Mooi om te zien hoe je wel vaker aangeeft dat de tegenstander er niets van bakt, en jouw cluppie alleen 'vrolijk meedoet'. Ik vond Juventus matig, maar Internazionale was gewoon waardeloos. Kan zijn dat het zo is wat je zegt, maar als Inter dit keer op keer doet vind ik Inter eerder de zwakkere ploeg. Juventus had een andere tactiek en voerde deze redelijk tot goed uit, Inter was daarentegen gewoon één pot nat. Wat was Eto'o trouwens reteslecht, was niet om aan te zien hoe hij elke bal verneukte. Gelukkig kon hij dit op het einde rechtzetten door de gelijkmaker in te tikken, maar zelfs dit lukte hem niet. Sneijder was ook een drama, misschien één of twee goede passjes gezien van hem. Liep zich steeds vast, bah. Maicon heb ik niet veel op gelet, maar kwam wel met aantal goede voorzetjes (óók met een aantal ongelofelijk slechte).
Wie me wel opviel was die Matri, leuk spelertje opzich. Stond steeds op de goede plek en deed wat hij moest doen . Chielini is ook wel een leuke verdediger, komt steeds op en probeert tegenstanders uit te spelen, en als het dan niet lukt laat hij zich vallen en krijgt hij altijd de vrije trap mee.
Laatst bewerkt: 13 feb 2011