Test Drive Unlimited 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook al een aantal uurtjes gespeeld en ik ben best te spreken over deze game. De graphics zijn ok, niet geweldig maar ook zeker niet slecht. Over het geluid kan ik niet heel veel zeggen omdat ik zelf op dit moment geen boxen op mijn tv heb aangesloten en al het geluid uit mijn lcd boxen komt nooit geweldig is, maar ik vind ze prima klinken.

    Ik vind het een erg vette game! Het verhaal wat er inzit voegt in mijn ogen weinig toe en af en toe word je (in mijn ogen) wel teveel verteld wat je volgende stap is.

    Leuke toevoegingen zijn de weerseffecten en de dag en nacht cyclus. Dit zorgt voor de nodige verandering. Wat ik persoonlijk wel grappig vond wat dat je nu ook mensen tegen kan komen bij de dealers die ook aan het kijken zijn naar een nieuwe auto, iets wat je toch weer meer laat zien dat je niet alleen bent.

    Het is gewoon TDU1 maar dan grootser en beter :thumbs:

    Edit: Oh en het hele je character aanpassen en je huis inrichten gedoe moet je van houden, maar ik vind het een leuke toevoeging.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2011
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Idd wel grappig, maar het geeft dus aan dat we het spel even de kans moeten geven, hij blijft me nog steeds wel trekken, en mss dat ik hem wel ergens goedkoop uit Engeland bestel ofzo, wil toch ook de Forza Ultimate pack halen die hier niet te krijgen is ;)
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou vertel: zijn de geluiden beter, meer verschillende computergestuurde auto's (of ben je weer de enige op het hele eiland die een sportwagen heeft) hoe zijn de graphics, de handling van de auto's, hoe storend is het "verhaal" wat bij de game hoort evenals het moeten inrichten van een huis, hoe moeilijk zijn de opdrachten, zijn de achievements een beetje te pruimen, hoe zien de dashboards eruit, hoe zien de weerseffecten eruit, hoe rijd een auto in de regen, hoe is het snelheidsgevoel, zijn er veel verschillende wegen, moet je tanken in de game of kun je eindeloos doorrijden. Zo maar een paar vragen. :)
     
  4. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe zit het met de auto's ik kan maar maximaal 6 hebben?? dat is wel genaaid dan hoor :-(
     
  5. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je dan een nieuw huis kopen, waarbij je dus ook een nieuwe garage hebt en dus meer plaats hebt voor auto's --> je kan dus meer dan 6 auto's krijgen.
     
  6. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    nou als ik bij de huizen kijk zie ik bij de grootste villa een garage voor 6 auto's dus.. :'-(
    Het kan zijn dat je ergens anders nog huizen kan kopen maar dat heb ik nog niet gevonden
     
  7. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet meerdere huizen tegelijk hebben dan?
     
  8. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja je kan meerdere huizen hebben. Heb op dit moment 2 huizen, 3 auto's.
     
  9. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    oh gelukkig maar,
    niet aangedacht dat je meerdere kon kope natuurlijk dom dom.. is nog vroeg :+
     
  10. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha kan gebeuren ;)
    Waar heb jij het spel eigenlijk gekocht?
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    quoted omdat ik ook benieuwd ben :)
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De graphics zullen t forza3 niveau niet halen door de grootte van deze wereld.
    De graphics van bijv GTA4 zijn ook niet de allerbeste, maar de sfeer is dat wèl. Hopelijk geldt dat hier ook :)
     
  13. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    www.gamesshoppen.nl

    Ik heb geen tdu 1 gespeeld dus kan sommige niet beantwoorden.
    maar hier mijn mening

    Geluid: redelijk tot goed
    Graphics: goed maar geen forza.
    handling van auto's: tussen arcade en simulation in, hangt tegen arcade aan. maar je kan bijvoorbeeld ook assists uitzetten en dan komt het weer wat dichter tegen simulatie maar het blijft die arcade feeling beetje houden.
    verhaal:niet storend voor mij maar een pluspunt.
    opdrachten: niet echt moeilijk je moet wel ook een paar rijbewijzen halen voor bepaalde klasse auto's die kunnen wel beetje tricky zijn als je nog moet wennen aan de besturing.
    maar ik moet er ook bij zeggen dat ik meer heb lopen cruisen dan opdrachten
    achievements: zou het niet weten nog niet gecheckt
    weerseffecten: als de zon schijnt is het mooi maar als het regent dan kome er regendruppels op de voorruit en die vind ik zelf niet echt mooi maar het stoort niet.
    als het nacht is en je doet cockpit view heeft het wel iets weg van getaway in stockholm als je dat kent ;)
    dashboards: heb niet echt veel auto's maar ik vind ze mooi tot dusver wat ik heb gezien
    Regen: je auto glijd sneller weg enzo, bochten moet je langzamer nemen een beetje dus zoals real life :+
    zijn er veel verschillende wegen: JA!
    moet je tanken in de game : Nee

    kort gezegd: als je een echt een racespel zoekt zoals forza ofzo moet je het niet halen zoek je meer een combinatie van racen free roam en beetje cruissen met je xbox party enzo dan wel. ik ben zowiezo van mening dat je dit spel niet moet halen als je geen live hebt het is echt meer gemaakt voor de multiplayer ala free roam
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bedankt Sjaak! Toch wacht ik de recensies nog even af...
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Thanks! Hier kan ik wel wat mee! :thumbs:
     
  16. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet trouwens een voor de lol met je auto naar een carwash gaan.. Had echt zo´n wft is dit moment 8)
     
  17. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook met dit spel 'free-roam' met allerlei mensen in bijvoorbeeld 1 map? Dat je gewoon doet waar je zin in hebt met (bijvoorbeeld) 30 mensen?
     
  18. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    het is een free roam dat zowiezo je kan rijden waar je heen wilt en doen wat je wilt
    je rijd op dat eiland en dan hangt eraf waar jij rijd wie er in je game zit dus als jij bijvoorbeeld 20 km na links rijd zit je weer bij andere mensen in de game dan waar je net was,
    je kan ook op de map zien waar iedereen is die het spel speelt en dan kan je spawnen bij hun.(ik weet niet helemaal zeker of je iedereen ziet maar ik zie iedergeval heeeeel wat luitjes op de map ;) )
    je kan ook een party maken zodat je bijv met een maatje in de game zit en ook blijft maakt nie uit hoe ver je van mekaar weg rijd


    ff iets anders ik kom er net gewoon pas achter dat je een airport hebt en daar kan je dus naar een ander eiland als je level 10 bent,laat ik dat nu nog niet wezen.
    is iemand daar al geweest die het spel heeft? is dat net zo groot als waar je nu zit? nee toch ??
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
  19. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee toppie. :)

    Heb jij de game al dan?
     
  20. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    @sjaakie1987

    Ja dat is net zo groot (ongeveer), volgens mij zit je nu op Ibiza; ja toch? En het anderen eiland is Hawaii (van TDU).

    En nog wat: Ik las net ergens dat als het spel goed verkocht gaat worden er misschien een DLC komt waarin Lamborghini's zitten. Dat zou wel awesome zijn :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina