Test Drive Unlimited 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou toch maar een pre order geplaatst bij Gamehubs, 33 euro incl verzenden voor de PS3. :)
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Klein stuk gespeeld, mijn eerste beelden zijn veel dingen zijn snel afgewerkt, waar meer tijd in had mogen zitten.

    - Toeteren; hoor je alleen het geluid als je toetert, je ziet bijvoorbeeld geen hand naar de stuur gaan.

    - Over een stuk zandpad rijden; Zeer zeer vaag gemaakt, lijkt wel dat je maar blijft hobbelen, snap niet hoe men dit zo hebben kunnen maken.

    - Geluid is vele male beter als je in de auto zit en dan rijd. Dan als je de auto laat zien op de weg ( Is mij opgevallen) Meer gemaakt voor in de auto zitten?

    - Rijden in een regen bui; Ontwikkelaars zijn ruiten wissers vergeten? :lol:

    - Geluid van de auto's zijn inderdaad (Als sommige stofzuigers afgesteld.) En sommige auto merken zijn juist wel weer goed maakt met geluid geven. Als men hier meer aandacht aan hebben besteed, was het een vele male beter game geweest ! Om hele tijd dit geluid aan te horen is kortom KUT! =)

    - Ëénmaal een huis gekocht; Wil je zelf de auto even in de garage rijden, gaat dit allemaal vanzelf erg jammer, had liever zelf even erin gereden en dan er weer uit.
    - Characters had wel meer Variatie in mogen zitten, iedereen lijkt op elkaar, jammer.

    Ik post wel meer, wat mij opgevallen is. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2011
  3. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komen jullie al aan de game?
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had 'm bij http://www.playmefirst.nl/ vandaan, echter kan je alleen de PS3 versie daar nu nog krijgen. =(
     
  5. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee. Word voor mij dus wachten tot vrijdag de 11e :)
     
  6. xEARGASM

    xEARGASM DEADMAU5

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Die feature heeft er nooit in gezeten in deel 1 en ik denk niet dat het echt nodig was om deze ook in deel 2 te hebben. Het zou jammer zijn als je de hele tijd tegen je eigen garagepoort rijdt.
     
  7. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    En ze zijn nu al aan het cheaten :mad:

    Just a few more days until Test Drive Unlimited 2 is out. Everyone is waiting! But.. There are already some lucky people out there who already play it. Also on Xbox 360, but there is a problem... The first unfair gamers have already been spotted, i'm talking about cheaters, yes i said cheaters. It seems like some unfair gamers already manage it to cheat in the game in online mode, and the game is not even out yet! Eden Games is investigating the cheater problem right now. WE keep you updated.

    Youtube: Test Drive Unlimited 2 Money Mods | How To Mod Money in Test Drive Unlimited 2 TUTORIAL! (XBOX 360)
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Er zal vast nog wel iets komen net als in TDU1 waar je ontelbaar keer een race kan doen, waarmee je in 20 seconden 70.000 kan verdienen. Dat zal vast wel bekend zijn tegen de tijd dat ik de game in handen heb. :+
     
  9. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem sinds gisteren ook (dankzij playmefirst.nl), al even gespeeld. Ik vind het toch een waardige opvolger van de eerste en niet zoals sommige beweren een test drive 1.1.
    Oké de graphics zijn niet de beste en er zijn waarschijnlijk spellen met beter geluid maar als auto-freak is dit een spel die je moet kopen. Het is echt een immersive wereldje! Ik vind hem zalig en ga me nog uren amuseren maar dat is maar mijn bescheiden mening.
     
  10. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de afwisseling een filmpje, waar ook de "vlucht" naar Hawaii te zien is.

     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Die car wash is idd een tamelijk 'wtf moment'. :+

    Ik ga denk ik zelf maar eens proberen zo'n 'hanssystem' te maken, zodat vanuit de bank m'n stuurtje kan gebruiken.

    [​IMG]
     
  12. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er met een stuur uit dat ie heel laat en niet sterk reageert op het draaien van het stuurtje. Als bijv 20 graden naar links stuurt, lijkt ie echt een heel klein beetje te draaien. Of valt dat wel mee? :thumbs:
     
  13. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik ook te zien, maar ik speel toch niet met stuur :p
     
  14. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ook niet hoor. Ik heb hem nog niet, maar misschien was het ook zo zonder stuur en dan zou ik het toch een beetje gek vinden. Als hij bijvoorbeeld afslaat, gaat dat heel lastig.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Carwash:

    [yt]faySKK8G8_I[/yt]

    :emo:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Denk dat de game wel snel in prijs zal zakken binnen no time in een van die Engelse webshops. Wacht er nog wel mee. Sowieso vraag ik me af of ie niet snel gaat vervelen als je TDU1 al veel hebt gespeeld.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    lol wtf 8)
     
  18. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al gereden met het MS wireless racing wheel?
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Aan de ene kant heb ik wel zin in de game, maar aan de andere kant hoor ik veel kritiekpunten waar ik me wellicht aan ga storen. Met het eerste Unlimited deel heb ik me eigenlijk prima vermaakt, zowel online als offline. Maar die game was z'n tijd op dat moment echt ver vooruit (kocht ik de Xbox 360 voor).

    Als ik het kan weerstaan (kleine kans) dan wacht ik ook nog eventjes. In ieder geval tot er wat meer recensies te lezen of te bekijken zijn. Ik vind het in ieder geval erg jammer dat er zo weinig casual scheurijzers in de game zijn gestopt. Het zou toch super vet zijn om met een mannetje of tien rond te scheuren in gare Fiats? :cool:
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Hehe, dat zou inderdaad wel leuk zijn. Ik probeer het gewoon voor die 33 euro. Daar raak ik hem ook wel weer voor mwijt mocht het niks zijn. Ik heb me inderdaad met deel 1 ook super vermaakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina