1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het concept is namelijk vreselijk goed en origineel!

Maar als de handling slecht is, graphics in orde zijn maar niet bijzonder, dat er vanaf het begin al geen bikes inzitten (hoe suf) en de geluiden nog slechter zijn als in deel 1 begin ik toch te twijfelen of ik deze wel moet halen.

Hij staat in de pre-order en ik denk dat ik er wel van kan gaan genieten weer, maar er is nu toch twijfel gekomen..

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Eerste paar minuten zul je idd moeten wennen aan de handling. Maar daarna, wat is dat toch heerlijk om eindelijk een bocht vloeiend te kunnen maken in TDU. In TDU1 ging dat niet, hier kun je wel gewoon in 1 vloeiende beweging een harde bocht maken.

Maak je niet ongerust over de handling, dit zit best in orde! Ik heb een hele tijd in een MiTo QV gereden (pakweg 1000km op de teller) en daarna heb ik een proefritje gemaakt in een Ford Mustang GT. En wat een verschil is dat zeg kwa rijden, je voelt dat je in een zware auto zit en dat merk je echt wel in het weggedrag.

Ik heb gisteren een Chevy Camaro SS LT1 gekocht, de V6 uitvoering en dat is toch ook best een flinke bak met een hoop gewicht. En het is echt dikke fun als je daarmee een flauwe bocht maakt die een beetje naar beneden loopt met uitzicht op zee met 170 op de teller, kicken is het!

Ik heb gisteren ook een grote parkeerplaats gevonden en daarmee eens de Camaro getest en met een beetje oefenen kun je toch best wat controle uitvoeren op die auto tijdens driften. Probeer bijv met zo'n camaro maar eens volgas weg te rijden, dan komt er wel rubber op de weg achter je te liggen, je auto slingert zelfs een beetje als je volgas optrekt terwijl ie slipt. Net als in 't echt eigenlijk met zoveel power.

Dus wat mij betreft, gewoon kopen die hap!! Als je eventjes doorbijt en de handling onder de knie hebt heb je gewoon met een topgame te maken!

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Koop 'm nou gewoon mensen, anders kan ik dadelijk in m'n eentje gaan cruisen :+

4. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ook wat in, dat cruisen lijkt me best wel lachen. ''follow the leader'' :D

5. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb je toegevoegd op Xboxlive! Zodra ik je online zie zullen we welleens meeten! Fotoshootje op de parkeerplaats achter de Privelege? En daarna stukje cruisen over de snelweg enzo, gewoon netjes aan de verkeersregels houden maar af en toe wel goed het gas erop op de snelweg. Dat is mijn rijstijl :b:

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Eerste bug tegen gekomen in het spel, wil het even met jullie delen. Kan dus het hele spel opnieuw opstarten wil ik weer verder gaan. :lol:
    Sorry, voor de kwaliteit gemaakt met de mobiel uiteraard.
    http://www.youtube.com/watch?v=jV4vsRZ2aB0

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Forza 3 Ultimate Edition is 12 pond bij Amazon.com. Flikker er nog een paar toffe games bij die in de aanbieding zijn, en je zit op het bedrag wat je kwijt zou zijn voor TDU2.

Tegen de tijd dat je dan daarmee klaar bent, is TDU2 alweer dik in de aanbieding.

8. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aii, dat is lullig ja :p
    Maaruh, waar blijven die positieve puntjes?? Hoor alleen maar dat de besturing belabberd is, de grfx niet meer dan mwoah zijn, nou beginnen de autos z'n eigen ook al in te graven. :b:

9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wacht even hoor, ik ga nu wat betreft deze game van lyrisch naar bedenkelijk.

- Ten eerste is de postbode geweest en is de game niet gekomen, terwijl ik hem zaterdagavond betaald heb en ik gisteravond een mail kreeg dat hij was verzonden.

- Ten tweede draait hij op de PS3 dus kut? Server offline, stottert als je mensen tegenkomt, 1,5 seconde vertraging in de besturing, slechtere belichting. IK had hem juist voor de PS3 gekocht omdat ik hoopte dat de graphics iets beter zouden zijn en vooral omdat ik dan online kan spelen met PSN dat gratis is. Ik heb geen Live gold op de Xbox360 op dit moment.

- Ten derde is hij dus voor geen meter met een stuur te spelen? Ik heb het MS wireless wheel voor de 360, die heeft een hele kleine draaicirkel en het logitech wheel voor gt5 op de ps3, die je echt beide kanten meerdere keren rond kan draaien, maar dat maakt dus allemaal niet uit?

Moet ik hem dan maar voor de Xbox 360 gaan halen en mn Live Gold gaan verlengen? Kost me extra geld en moet ik die PS3 versie weer verkopen, plus dat ik hem dan pas waarschijnlijk over een paar dagen heb.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat je hem gewoon eerst zelf even uit moet proberen om te kijken wat je er zelf van vind (en of je PS3 stuur misschien wel lekker werkt)

11. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Controls werken fijn met de xbox 360 controller hoor, hij loopt gewoon prima. Ik vind hem er zelfs beter uitzien dan verwacht, ik snap ook niet waarom sommige mensen zeggen dat de graphics verouderd zijn.

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    De XBW club is een feit, kostte me wel 50,000 ballen :p

Join als je wil, XBW.nl is de naam :)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb vandaag de PS3 versie binnengekregen via www.playmefirst.nl
    Gisteren de laatste besteld bij hun en vandaag al binnen! Top!
    Straks na het werk direct proberen!

14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Momenteel kunnen we niet meer dan 8 members hebben. Er zal eerst genoeg geld moeten zijn voor we kunnen uitbreiden. Doneren is mogelijk, wie doneert krijgt een hogere rank :p

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, maar als je leest dat de framerate en drawing distance op de PS3 slecht zijn, er vertraging in zit, de belichting slechter is, de server instabiel is en hij stottert als je andere spelers tegenkomt en hij uberhaupt slecht met een stuur te spelen valt ga ik wel twijfelen. Nog niet meteen aan de game op zich, maar vooral aan mijn consolekeuze, ook omdat de meesten hier en op andere fora waar ik op zit hem vooral op de X360 spelen en het toch wel erg leuk is om met andere samen rond te cruisen.

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bartsmit heeft 'm binnen!

17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben erg benieuwd naar jouw bevindingen met deze game op de PS3 (speel je met stuur of controller?)

Ik heb nogal wat twijfels gekregen door bevindingen van anderen in dit topic, vooral met betrekking tot de PS3:

Ik hoop dat jij hier wat opheldering over kan geven, anders verkoop ik hem wel weer en bestel ik hem wel voor de X360. Zijn er winkels waar ik hem vandaag of morgen kan ophalen of sites die hem morgen leveren als ik vanmiddag nog bestel?

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    In de winkel te koop? Op de site staat nog steeds 11-02.

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics met dit soort games boeien mij ook niet echt.. als het maar degelijk is en niet lelijk.
    Mensen vergelijken het vaak al snel met een FM3 of GT5, maar vergeten dat het een gigantische wereld is (twee, in dit geval) waarin ze rond rijden.. t.o.v. een gesloten track.

Ga hem toch maar laten staan, de pre-order.. herinner me net hoeveel plezier ik met deel 1 heb gehad en als deel 2 daarmee verder gaat en zichzelf verbeterd op veel punten.. is het toch wel de moeite waard hoop ik.

20. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn twijfels gekregen nu, echt balen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina