De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dus jij vindt het normaal als de vraagprijs voor een speler met een miljoen omhoog gaat zodra Ajax aanklopt? Dat is helemaal niet normaal en gaat nergens over..

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Makkelijk lullen, want als Heerenveen niet zo moeilijk deed, hadden ze Dost sowieso voor veel te veel geld binnengehaald. En omdat dat niet gelukt is, krijg je achteraf opeens dit soort uitspraken.

Moet wel zeggen dat Ajax niet te ver is gegaan (gelukkig voor ze), maar wat ze boden voor een bankzitter die 3 miljoen heeft gekost en dus eigenlijk al minder waard is, was natuurlijk teveel.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet Ajax clubs subsidieren die over het algemeen een grote haat hebben tegen Ajax, hogere bedragen vraagt als Ajax langskomt, smerige spelletjes speelt in media om Ajax maar af te kraken en gewoon respectloos met Ajax omgaat? Ik zie het niet.

Vooral die subtoppers, werken gewoon de markt tegen. Ajax verkoopt aan Real etc, Heerenveen/Utrecht/whatever verkopen aan Ajax en VVV/Sparta/etc verkopen weer aan Heerenveen/Utrecht. Maar nu wordt die middelste schakel gewoon tegengewerkt.

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed van vd Boog, ben ook blij dat Dost niet voor een absurd bedrag gekocht is.

Ook goed dat Bonevacia heeft bijgetekend, hopelijk krijgt hij snel speelminuten en verdwijnt daardoor Enoh uit de basis. Ik heb een zwak voor Enoh, maar je ziet gewoon dat hij voetballend veel te kort komt voor het Ajax spel.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Rodney Sneijder heeft ook bijgetekend btw.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vd Boog :thumbs:.

7. ________

________ Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie denk je dat er gaat winnen, Ivoorkust of Mali?

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    lol vette gebruikersnaam *)

9. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Beter dat ze dat niet meer doen, vind het zonde dat telkens de betere spelers uit de eredivisie gekocht worden door Ajax en vervolgens floppen.

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Bendtner: 'Ik ben mijn filmsterrensalaris wel waard'

Nicklas Bendtner, spits van Arsenal, voelt geen enkele scrupule dat elke week zestigduizend euro op zijn bankrekening wordt gestort. De 23-jarige Deen is van mening dat hij genoeg offers moet brengen voor zijn rol als entertainer en het altijd in de spotlights staan.

'Ik vind dat ik een hoge prijs betaal met mijn lichaam, mijn tijd en het feit dat ik zelden enige privacy heb', betoogt Bendtner in The Daily Telegraph. 'Je hoort me heus niet klagen. Het zijn van die dingen die komen kijken als je profvoetballer bent. Maar het is wel een hoge prijs die je moet betalen als je bijvoorbeeld met je vriendin wat wilt gaan eten en je wordt opgejaagd door fotografen.'

'Wat ik het meeste mis vanwege het voetbal is dat ik niet meer op wintersportvakantie kan', vervolgt de aanvaller die dit seizoen in acht competitiewedstrijden (waarvan een als basisspeler) voor The Gunners aantrad. 'Maar zolang ik voetballer ben, kan dat niet vanwege het gevaar voor blessures. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet geniet van het geld dat ik verdien.'

'Het is lastig om ons salaris te vergelijken met dat van een bankdirecteur of een hoge manager bij een groot bedrijf', weet Bendtner. 'Die stoppen zonder twijfel veel energie in hun werk en zijn van invloed op het leven van veel werknemers. In mijn werk is dat anders. Als Arsenal-speler ben je een top-entertainer. Dus het is verkeerd om mijn salaris te vergelijken met dat van zakenmensen. Je kan het beter vergelijken met de inkomsten van filmsterren.'

====

hilarisch :lol:

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een droeftoeter zeg. Weet je zeker dat het geen interview met Balotelli was? :lol:

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Stond gister ook in de krant dat hij in een bepaalde test zo hoog had gescoord op zelfvertrouwen dat de man die het onderzoek afnam schrok van het resultaat8)

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Van Balotelli of van Bendtner?

Zou allebei kunnen namelijk :+

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Balotelli is tenminste geniaal en een groot talent. Bendtner is gewoon een idioot imo.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Van Bendtner;) Was even vergeten om op reageren te drukken:+

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Godzijdank, Pep. _O_

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Naar welke club moet die anders heen gaan? :D

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Man City natuurlijk! 8)

19. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Of bondscoach van Qatar worden voor 20 miljoen per jaar :lol:.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bizar bericht was dat inderdaad,.. 20 miljoen per jaar...

zou die sjeik dan ook xavi, iniesta en messi willen laten naturaliseren?

Want niks dan goeds over Pep maar hij heeft ook wel aardig materiaal daar in Barcalona :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina