De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Bundesliga vind ik juist een geweldige competitie, Engeland ook.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dortmund is inderdaad een leuk team, volgt mijn broer al een tijdje dus ik automatisch ook :+. Heb alleen niet zoveel met de rest, vind het gewoon geen mooie clubs en geen mooie spelers die er rondlopen.

3. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Die Olic vond ik vorig jaar echt een held zeg!
    Weet alleen niet wat er nu met die vent aan de hand is.:9

Edit: Ah ik lees het al een knieblessure. Hij richt zich op de voorbereiding van volgend seizoen.

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke wedstrijd was dat volgens mij!

5. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Portugal is een aanrader, vooral Benfica en Porto spelen echt geniale wedstrijden dit seizoen.

Laatst bewerkt: 7 feb 2011
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Er is maar 1 ploeg waar je naar zou hoeven kijken, en dat is Barca.
    Als die nou elke dag speelden. :+

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Barcelona eigenlijk nooit zo leuk om te kijken, zie liever strijd en spanning. Bij Barcelona lijkt het vaak profs tegen amateurs :9

maar dat Nederlandse voetbal is (af en toe) echt om te janken, best een verademing als je dan een random premier league wedstrijd aanzet :)

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Chelsea - Liverpool vond ik anders ook maar ruk. Bij de Eredivisie volg ik alleen Ajax nog, andere wedstrijden laat ik meestal schieten, Ajax is over het algemeen al erg genoeg om te zien O-)

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik laat zowat alles schieten dit seizoen, ik heb echt zwaar genoeg gehad van die kut kleine streams in al die jaren die ik heb bekeken. Sinds het WK kan ik me echt niet meer focussen om een stream te bekijken, haalt me helemaal uit de wedstrijd. Als we nou maar eens digitaal tv hadden hier, dan kon ik Sport1 aanschaffen. :mad:

Dit seizoen heb ik hooguit de helft van alle wedstrijden gezien van Barça, elke keer naar een café/maten lukt ook niet en vertik het om nog via een stream te kijken. :lol:

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was wel een drama die pot, maar volgende week gaan we weer los:

15-2: AC Milan - Tottenham
    16-2: Arsenal - Barcelona
    17-2: Anderlecht - Ajax (19:00) / Lille - PSV (21:05)
    22-2: Lyon - Real Madrid
    23-2: Inter - Bayern

:thumbs:
    echt ideaal 8 champions league wedstrijden verdelen over 2 weken _O_

edit: ik kijk elke week Ajax via een stream (op 42inch tv) prima beeld (oke geen tv kwaliteit) maar wel vloeiend en probleemloos

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat een wedstrijden zeg! Moet jammer genoeg op maandag en woensdag trainen :'-(.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is toch zo'n gelul hè, onvoorstelbaar. Sneijder heeft dat een keer geroepen en hij heeft sinds ik kijk en hij bij Inter speelt (ik geloof inmiddels zes jaar) nog een rare frats uitgehaald op een hoge bal van de zijkant zoals Sneijder het aanhaalde. Behalve die ene keer tegen Nederland, en daar kon hij amper wat aan doen omdat die lompe Melo tegen 'm aanliep.

En vervolgens lult heel Nederland het weer na, terwijl men gemiddeld hooguit 1% van de Interwedstrijden ziet. Om schijtziek van te worden. Die gozer pakt zoveel corners en voorzetten uit de lucht, dat is niet te tellen.

Ik vind Barça echt geen fuck meer aan om naar te kijken. Geen spanning, niks. Dat flipperkastvoetbal heb ik wel gezien na tien minuutjes.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Poe poe als toch ook maar iemand wat zegt over je club he..

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :emo:

Alsjeblieft zeg. Ik ben zelf zo kritisch als de neten, en kritiek is niks mis mee, ook als het van anderen komt. Maar mensen die anderen nalullen, daar word ik toch zo schijtziek van. Helemaal als het nergens op slaat. En god, wat zijn we daar goed in in Nederland.

15. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet verdomme werken om half 7!!!. Ik mis Ajax :'-(

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben volgens mij de enige hier die zich blijkbaar alleen in de Eredivisie interesseert en niet zoveel in buitenlandse competities. Tuurlijk heb ik zo mijn sympathieën voor buitenlandse clubs, maar het boeit mij tegenwoordig niet zo gek veel.

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Had de goals van Arsenal - Newcastle nog niet gezien, maar die laatste zat er echt lekker in

Hoe Harper trouwens ook juicht_O_

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Natuurlijk heb ik ook sympathie voor de Eredivisie. Maar het niveau is beneden peil. Als ik dan de samenvattingen bekijk van de grotere landen. Dan vraag ik mij af, waarom het mij lukt om twintig minuten te kijken naar Vitesse - Feyenoord.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind het ook echt mooi hoe die trainer juicht, lijkt net Dragon Ball Z man 8).

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nah, je bent niet de enige.

Als ik voor clubs met goed voetbal zou kiezen, zou ik niet wekelijks naar Fortuna gaan.

Er is niks beter dan je op vrijdag, anderhalf uur lang te ergeren aan Fortuna.:+
    Clubliefde <3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina