www.gamesshoppen.nl
Ik heb geen tdu 1 gespeeld dus kan sommige niet beantwoorden.
maar hier
mijn mening
Geluid: redelijk tot goed
Graphics: goed maar geen forza.
handling van auto's: tussen arcade en simulation in, hangt tegen arcade aan. maar je kan bijvoorbeeld ook assists uitzetten en dan komt het weer wat dichter tegen simulatie maar het blijft die arcade feeling beetje houden.
verhaal:niet storend voor mij maar een pluspunt.
opdrachten: niet echt moeilijk je moet wel ook een paar rijbewijzen halen voor bepaalde klasse auto's die kunnen wel beetje tricky zijn als je nog moet wennen aan de besturing.
maar ik moet er ook bij zeggen dat ik meer heb lopen cruisen dan opdrachten
achievements: zou het niet weten nog niet gecheckt
weerseffecten: als de zon schijnt is het mooi maar als het regent dan kome er regendruppels op de voorruit en die vind ik zelf niet echt mooi maar het stoort niet.
als het nacht is en je doet cockpit view heeft het wel iets weg van getaway in stockholm als je dat kent
dashboards: heb niet echt veel auto's maar ik vind ze mooi tot dusver wat ik heb gezien
Regen: je auto glijd sneller weg enzo, bochten moet je langzamer nemen een beetje dus zoals real life
zijn er veel verschillende wegen: JA!
moet je tanken in de game : Nee
kort gezegd: als je een echt een racespel zoekt zoals forza ofzo moet je het niet halen zoek je meer een combinatie van racen free roam en beetje cruissen met je xbox party enzo dan wel. ik ben zowiezo van mening dat je dit spel niet moet halen als je geen live hebt het is echt meer gemaakt voor de multiplayer ala free roam
Klik om te vergroten...