De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wtf, was dat het gerucht dat ie daar voor 20 miljoen per jaar kon werken?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja, stond op een paar voetbal roddel/nieuws sites dat een of andere sheik hem 20 miljoen per jaar zou willen betalen als hij daar bondscoach zou worden.

Alsof Barca alleen zo goed is door Pep

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja. :)
    Mede doordat hij daar actief gevoetbald heeft en er daardoor goede connecties aan heeft overgehouden hadden ze interesse.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Idd, zelfs zonder coach zou Barca gewoon kampioen worden :+

edit//Kijk maar naar Rijkaard....

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou, ja hij is erg belangrijk. Hij wordt belachelijk ondergewaardeerd door velen met die makkelijke opmerking dat het materiaal zo geweldig is. Uiteindelijk laat hij het team mooi wel op een hoger niveau spelen dan zijn voorganger Rijkaard (die het overigens ook prima gedaan heeft). En dat met een team dat echt niet heel veel is veranderd sindsdien. Hij past uitermate goed bij Barcelona en ik zou geen enkele andere coach liever in de dug-out zien zitten.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Hij past er denk goed omdat hij de cultuur van Barca kent, weet wat er gevraagd wordt en grote spelers als Xavi en hem daarom respecteren maar dat neemt niet weg dat (ik zeg maar wat) een Ron Jans met dit elftal ook gewoon kampioen zou worden

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Natuurlijk speelt hij een rol en zit hij op de juiste plek maar als Messi en Xavi morgen onder een bus komen word het toch een stuk lastiger voor hem

Maar dat bedoel ik niet als iets negatiefs over Pep , dat geld volgens mij voor alle coaches. Daarom vind ik het ook bizar om een coach 20 miljoen per jaar te bieden.

Voor 20 miljoen verwacht ik dat hij minstens Mourinho en Hiddink meeneemt als assistenten

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Goh, wel knap dat jij die waarheid in pacht heb. Waar heb je die alwetende kennis vandaan? Je dikke duim? Dit is allemaal slap gelul in de breedte. Pep heeft het team beter laten voetballen en daarbij is zijn kennis van de cultuur inderdaad belangrijk maar bovendien is het (zo blijkt uit uitspraken van spelers) een geweldige motivator en heeft hij deze ploeg enorm hecht gemaakt. Zijn resultaten en het vertoonde spel bewijzen dit. Real Madrid is nu inmiddels ook alweer 1,5 jaar prima bezig en is echt niet makkelijk te verslaan. Ron Jans zou daar nog een flinke kluif aan hebben. ;)

EDIT:

Ja, natuurlijk. Iedere coach is zo goed als zijn materiaal. Maar het gaat erom wat je daarmee doet en of je die spelers op de toppen van hun kunnen laat presteren. Dat doet Pep nu al een paar jaar uitstekend. Onze grote vriend Van Hanegem zei zelfs dat hij vond dat er nog nooit een team is geweest wat zo goed heeft gespeeld. Nu zou ik dat niet direct durven te beweren, maar het is wel het beste voetbal van de afgelopen tien jaren. En dat doet niet zomaar elke koekebakker hem na.

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Een kampioenschap, misschien. Maar op een dergelijke buitenaards niveau als Barcelona nu speelt laten spelen, dat kan Ron Jans echt niet. Laat staan een seizoen draaien als in 2008/2009 maar dat zie ik sowieso maar weinig trainers doen hoor.

10. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ron Jans is gewoon baas:cool:, hij maakt Cambuur nog kampioen

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nou, dan stuur hem eens naar Sittard! 8)

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij zei Cambuur, niet Fortuna:+.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wij wonnen van Cambuur, dus wij zijn beter, jeweet.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Doe mij Anita maar op het middenveld. Daar maakt hij veel meer indruk dan De Zeeuw op het moment. Ik vind Anita sowieso beter als middenvelder dan als verdediger.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Anita heeft echt een topmentaliteit. Die zou nooit opgeven, blijft altijd vechten. Die gast heeft genoeg kritiek over zich heen gehad wegens zijn lengte maar is altijd in zichzelf blijven geloven en het heeft hem gewoon bij Ajax 1(en nog bijna op het WK wat niemand had verwacht, nota bene op linksback) gebracht. En van mijn part staat ie ook basis hoor, ben echt een fan van hem als middenvelder. Sowieso beter dan De Zeeuw of De Jong.

Laatst bewerkt: 9 feb 2011
  16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Anita is echt een bijtertje ala Enoh, maar dan mét voetballende kwaliteiten en inzicht. Deze 2 factoren zie ik Enoh niet meer beheersen, helaas. Hopelijk ziet Frank het ook in dat Enoh gewoon elke potentiele aanval verneukt door het tempo omlaag te donderen.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Anita is geniaal als kuitenbijter, soms herken ik een type Davids in hem. Helaas is hij aan de bal nog te zwak en moet aanpassen op het middenveld, vind persoonlijk dat hij te snel van de bal wordt gezet..

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  19. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
  20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95