De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wel aardig, eerste helft kut maar tweede helft nog goede kansen gehad en goed positiespel.
    Met 1-0 verloren van de landskampioen, die nu samen met PSV gaat strijden om het kampioenschap, alles behalve schande.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Nee met zo veel geld op die positie is inderdaad geen schande..

3. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twente en PSV zijn gewoon niet stabiel momenteel. Twente zelfs nog minder, ik moet het allemaal nog maar aanzien de komende weken.

Het contrast was idd enorm. Ajax had het trouwens met 2-0 en een aantal kansen natuurlijk wel in eigen hand! Alleen na de 2-1 knakte er iets en begon Roda te voetballen.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Kan ik eindelijk eens voetbal kijken zonder een lang gezicht hoeven te trekken. :p

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :cool:

Okay, fijn. Dankjewel voor je analyse.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Twente speelt nog 5x thuis in de komende 7 wedstrijden en dan winnen ze toch wel. Die gaan het helaas wel redden. Ik gun die Munsterman helemaal niks.

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Geen dank u vraagt wij antwoorden.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een kutstakker is die Hamdaoui toch. Zo spelen en dan nog een strafschop opeisen en MISSEN. Rot op en kom nooit meer terug. Volgende keer gewoon weer Ebecilio op rechts en die lompe Siem in de spits graag. Tien keer liever dan die drakenbaby.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook , wel een beetje als een boer met kiespijn maar kon toch een glimlach niet onderdrukken

wat jammer weer vanmiddag, weer geen lijn in te ontdekken|:-

10. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, deze selectie is echt niet goed genoeg om tot het laatst mee te doen om de titel.

Wat al zovaak gezegd is. Het middenveld is echt van middelmatig niveau(op eriksen na). Ik zie vandaag een vormer spelen ( wat niet eens een topper is) die gewoon beter is dan die van ons.

Blind en Anita zijn geen verdedigers, zolang wij de bal hebben en de tegenstander onder druk zetten is er weinig aan de hand. Krijgen we een counter of gaan we terugzakken dan hou ik me hart vast als de bal aan de zijlijn is.

Anita moet gewoon een vaste plek op het middenveld krijgen, die jongen kan prima voetballen en is gewoon een bijtertje. !

11. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Roda is duidelijk verder. Ajax speelt sinds januari in deze stijl en er zijn duidelijk gebreken. Vooral wanneer ze onder druk worden gezet.
    Roda is niet alleen fysieker, voetballend komen er zeer snelle combinaties uit. Dat zie ik bij Ajax nog niet, alles gaat op z'n 2 wat komt door nog onwennigheden. Daarnaast is Roda kwa resultaat en voetbal veel stabieler dan Ajax het laatste jaar. Er zijn genoeg aanknopingspunten om te stellen dat Roda als team verder is.

Jij hebt duidelijk vanuit 1 team de wedstrijd bekeken, wat niet gek is als supporter.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kan toch zo zijn dat we in maart gelijk kunnen komen met Ajax. Of nog steeds te arrogant?

Leuke pot voetbal was het wel. Op roda uitgelopen en op ajax ingelopen. Je weet nooit wat er gaat gebeuren dit seizoen.

13. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, deze selectie is echt niet goed genoeg om tot het laatst mee te doen om de titel.

Wat al zovaak gezegd is. Het middenveld is echt van middelmatig niveau(op eriksen na). Ik zie vandaag een vormer spelen ( wat niet eens een topper is) die gewoon beter is dan de middenvelders van ons. Dat zegt genoeg.

Blind en Anita zijn geen verdedigers, zolang wij de bal hebben en de tegenstander onder druk zetten is er weinig aan de hand. Krijgen we een counter of gaan we terugzakken dan hou ik me hart vast als de bal aan de zijlijn is.

Anita moet gewoon een vaste plek op het middenveld krijgen, die jongen kan prima voetballen en is gewoon een bijtertje. Hoop maar dat ze in de zomer zich gaan versterken met een middenvelder.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Welke selectie dan wel? De selecties van PSV en Twente zijn momenteel ook niet veel beter, hoor. ;)

Twente heeft alleen het voordeel dat ze, zoals eerder gezegd, nog 5 keer thuis spelen.

15. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar kijk gisteren Twente stuntelen. Ik schat het thuis'voordeel' van Twente lager in als bij bijvoorbeeld een Utrecht, Feyenoord of zelfs Ajax.

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn nog 11 wedstrijden, lijkt me logisch dat iedereen nog 5-6x thuis speelt of wat? :9

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nu ga ik maar bij Groningen kijken hoe je wel 3 punten mee naar huis neemt.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jawel joh. Veel meer fysiek en ervaring. Ajax doet voetballend opzich weinig onder, maar omdat het zoveel jonge pikkies zijn is het lang niet stabiel genoeg. En dat kunnen ze dan nergens mee compenseren.

19. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hetzelfde als De Zeeuw en Sulejmani, allemaal gewoon middelmaat. Anita RB kan ook niet begin dan maar Boilesen in te passen of desnoods Olegeur.

Eerste helft stond Roda ook al redelijk drukkend naar voren en gaven ze weinig ruimte, maar om een of andere reden had iedereen een aversie van gras en speelden ze alleen maar badminton of voetvolley.
    Tweede helft schopte De Zeeuw steeds naast de bal waardoor je hem moet wisselen en niet, Thomazzi, per se een extra middenvelder hoeft te brengen. Mounir, oprotten, zoals hij al aangaf heeft hij slechts een verstandshuwelijk met De Boer en aan alles is ook te zien dat hij gewoon zijn werk doet, maar niet zijn best, waar is het vuur van Luis:'-(?
    Blind goed aan de bal maar verdedigend even dramatisch als Urby was, Enoh bleef m.i. nog het best overeind.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Een van de weinigen die wel goed speelde was Eriksen, maar daar was ook duidelijk dat hij fysiek nog enorm veel mist.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina