Ik vind het wel grappig eerlijk gezegd
. Precies ongeveer twee jaar geleden verkocht ik mijn X360, eindelijk (!!!) na al dat gezeik van die RROD's, en kocht toen meteen op de launch van Killzone 2 de PS3 K2 bundel.
Maar nu on! Tja ik weet het niet... Is het nu niet te laat om nu NOG een PS3 te kopen? Ik denk dat bij de E3 van volgend jaar een nieuwe PS3 wordt aangekondigd, iig schat ik. Maarja ik moet zeggen dat ik totaal geen spijt heb van de wissel van de X360 naar de PS3.
Op de eerste plaats de gratis-online service. Fantastisch! Nu kan je tegenwoordig al voor 35 euro een Gold account aanschaffen maar toch.
Ten tweede is er gewoon veel meer power in de PS3. Ik heb nog nooit zulke mooie graphics gezien op de X360 die wel op een PS3 te vinden zijn. Ik zeg: Uncharted 2, Killzone 3 en vast nog wel paar.
Daarnaast komen er dit jaar top exclusives uit voor de PS3. Laat ik het zo zeggen: de PS3 leeft nog! Kan ik van de X360 minder zeggen. Bij de X360 kom ik niet verder dan een GoW 3, nieuwe Forza en vast nog wel iets maar tis weinig i.v.m. de PS3. Denk aan Killzone 3, Uncharted 3, Infamous 2, nieuwe Ratchet, nieuwe Motorstorm(al heb ik daar men bedenkingen bij), SOCOM 4, Resistance 3 en natuurlijk The Last Guardian!
Daarnaast hoor ik hier over de gebruiksvriendelijkheid van de service en hoe kut die DUAL Shock controller wel niet is. Achja ik wen er aan, nu vind ik de X360 juist lomp en stroef terwijl ik die juist 3 jaar geleden helemaal te gek vond. Het is imo puur wenning. En tja die gebruiksvriendelijkheid over een demo zoeken. Het wordt hier wel beetje over miergeneukt al zeg ik het zelf. Als je intypt vind je hem gewoon. Daarnaast is het apparaat om te gamen en niet om te kijken hoe die menu's zijn. Zelf vind ik de menu's iig stukken professioneler eruit zien dan die van de X360 met haar avatars shit ed. Maar dat is mijn mening
Als laatst is het apparaat stukken stiller, i.v.m. de X360's van 2 jaar geleden dan. Overigens praat ik over de 80GB versie van de PS3 reeks met die glossy case.
Klik om te vergroten...