De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :lol:

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    [yt]sNS8HYAFvZo[/yt]

:cool:

3. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je 'm op de lat :eek:

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :lol:

Die Matri, ofzo, speelt trouwens best aardig zeg! :eek:

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ingecalculeerd drama. Ieder jaar weer. Juve kan niet voetballen, en Inter doet vrolijk mee. Eto'o moet z'n voetjes laten rechtzetten, en verder een dikke straftraining voor de rest. Sneijder dramatisch, Cordoba dramatisch. Alleen Maicon een voldoende.

En Juve, tsja, maakt van onkunde een winnende tactiek. Is bijzonder knap, want het lukt ze ieder jaar weer :+

Genoten ShinDavid? :D

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Huh, hoe kunnen ze dan scoren? 8)

Is zeker bijzonder knap. :+

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit nooit meer. :+

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Sneijder was vast onder de indruk van het spandoek ;)

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het is zo'n onoverzichtelijk zooitje dat ze soms verrassend uit de hoek komen. Maar van structuur in de ploeg hebben ze daar nog nooit gehoord :9

Ach ja, nu moet er wel gewonnen worden tegen Fiorentina woensdag, en daarna komt er eindelijk weer een reeksje met wat makkelijkere potten op papier, terwijl Milan het volgens mij juist weer zwaarder krijgt. Winnen van Viola betekent vijf punten achterstand. Dat is nog te overbruggen.

:+

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mooi om te zien hoe je wel vaker aangeeft dat de tegenstander er niets van bakt, en jouw cluppie alleen 'vrolijk meedoet'. Ik vond Juventus matig, maar Internazionale was gewoon waardeloos. Kan zijn dat het zo is wat je zegt, maar als Inter dit keer op keer doet vind ik Inter eerder de zwakkere ploeg. Juventus had een andere tactiek en voerde deze redelijk tot goed uit, Inter was daarentegen gewoon één pot nat. Wat was Eto'o trouwens reteslecht, was niet om aan te zien hoe hij elke bal verneukte. Gelukkig kon hij dit op het einde rechtzetten door de gelijkmaker in te tikken, maar zelfs dit lukte hem niet. Sneijder was ook een drama, misschien één of twee goede passjes gezien van hem. Liep zich steeds vast, bah. Maicon heb ik niet veel op gelet, maar kwam wel met aantal goede voorzetjes (óók met een aantal ongelofelijk slechte).

Wie me wel opviel was die Matri, leuk spelertje opzich. Stond steeds op de goede plek en deed wat hij moest doen ;). Chielini is ook wel een leuke verdediger, komt steeds op en probeert tegenstanders uit te spelen, en als het dan niet lukt laat hij zich vallen en krijgt hij altijd de vrije trap mee.

Laatst bewerkt: 13 feb 2011
  11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De wedstrijden die bijna altijd garant staan voor spektakel zijn:

Genoa-Samp en andersom
    Roma-Lazio en andersom
    Inter-Milan en andersom
    Inter-Roma (en soms andersom)
    Verder zijn de zuidelijke derby's de moeite waard.

Juve-Inter is standaard een wedstrijd waarin de ploegen elkaar volledig lam leggen.

Dat is toch ongeveer exact wat ik zeg? ;) Juve kán niet beter en moet het dus hebben van ontregelen, en Inter kan geen vuist maken en gaat dus mee in het niveau. Niet om aan te zien werkelijk. Als ik zeg dat ze straftraining moeten krijgen is dat niet omdat ze het zo goed gedaan hebben 8)

Het verschil tussen thuis- en uitwedstrijden is stuitend bij Inter.

Laatst bewerkt: 13 feb 2011
  12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Geweldige strijdlust en een volslagen onterechte rode kaart, gisteren zag ik valdes een veel grovere charge uitvoeren en hij kreeg maar geel, na 90 seconden sta je daar dan met 10 man tegen 12. Gelukkig toch nog gewonnen met strijdlust.

13. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was niet heel grof maar gewoon een doorgebroken speler, terecht rood.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volkomen terecht inderdaad..

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Raakt 'm nauwelijks aan man :+

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij raakt m inderdaad nauwelijks en die kerel gaat als een stervende zwaan naar de grond maar hij raakt m wel en is daar gewoon te laat.

Stom en lullig maar scheids moet m wel geven omdat hij anders die aanvaller moet bestraffen voor een schwalbe

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar hij raakt hem wel en haalt dus een doorgebroken speler neer die anders in een leeg doel had kunnen scoren, jammer dat dat niet gebeurde ;) Wordt het onbedoeld nog spannend in Spanje?

18. ________

________ Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god, ik snap nu precies waarom alle amerikanen zeggen dat voetbal gay is, Iker raakt hem amper aan, de aanvaller rolt 27 keer en hij jankt alsof hij drie benen heeft gebroken.

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom krijgt Valdez dan geel??

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk dat heel veel scheidsrechters hier gewoon een gele kaart voor zouden geven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina