[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

  1. Alonso

    39,6%
  2. Webber

    18,8%
  3. Hamilton

    8,3%
  4. Vettel

    31,3%
  5. Button

    2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Duurt toch nog wel even voor er zekerheid is of zijn hand volledig herstelt of niet
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat zou het zonde zijn als Kubica niet mee kan doen dit seizoen. :mad: Vind hem echt een fantastische rijder. Vraag me ook af wat Renault gaat doen zonder hem...
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Beelden van de auto:

    [yt]MCrA5-lYOls[/yt]
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Damn, ik lees het net pas in de krant! Hopelijk komt ie er weer helemaal bovenop, het is dood en doodzonde voor de sport als hij niet terug komt!
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Vanaf 3.15 :eek:

    [yt]ALbxMiwf4nw[/yt]

    Kijk die vangrail :eek:
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoop echt zo dat alles goedkomt met Kubica. Het is zo'n geweldig talent en een smaakmaker in de F1. Een van de weinige echte racers. Hij hoort thuis bij een top team. Kubica en Alonso samen bij Ferrari zou een top duo zijn!
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Gelukkig dat hij bij kennis is of is geweest. Ik hoop echt zo dat hij weer terugkomt!
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Goed nieuws links en rechts gelukkig :)
    Het is al redelijk positief dat hij uit zijn coma gehaald werd. Bevestigd is dat hij mentaal helemaal in orde is en geruchten zijn dat hij prikkels voelt in zijn hand en zelfs zijn vingers zou hij al een klein beetje hebben kunnen bewegen! Kubica zie ik nog wel een keer instappen :)

    Hoop alleen dat die Renault dit jaar net ff geen topauto is. Dat zou echt sneu zijn voor Kubica.
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Was ik eindelijk net gewend aan het fan zijn van Kubica, gebeurt dit. Waarom ook aan zoiets meedoen? Hoop dat ie nog terugkomt, maar vraag me ook af of ie ooit nog zo goed zal zijn dan als dat ie was. Het lijkt me wel de persoonlijkheid om dit van zich af te kunnen schudden, maar hoe stom dit.

    Daar gaat mijn F1 seizoen :mad: :'-(
     
  10. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Echte klote dat dit hem overkomen is. Hopen dat alles weer goed komt met hem.

    Ook best klote dat dit gewoon gebeurd is. Nu krijg je straks dat coureurs van de grote teams nergens aan mee mogen doen. Net zoals Mclaren zijn coureurs verbied om bijv. aan kart races voor een goed doel mee te doen. De F1 coureurs van tegenwoordig doen al zo weinig naast de F1. Ik had graag gezien dat meerdere coureurs hetzelfde deden als Kubica. En andersom. Hoe vet zou het zijn als Loeb of Rossi eens in de F1 mee deed, of anders de F1 helden in de Indy 500, DTM en 24h van Le mans. Dit deden de coureurs vroeger ook regelmatig.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Dit:

    [yt]D0Sg8it4ZbY[/yt]

    moeten ze weer doen. En uitzenden ook natuurlijk :)

    @ Fisichella,
    Waarom hij aan zoiets meedoet? Weet je hoe vet rally is?! :9
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volledige race. :D

     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Toch heeft Kubica, ondanks dat hij er slecht aan toe is, geluk gehad:

    [​IMG]
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nog 2 operaties dus. Ik denk niet dat we hem dit jaar nog zien in een F1 auto. Hopelijk is ie er volgend seizoen weer bij:)

    Edit:
    Force India heeft z'n auto ook onthuld, nu zijn ze er allemaal. Meest in het oog springen natuurlijk de McLaren en Renault! Ben erg benieuwd naar de snelheid van sommige teams.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  17. Remco

    Remco Guest

    Holy shit, die man mag blij zijn dat 'ie nog leeft! Dit is freaking bizar :eek:
     
  18. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Slecht stuk vangrail man.. Dat mogen ze van mij daar wel eens even nakijken.
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    bizar :|
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Helemaal mee eens. Doet me wel eens aan bepaalde ''veiligheidsincidenten'' in de F-1 zelf denken. Ze hebben destijds in 2005 een keer min of meer een GP afgelast omdat de banden niet helemaal veilig waren. Heerlijke uitspraken ook van Paul Stodart. Aan de andere kant mag je nu wel blij zijn dat het toen niet doorgegaan is, min of meer natuurlijk. Er had toen heel wat kunnen gebeuren. Volgens mij was niet veel later of ietsje eerder al, die crash van Ralf Schumacher ook. Je schrikt er als fan, van welk team dan ook, wel behoorlijk van. Deze vangrail is gewoon een dikke faal geweest. Ben geen fan van Kubica ofzo, maar als die was omgekomen op basis van die vangrail dan zou ik wel goed pissed zijn geweest. Het deed me bijna denken aan Jim Clark, en Graham Hill die de rotzooi triest ging opruimen. =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina