Wedden op sport [Deel 3] [SPOILERS!]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ralluff, 13 dec 2010.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De oefeninterland-bets vind ik sowieso risicovol en dan ook nog zoveel bij elkaar, gaat geheid fout. Verder zijn Twente en ADO erg safe maar is Groningen een twijfelgeval. De notering is echter wel aantrekkelijk dus mogelijk het risico waard.

2. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb -2,5 goals meegepakt @ 2,05

Nu nog wachten op handicaps, als Ado op 1,90-2,10 staat dan pak ik die ook mee.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook weer is wat geplaatst:
    PSV/Groningen/Utrecht 1 x 7,83
    Villareal/Tottenham 1 x 5,38
    en nog een 50cent funbet

4. ________

________ Member

Leuk Bevonden:
    0
    Andorra staat nu 1-0 voor, ik heb op Moldavië gewed maar Andorra heeft nu ook een rode kaart, Liechtenstein staat wel voor gelukkig. Moldavië heeft nog 20 minuten om 2x te scoren tegen 10 man, argh.

EDIT: Inmiddels 1-1 met allebei 10 man, kom op Moldavië!
    EDIT2: Daar gaat mijn bet, was toch maar een crazy bet voor maar 10 euro.
    EDIT3: Moldavië toch gewonnen! Nu Spanje-Colombia, Iran-Rusland, Nederland-Oosterijk en Malta-Zwitserland nog.

Laatst bewerkt: 9 feb 2011
  5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Bet 1 is te riskant.
    Groningen staat qua thuiswedstrijden dit seizoen eerste, door hun uitwedstrijden staan ze 4de, daarnaast is de Graafschap thuis erg sterk bezig dit seizoen. Ik zou als ik moest inzetten ook Groningen kiezen, maar 30 euro lijkt me niet verstandig.

Bet 2 is prima, alleen zit Groningen er weer bij wat niet handig is, dan ben je dubbel pissed als ze niet winnen.

Bet 3 is een hele goede bet, helaas verliest Rusland uit bij Iran (ze scoorden toen ik dit typte) maar normaal gesproken cash je hier wel op (na deze zin kreeg Iran rood :+)

Bet 4 is een leuke bet, 1 van de eerste bets op Toto van mij heeft me zo'n 80 euro opgeleverd door het gokken op oefenwedstrijden, alleen wed ik hierbij niet op midget fights (Liechstenstein, San Marino, Andorra, Luxemburg etc tegen elkaar). Helaas dus ook verloren.

Ik ga nu even kijken waarop ik vanavond ga betten.

Edit://
    Afgelopen weekend een kleine bet gewonnen op deze manier, zondag 80 euro misgelopen waar ik alles goed had, behalve dat Roda het naliet te scoren bij Heracles..

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Godver, kut Turken! Hebben hoogstwaarschijnlijk als enige mijn bet verneukt. Schotland staat al met 2-0 voor, eveneens Nederland. En Spanje is nu bezig! Van 3 naar 80 euro was toch wel leuk geweest!

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga het denk ik verneuken op Belgie en/of Slowakije.. Zwitserland en Spanje zie ik nog wel scoren.

Scrap that, Belgie heeft gescoord :D Come on Slowakije!!

2-1 voor Luxemburg godverdomme, ik kijk de wedstrijd op Unibet TV en zag door de mist het doelpunt niet eens :mad:

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Spanje ook nog steeds 0-0. Laat dat aub zo blijven, dan baal ik iets minder:+!

9. ________

________ Member

Leuk Bevonden:
    0

Moet wel goed komen, en ja, weer 42 euro. :D

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Je had toch Rusland in je bets, of heb je een andere gewonnen?

11. ________

________ Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet in al mijn bets, degene die ik had gewonnen was Nederland en Ivoorkust. Gelukkig heb ik ook gewoon bets die best wel safe zijn op Groningen na maar dat komt wel goed. Deze bet is ook wel erg safe, maar het zal vast wel weer verkeerd lopen.

12. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Safe bets bestaan niet. 1 tip, neem niet elke keer dezelfde teams in je weddenschap.

Je hebt nu meerdere keren dezelfde teams in je weddenschap. Speelt er 1 gelijk dan verlies je meteen 2-3 bets. Hoe 'safe' het ook mag zijn.

13. ________

________ Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg logisch, bedankt voor de tip.

14. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Deed het eerst zelf ook hoor, Psv speelde aan het begin van het seizoen tegen ado. Bij den haag was de wedstrijd. Psv speelde destijds echt goed en Den haag was nog niet zo op stoom als nu. Psv op winst stond toen op 1,40-1,50. Had toen in 3 combo's Psv en verloor ze dus alle 3. Kostte me aardig wat geld.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Een combo van 5 bets is NOOIT safe.
    Welkom bij het wedden.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Inzetten op Arsenal alleen al is niet safe. :+
    Zelfs als ze 4 - 0 voorstaan niet. :cool:

Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Wedden is sowieso nooit safe. :+

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn ook maar weinig mensen die na 1-2 jaar met regelmaat wedden echt op een winst staan. Anders hadden die sites ook niet meer bestaan natuurlijk :+

geluk is een belangrijke factor

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt helemaal, het is gewoon een leuk tijdverdrijf waarmee voetbal een stuk leuker/interessanter wordt!

Quotering voor 1 doelpunt van van Persie staat er inmiddels op: € 1,80, je hebt kans dat deze quotering de komende dagen nog wel wat zal zakken...

Ik vind een doelpunt van Tevez voor € 2,90 uit bij Man Utd. ook wel de moeite waard, morgen even rustig kijken.

Edit: die van Robben thuis tegen Hoffenheim is ook niet mis: € 2,50

Als je Robben en van Persie combineert krijg je een quotering van € 4,50, denk dat ik daar wel 5 a 10 euro op in ga zetten!

Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Zeker de moeite waard!

Deel Deze Pagina