De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind Groningen wel een mooie ploeg, dus als er dan toch een andere ploeg dan ajax kampioen wordt, dan hoop ik daarop.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Eigen doelpunt Heitinga tegen Bolton, al kon hij er echt niks aan doen.

3. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo niet? omdat ie aldoor zo mans roept dat ze alles zelf hebben opgebouwd maar het nooit heeft over de steun die ze kregen (krijgen?) van de gemeente?

ziet er overigens naar uit dat groningen weer eens wat punten gaat stelen zoals wel vaker dit seizoen.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Munsterman is een knuppel die altijd als Twente voor staat in de 90'ste minuut naar beneden moet rennen en in de camera's spot lights moet staan.

5. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dat ja, misselijk mannetje inderdaad.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Roda JC, helden, en Ajax zet de goede lijn voort! :lol:

Genieten dit.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Doe mij Twente dan maar weer hoor. Erg sympathieke club, ondanks die opperkwee van een Munsterman. Groningen ook, maar wordt het toch niet.

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    En Twente is tenminste Champions League waardig

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Twente kan inderdaad wel leuk voetballen, maar vind het een vreselijk lelijke club. Waarom weet ik niet precies, om heel eerlijk te zijn. Misschien die Joop Munsterman, of het feit dat ze gewoon nóg beter in kleine overwinningen zijn dan PSV. Ik kan wel genieten van een Ruiz, Janssen, Douglas en meestal Chadli.. :x

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dag kampioenschap, en derde ster. Dat was het dan alweer. Tot de volgende keer maar weer.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ah joh, denk je nou echt dat we totaal geen kans meer maken?

12. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twente heeft echt te nauwe overwinningen, houden ze niet vol tot het einde. Wordt toch echt weer PSV dit jaar :+ Jammer dat Reis geblesseerd is, maakt het allemaal weer te spannend..

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk maak je nog wel kans om kampioen te worden, maar deze wordt wel kleiner en kleiner :cool:.

PSV heeft dat ook, dusja :+.
    Met Reis zou het inderdaad wel fijner zijn voorin, die Berg en Koevermans bakken er niet veel van.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Twente had vorig jaar ook veel minieme overwinningen en PSV ook in alle jaren dat ze kampioen werden. Het lijkt me dus eerder een teken van kracht, dan van zwakte ;) Logisch ook, want als je ook je mindere wedstrijden wint, dan doe je het goed.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    1-1 De Graafschap. Terecht.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ''Ik neem hem niets kwalijk'', zei Frank de Boer. ''Ik heb namelijk ook wel eens gemist.''

Ja Frank, dat weten we nog maar al te goed. Ik stuur je trouwens nog wel de rekening voor die televisie die ik toentertijd het raam uit heb geflikkerd.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Man, dat vergeet je echt nooit meer :emo: Kluivert, Bosvelt, damnit, moest je dat trouwens nu weer omhoog halen :mad:

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Don't forget Stam, maar moet wel zeggen dat de eerste penalty van de Boer bij 15 of de 16 keepers erin was gegaan, was een schitterende redding van Toldo..

19. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha die buijs van de graafschap doet net of die Ronaldo is. Bij een vrije trap eerst nog even zuchten en dan de passen uitmeten. Om hem vervolgens vol over te schieten. Wat een baas _O_

EDIT: Die Steve de Ridder is echt wel een goede speler, Snel , technisch en ook best sterk. Zal wel een stapje hogerop kunnen i.m.o. kan best van zijn spel genieten.

Laatst bewerkt: 13 feb 2011
  20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Frank begon!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina