De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spelertje idd. De Graafschap op zoek naar de winst. Groningen nog steeds amper wat gecreeerd.

Oeee daar ging ie al bijna.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jaaaa \o/

Ajax laat punten liggen, en Groningen nu ook. Netjes! :D

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Tenzij er snel een verandering in de mentaliteit komt zijn we snel uitgevoetbald.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zijn jullie al begonnen dan? Laatste wedstrijden niet veel van gemerkt. :+

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    over 2 weken is volgens mij psv - ajax .. als Ajax dan niet wint worden ze zeker geen kampioen.
    5 punten is nog wel te doen in 11 wedstrijden, alleen liet Twente vorig jaar echt niks meer liggen in de laatste fase :mad:

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Zie Twente inderdaad geen punten meer verspillen, PSV daarentegen wel.. typisch PSV. :'-(

Ik denk dat PSV het nog héél zwaar gaat krijgen tegen Ajax over twee weken, maar hopelijk speelt Dzsudzsak dan net als gister en dan is mijn hoop al weer wat beter :).

7. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de programma's gekeken. Het komt echt aan op onderlinge duels.

Waarom ziet iedereen Twente als zo sterk? Spelen al 2 maanden draken van wedstrijden...

PSV heeft trouwens echt wel minder nauwe overwinningen dan Twente. Kijk alleen het doelsaldo al, zelfs minus de 10-0 op Feyenoord zijn wij veeeel doeltreffender.

Laatst bewerkt: 13 feb 2011
  8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Sterk is een groot woord. Zou eerder zeggen minder slecht dan de andere twee. En een beter programma.

Waarom denk jij dat PSV kampioen wordt? Daar ben ik wel benieuwd naar.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maar ze winnen ze wel, en dat is het probleem :{.

10. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon bewezen dat clubs, zeker nog opkomende als Twente, nooit een tweede seizoen geheel stabiel kunnen zijn zonder terugval. Je ziet dat het spel ook steeds slechter wordt naarmate het seizoen vorderd.

Als ik kijk naar kwaliteit, zelfs zonder Reis, denk ik dat je met dit PSV kampioen moet(!) worden. Zeker met de ervaring die PSV heeft. Als ik kijk naar de resultaten en het voetbal vind ik PSV stabieler dan Twente. Als je kijkt naar de laatste wedstrijden van PSV zie je dat ze na het vertrek van Afellay een nieuwe weg in zijn geslagen. Meer collectief voetbal, meer strijd en minder het laffe voetbal van welleer. Constante dominantie en aanvallende intenties hebben de boventoon. Twente gaat nog steeds op de zelfde voet verder als voor de winterstop, met steeds nauwere overwinningen. Hun basis staat goed, maar dit geluk stopt op een gegeven moment.

Als ik ga kijken naar puur het spel dat op de mat wordt gelegd. Is dat van Twente te naief en van PSV aanvallend, maar onscherp.
    Wanneer bij PSV de scherpte/vorm terugkomt (wat langzaam gebeurt) zie ik ze de eerste plaats niet meer uit handen geven. Twente zie ik de komende wedstrijden zeker punten verspillen wanneer ze niets veranderen.

@Siemen

Twente had ook kunnen verliezen gisteren. En vorige week ook. Dit houden ze geen eeuwen vol.

Laatst bewerkt: 13 feb 2011
  11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Tegen wie moeten Ajax, Twente en PSV nog dan? Kan iemand een lijstje maken? :)

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik weinig gezien van die dominantie van PSV. AZ was continu in de aanval, was voetballende de bovenliggende partij en PSV probeerde het via de omschakeling. Vooral de tweede helft was schrijnend. De wedstrijden hiervoor was PSV wel dominant maar deden ze er niks mee en creeerden ze niks. Vergeet niet dat je tegen Willem II nogal gezwijnd hebt en van ADO thuis hebt verloren. Dat je nu met 4-0 van AZ wint met twee goals die Dzsudzsak 9 van de 10 keer hogenhuis over schiet, doet daar niets aan af. Het gemis aan een spits gaat je nog wel opbreken, je bent nu te afhankelijk van Dzsudzsak.

Twente heeft de meest gebalanceerde selectie op het moment en die Ruiz is gewoon de beste speler van de Eredivisie. Gister hebben ze zat kansen gehad om met 3/4-0 te winnen dus dat de overwinningen steeds 'nauwer' worden is een beetje wishful thinking van jou.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Bullshit. Als je wedstrijden met 1-0 wint, wilt dat niet meteen zeggen dat je geluk hebt. Twente had ook zomaar met 3/4-0 kunnen winnen dit weekend. Twente weet gewoon dat ze genoeg kansen krijgen in een wedstrijd, en dat er altijd wel eentje in gaat. Lekker boeiend of het 1-0 word.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
  15. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik puur naar de selecties kijk dan vind ik op dit moment dat twente in elke linie de beste spelers heeft.

Ze staan defensief geweldig en hebben de individuele kwaliteiten om zelf die goal toch wel te maken.

Ik geef twente echt de beste kans. Als ajax het niet wordt dan hoop ik ook dat twente het wordt. Twente vind ik leuk om naar te kijken en die zie ik ook graag in de CL.

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke zondag weer zo met Ajax, god... Nu maar hopen dat Juve vanavond het weekend weer wat aangenamer maakt.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Oh god, gaat dat Haagse tuig ook weer lobbyen bij hun Turijnse vriendjes? :emo:

Dat spandoek is werkelijk te infantiel voor woorden trouwens.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk 1 van de weinige Ajacieden die dit zegt maar ik heb het liefst PSV eerlijk gezegd. Denk alleen dat het Twente wordt.

Zo maar ff een keertje Serie A aanzetten. Schijnt nogal een sensatie te zijn de laatste tijd, vooral Inter.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Niet echt briljante timing dan. Juve-Inter en andersom zijn meestal draken van wedstrijden. Maar hé, de uitzonderingen bevestigen de regel... Wie weet.

20. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    wie zien jullie nou vanavond het meest kans hebben? Inter of Juve

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina