De Grote Voetbaldraad [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Vermaelen ging imo ook voor te goedkoop weg.
    Maarja, zo'n jongen gun je zo'n transfer wel natuurlijk.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe lang loopt zn contract nog? Als t nog een jaar is vind ik 12 miljoen best een mooie prijs

3. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    2013.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Van der Wiel is internationaal hoog aangeschreven door het WK, als beide spelers niet op het WK actief waren en er puur naar het spel van Ajax werd gekeken was Vertonghen misschien meer waard geweest, al telt het ook mee dat een rechtsback in de huidige markt aantrekkelijker is dan een CV.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Woensdag mooie pot, hoop dat ik donderdag met een tevreden gevoel kan vliegen. En ik hoop dat Pep tegen Bilbao wel op volle oorlogssterkte aantreedt, ondanks de 2 potten tegen de Gooners.

Op Barçaforum:

:+

6. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha dat bericht van het Barcaforum!:lol:

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende vreemde bericht over Van den Boog:

Dat continue gedraai van hem puur om zijn eigen hachje te redden.. de man heeft zijn langste tijd bij Ajax gehad voorspel ik zo. Dit soort mensen moet je niet hebben bij je club. Net als die Slop en Vd Aat die alles op Van Basten af zitten te schuiven.

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dat duurt niet lang meer. Gelukkig maar als ik al die verhalen hoor.

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren had Derksen(ja ik weet het, niet echt betrouwbaar) ook nog een verhaal over hem. VdBoog had hem een paar keer gebeld of hij op de Toekomst rond wilde kijken en een rondleiding wilde, uiteindelijk deed Derksen dat. Toen ze daar liepen en mensen vroegen wat Derksen daar deed, zei hij dingen als 'ja hij heeft me tig keer gebeld of hij hier een keer wilde rondkijken'. Ik weet niet waarom die man zoveel liegt maar het lijkt me niet echt een betrouwbare AD.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad raar, maar waarom zou hij over dit soort dingen liegen?

Ik heb het waarschijnlijk gemist. Wat was het eerdere vreemde bericht? Dat van dat entertainmentbedrijf van 'm of recenter?

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Over het ontslaan van Hans van der Zee en het aankoopbeleid.

12. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Hij had met compleet misplaatste argumenten geprobeerd om Hans van der Zee weg te krijgen bij Ajax. En nu klaagt Zee hem nu aan. En nu weer ook kontgedraai over Frank de Boer. Weg met die handel!

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het einde van de directie is in zicht... Vd Boog, VD Aat & Slop zullen niet lang meer zitten als je alles leest van vandaag. Hoort dit allemaal bij het plan van Cruijff?

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wie zegt dat die (advocaat) v.d.Zee de waarheid spreekt ?? misschien liegt hij wel en probeert hij v.d.Boog zwart te maken. Snap niet dat jullie op elke roddel uit de media zo makkelijk een mening vormen, zonder te weten wat de feiten zijn.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nouja vd Boog heeft wel gelogen over zijn contacten met die 4 mannen.
    Beetje dom natuurlijk want dat komt altijd uit? :F:

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet alleen de advocaat van v.d. Zee uit kritiek, er komt een stortvloed van kritiek uit allerlei hoeken nu.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja de media blijft wel schrijven, zelfde als toen al die verhalen over Hamdaoui .. ze verzinnen er elke dag wel weer wat nieuws bij van een sportzaak die gecompenseerd moet worden, tot de allerduurste Mercedes 8)

maargoed het zal wel een rechtszaak worden en Ajax zal z'n contract wel afkopen o.i.d.
    Johan C. zal z'n vrienden wel ff opzetten tegen vdBoog om hem eruit te werken (als het allemaal waar is) en dan beginnen we volgend seizoen gewoon weer echt op 0 :D

18. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarover moet hij liegen dan? Hij heeft nog 40 procent loonsverhoging gekregen ook ! Staat gewoon in zijn contract. v.d boog wil hem ontslaan dus moet hij met argumenten komen.

Ben helemaal klaar met die zak hooi van een v.d Boog. Echt zo'n enorme kwal is het, die er alleen maar voor zijn eigen hagje zit. Oprotten !

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kut, jammer voor de wedstrijd. Bale is geniaal _O_.

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is balen zeg. Ach ja zonder hem moet het ook wel lukken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina