Haha, ik noemde je een uilskuiken omdat je verkeerde filmpjes plaatst. De enige wedstrijden die jij aan kunt halen zijn die tegen Nederland en die tegen Twente. Toevalligerwijs precies de potten waarin het ook benadrukt werd door de verslaggever (die het weer van die ene uitspraak van Wesley had, naturally).
De andere voorbeelden die je gaf raakten overigens ook kant noch wal.
En wie is 'iedereen'? Ik heb 't nog NOOIT gehoord, behalve via afgeleide meningen van Wesley Sneijder (Nederlandse bronnen dus). Ik lees vrijwel alle Italiaanse media. Het land waar ze het toch wel zouden moeten weten, en ik heb 't daar nog NOOIT gelezen. Ik kijk iedere wedstrijd van Inter met Italiaans commentaar, en ik heb 't ze nog NOOIT horen zeggen. Sterker nog: ik heb ook nog nooit een bepaalde trend opgemerkt die de woorden van Sneijder bevestigt, en zoals ik al zei zie ik JC al een jaartje of zes bij Inter keepen.
En dat ik kritiek niet kan slikken is absolute bullshit en wederom selectief gebrul van je. Als iemand kritisch is op Inter ben ik 't wel, en dat uit ik hier ook met grote regelmaat. Als iemand met gegronde kritiek komt ben ik de eerste die dat erkent. Alleen jij lult mensen na en bent daarna naar voorbeelden gaan zoeken om je mening te onderbouwen.
En ja, laat ik even voorbeelden gaan zoeken van corners en voorzetten die JC gewoon uit de lucht pakt Daar zijn vast talloze Youtubefilmpjes van
Jij bent degene die met een stelling komt, en je faalt keihard in je bewijslast kerel. Je komt niet verder dan twee voorbeelden die mijn vermoeden benadrukken (Nederlandse getinte voorbeelden) en een corner waar hij niks fout doet.
Mijn tip: ga eens wat vaker naar Inter kijken en kom dan nog eens terug.
Hiermee bevestig je exact de psychologische en statistische fout die je begaat. Kom je het ook elke keer melden als hij géén fouten op hoge ballen maakt?
Laatst bewerkt: 8 feb 2011