[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

  1. Alonso

    39,6%
  2. Webber

    18,8%
  3. Hamilton

    8,3%
  4. Vettel

    31,3%
  5. Button

    2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ralf Schumacher was de rede dat Michelin erachter kwam dat links achter de kombocht niet langer dan 12 ronden vol kon houden ;) Maar rally is niet te vergelijken met F1. Al helemaal de veiligheidsvoorzieningen niet.

    Ontzettend leipe foto's trouwens. Wat heeft de man geluk gehad! (en ook heel veel pech natuurlijk...)

    Edit:// haha wat een faal nieuws over 'Kimi's comeback'. Hij zou al in het vliegtuig naar Jerez zitten en Renault was al op weg naar Finland... Mensen, Kimi zit momenteel in Zweden om komend weekend zijn DS3 op z'n staart te trappen, die vliegt nergens heen 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2011
  2. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Rally is wel anders ja, maar als je kijkt naar de simulatie dan zie je wel dat dit niet echt veilig is. Ook niet voor normale weggebruikers.Als blijkt dat die vangrail zomaar uit elkaar kan vallen :confused:
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussendoor wordt er even een hele vette video gepost, thanks! :)
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen best de stages hebben bekeken en goedgekeurd.
    Ik denk alleen dat het nooit helemaal veilig zal worden omdat je bij rally allerlei plekken heb waar je eraf kan gaan en dat is op een circuit wat beperkter.

    Ik hoop wel dat hij wel er weer helemaal bovenop komt want kwa rijder vind ik hem zeker 1 van de betere :)
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dan zou ik kiezen voor Heidfeld.
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij is wel de beste van de 3 inderdaad, maar nog steeds niet goed genoeg. Ik zou als ik Renault was toch echt proberen Hulkenberg los te weken bij Force India. Die heeft meer kwaliteiten dan deze 3.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heidfeld is best een goede coureur hoor, denk dat hij het met een goede Renault aardig kan doen. Waarom ze überhaupt nadenken over Bruna Senna is mij een raadsel...
     
  8. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Senna in een JPS kleurige Lotus, uhm sponsoren? :p
     
  9. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hebt niets aan een Senna in een JPS Lotus als hij voortdurend achteraan de middenmoot rijdt.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zo zeggen, geef eerst Senna een aantal races de kans. Wie weet wat hij kan in een betere wagen. Een perfect kans om zichzelf te bewijzen. Presteert hij niet? Dan exit. Maar vind dat hij wel een kans verdient.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heidfeld is een aardige coureur, maar hij is niet meer zo goed als vroeger. Dat was duidelijk te zien in de laatste paar races bij Sauber.
    Senna heeft vorig jaar laten zien niet thuis te horen in de Formule 1. Natuurlijk ontzettend leuk dat hij een legendarische naam heeft, maar hij doet er alleen maar afbreuk aan.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Waar zijn familie vooraan reed, rijd hij met omgekeerde snelheid achteraan. Triest geval en sneu voor de historie van A Senna. |:-
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie Loeb al staan of Schumacher. :+


     
  14. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis eigenlijk al een schande dat hij hetzelfde helmdesign heeft als Ayrton Senna.
     
  15. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb er geen ervaring mee nee, maar hij is toch F1-coureur en wordt daar vet voor betaald. Dan kun je zoiets eigenlijk niet maken. F1 blijft het hoogste van het hoogste en na zijn F1-loopbaan had ie wel rally kunnen rijden dan.
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als z'n teambaas er mee akkoord gaat, en hij is er helemaal verkikkerd op, is hij toch gek als hij het niet doet?

    Vergeet even niet hoe allejezus hard die F1 auto's gaan ;) Daarin kan hij 10x harder die auto ergens tegenaan hengsten.
     
  17. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Heidfeld en Senna testen voor Lotus Renault

    Nick Heidfeld en Bruno Senna zullen later deze week in actie komen voor Lotus Renault. De twee zijn in beeld om de geblesseerde Robert Kubica te vervangen bij het Britse team en zullen in Jerez zijn testprogramma voor hun rekening nemen.Deze week testen de Formule 1-teams vier dagen op het circuit van Jerez. Vitaly Petrov stond al ingepland voor donderdag en vrijdag en hier zal niets aan veranderen. De overige twee dagen zullen Senna en Heidfeld de R31 mogen proberen, maar hoe de twee precies verdeeld zullen worden over de twee dagen, maakt het team vrijdagavond pas bekend.Kubica brak meerdere botten bij een rallycrash in Italië, afgelopen weekend. Een ernstige handblessure houdt hem mogelijk een jaar langs de kant.
     
  18. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    F1 auto's gaan wel harder, maar zijn ook 10x veiliger en die rijden alleen maar op circuits met brede uitloopstroken en grindbakken e.d.

    Dat het Renault het toestond, begrijp ik helemaal. Die zijn natuurlijk als de dood dat ie weggaat. Nu is ie alsnog weg, maar zonder sportieve en financiële verbetering.

    En ikzelf kan weer een nieuwe favoriet zoeken, maar ik denk niet dat dat gaat lukken. Kubica was ik altijd al een beetje voor toen Fisichella al in z'n nadagen zat dus die overstap was niet zo heel lastig...
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe je fan hebt kunnen zijn van Fisichella is me sowieso een raadsel :+

    Ik ga weer voor Hamilton en Kobayashi :)
     
  20. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Had Heidfeld nog geen wagen joh, die vent heeft jammergenoeg weinig geld mee maar hij is zoooooveel beter dan Senna.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina