Klein stuk gespeeld, mijn eerste beelden zijn veel dingen zijn snel afgewerkt, waar meer tijd in had mogen zitten.
- Toeteren; hoor je alleen het geluid als je toetert, je ziet bijvoorbeeld geen hand naar de stuur gaan.
- Over een stuk zandpad rijden; Zeer zeer vaag gemaakt, lijkt wel dat je maar blijft hobbelen, snap niet hoe men dit zo hebben kunnen maken.
- Geluid is vele male beter als je in de auto zit en dan rijd. Dan als je de auto laat zien op de weg ( Is mij opgevallen) Meer gemaakt voor in de auto zitten?
- Rijden in een regen bui; Ontwikkelaars zijn ruiten wissers vergeten?
- Geluid van de auto's zijn inderdaad (Als sommige stofzuigers afgesteld.) En sommige auto merken zijn juist wel weer goed maakt met geluid geven. Als men hier meer aandacht aan hebben besteed, was het een vele male beter game geweest ! Om hele tijd dit geluid aan te horen is kortom KUT! =)
- Ëénmaal een huis gekocht; Wil je zelf de auto even in de garage rijden, gaat dit allemaal vanzelf erg jammer, had liever zelf even erin gereden en dan er weer uit.
- Characters had wel meer Variatie in mogen zitten, iedereen lijkt op elkaar, jammer.
Ik post wel meer, wat mij opgevallen is.
Laatst bewerkt: 6 feb 2011