Net nog 1,5 uur Crysis 2 demo zitten spelen. Ik ga er vanuit dat hij morgen niet meer werkt. Duurde in eerste instantie vrij lang todat ik in een match kwam (paar minuten) dus iik dacht dattie al uit de lucht was, maar dus nog niet.
Ben geeindigd op 15 uur met 600 kills of zo
(niet slecht voor een gratis demo lol, alhoewel BC2 'port valdez' op kop gaat met 30 uur hahaha)
De map, wel een klein beetje op uitgekeken maar de gameplay gaat toch diep. Door die nanosuit kan je heel erg varieren met je gamestijl. Eerst gebruikte ik cloak voornamelijk om ongezien rond te lopen, maar nu draai ik het om. Ik loop vaak normaal rond wel sneaky zoals in een normale shooter doe (dus geen run&gun) maar als men mij dan ziet, ga ik in cloak en kan me razend snel verplaatsen bv de gast flanken. Lukt niet altijd maar dat snel wegkomen is wel verdomd efficient.
Energy management blijft erg belangrijk. Niets lulliger dan dat je op een kritiek moment zonder energy zit
Maar goed, dat wordt tot eind maart ff geen Crysis meer (tenzij demo 2 komt voor 360) Kan ik wat anders gaan spelen. En wie weet blaast Homefront Crysis 2 wel uit beeld (want die komt geloof ik 2 weken eerder toch?)
Toch ben ik aangenaam verrast door Crysis, weer eens wat anders dan de normale 'modern shooter'
Klik om te vergroten...