De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom hier net binnen vallen en lees dat ADO gewonnen heeft. Als Utrecht morgen nou ook even laat zien dat ze niet alleen tegen Ajax 1000% op kunnen laden, maar ook tegen Twente, begint dit wel mijn beste weekend van dit jaar te worden. (Mooie dag gehad vandaag, en gisteren naar Ajax geweest, voor 't eerst sinds tijden, draak van een wedstrijd gezien, maar wel gelachen, en morgen verjaardag van m'n neefje, dus ik had sowieso al een goed weekend, maar met deze uitslagen er bij, ben ik toch wel heel gelukkig aan het zijn op dit moment. En dus.)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Haha het was wel weer duidelijk waar jet zwakke punt van atletico ligt, niet te zuinig! :emo:

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ff de overwinning en de 5e plek gevierd. Nu lekker maffen.

Morgen weer leuke wedstrijden op het programma.

Bovenin: Utrecht - Twente

Onderin: Vitesse - Feyenoord, deze is extra belangrijk nu Excelsior ook gewonnen heeft.

4. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd man\o/ Jij moet echt een geweldig seizoen doormaken, Eerst al in de arena winnen( wat mij een geweldige klote dag bezorgde|:-:+) en nu ook bij PSV de volle winst.

Geweldig om te zien hoe Ado voetbalt, Kan er echt van genieten. Ze hadden trouwens ook in Enschede moeten winnen. Waren daar gewoon de betere maar door onterechte beslissingen van de scheids verloren ze.

Waar eindigt dit?

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Niet te geloven hoe het nu gaat. En gister vond ik Den haag ook niet zo goed maar dat maakt geen klote uit als je in de laatste minuut de bal er in trapt.\o/

Twente uit speelde we een erg goede 2e helft maar toch kregen we te weinig. Zo zie je dat je over het gehele seizoen waarschijnlijk wel op de punten uit komt die je verdiend.

Az die verliest bij Excelsior. Wat een eikel is die marcellis ook. Ga je zo opzichtig hands maken. Vind hem ook bijna altijd slecht.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Tof dat het zo goed gaat na het enorm slechte vorige seizoen. Eerst bijna degraderen en als het zo goed blijft gaan straks nog Europa!

Oh, en trouwens:

Daarnaast heeft Messi ondertussen al 40(!!!) keer gescoord, terwijl het pas februari is. 8) We maken historie mee.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Enorme slechte seizoenen waren het. Maar wat er niet kan gebeuren in zo'n korte tijd. Adrenaline stroomt de hele tijd door me lijf. Wil alweer dat het volgende week is want heb nou al zin in de volgende wedstrijd. Wat kan voetbal je toch een bijzonder gevoel geven. Als we europa in gaan ga ik elke wedstrijd mee. Ook al moeten we naar Syberie. Maar ik mag nog niet op de zaken vooruit lopen. Eerst er voor zorgen dat we voor play-offs spelen!

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi dat PSV verliest en wij al gespeeld hebben en hebben gewonnen, dat is in het verleden wel eens anders geweest! ;) Ook heel leuk voor vd Brom natuurlijk, hoe hij ADO laat spelen vind ik toch wel een hele grote pluim waard!

Ben benieuwd wat Utrecht vandaag laat zien, als zij weten te winnen van Twente wordt het nog spannend. Ajax speelde niet goed vrijdag, maar PSV speelt ook niet lekker en Twente heeft ook al eens een grote oorwassing gehad dit seizoen.

Alle 3 de clubs maken imo een kans op het kampioenschap.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ach, nederlaag kan gebeuren. Hopelijk gaat er nu eindelijk eens wat gebeuren in de selectie! Engelaar speelt als een krant en moet zsm worden verkocht. Laat Wuytens daar maar staan. En tjsa, spitsen positie is ook niet optimaal. Koevermans doet het alleen goed als invaller dus laat hem de volgende keer aub niet starten! Hopelijk verliest Twente vandaag wat punten bij Utrecht, dan is er niets aan de hand..

Was gelijk na de wedstrijd m'n verdriet wegdrinken:+!

Laatst bewerkt: 6 feb 2011
  10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb wat extra vreugdebiertjes weggetikt *) Gingen erin als zoette koek ;)

Vitesse begint scherp tegen Feyenoord.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    :lol:

Hoe konden jullie gisteravond Thomazii nog serieus nemen na dit?

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wat doen jullie allemaal moeilijk pfff algemeen bekend dat iedereen een hekel heeft aan ajax. PSV supporters zijn blij als ajax verliest, ajax supporters blij als psv verliest... het is allemaal zo logisch en toch elke week weer dezelfde huil discussie (onee ze lachen ons uit *huilhuil*. Lekker boeiee allemaal.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12

14. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    hhahah owned hahahahahaha :lol::lol::lol::lol:
    door z'n eigen avatar** giller! \o/

15. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    :D

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Eerste helft Vite$$e - Feyenoord bijna voorbij, helaas nog 0 - 0. Ik hoop echt dat Feyenoord nu een keertje wint.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Begin jij nu ook al :emo:

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ga de 2de helft ook maar even kijken. Hoe speelt Feyenoord?

20. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Vit€ss€ bedoel je :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina