug komen naar Ajax!\o/

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :emo:

Jongen, ik weet niet wat voor rare ideeën jij hier achter houdt, maar je snapt het volgens mij niet helemaal. Meneer krijgt een klap, donker rood, maar meneer gaat liggen alsof hij net een paar hoeken heeft gehad van overeem. Hou toch op. En daarna gewoon weer verder voetballen zeker. Aanstellerige voetballers :x

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Voetballers zijn aanstellers sure, maar deze gast krijgt echt een flinke mep hoor. Ik heb zelf ook gebokst en als jij een volle mep krijgt ga je gewoon neer hoor.

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je nou niet kunnen dan? Het feit dat hij gaat liggen of dat hij zo aanstellerig ligt te rollen? Want in het eerste geval, hij krijgt toch een behoorlijke klap en ziet hem nou niet echt aankomen, dus logisch dat je valt. Maar het tweede geval, dan moet ik je gelijk geven, de meeste voetballers doen net alsof er een ledemaat van hun lichaam is gerukt ofzo, maar staan daarna inderdaad gewoon weer op en spelen verder :F:

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Puntje tegen de koploper (Zwolle).

Beste wedstrijd van Fortuna gezien sinds 3 seizoenen ofzo. Fantastische wedstrijd, met mooie combinaties. Vooral onze nieuwe aanwinsten, blijken ook écht aanwinsten te zijn. Als we zo blijven spelen hoeven we niet te vrezen voor degradatie.

Ribeiro _O_
    Shakison _O_
    Ricksen _O_
    Voorn _O_
    John _O_

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gefeliciteerd, knap een punt tegen Zwolle. Zo word het bovenin ook weer spannend want Zwolle wint niks meer.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wel grappig dat we bijna al onze punten tegen de betere teams uit de JP pakken.

Winst op Cambuur & RKC, en gelijk tegen Zwolle.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Wat een helden! _O_

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gaat van Barneveld nu ook beter darten hierdoor? :9

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam