Eerste paar minuten zul je idd moeten wennen aan de handling. Maar daarna, wat is dat toch heerlijk om eindelijk een bocht vloeiend te kunnen maken in TDU. In TDU1 ging dat niet, hier kun je wel gewoon in 1 vloeiende beweging een harde bocht maken.
Maak je niet ongerust over de handling, dit zit best in orde! Ik heb een hele tijd in een MiTo QV gereden (pakweg 1000km op de teller) en daarna heb ik een proefritje gemaakt in een Ford Mustang GT. En wat een verschil is dat zeg kwa rijden, je voelt dat je in een zware auto zit en dat merk je echt wel in het weggedrag.
Ik heb gisteren een Chevy Camaro SS LT1 gekocht, de V6 uitvoering en dat is toch ook best een flinke bak met een hoop gewicht. En het is echt dikke fun als je daarmee een flauwe bocht maakt die een beetje naar beneden loopt met uitzicht op zee met 170 op de teller, kicken is het!
Ik heb gisteren ook een grote parkeerplaats gevonden en daarmee eens de Camaro getest en met een beetje oefenen kun je toch best wat controle uitvoeren op die auto tijdens driften. Probeer bijv met zo'n camaro maar eens volgas weg te rijden, dan komt er wel rubber op de weg achter je te liggen, je auto slingert zelfs een beetje als je volgas optrekt terwijl ie slipt. Net als in 't echt eigenlijk met zoveel power.
Dus wat mij betreft, gewoon kopen die hap!! Als je eventjes doorbijt en de handling onder de knie hebt heb je gewoon met een topgame te maken!
Laatst bewerkt: 8 feb 2011