Ik hoop ook gewoon dat ik et mis heb, maar een vermoeden heb ik wel. Ik hou het ook lekker voor me, anders loop ik straks alsnog tegen een spoiler aan. (en dan kan ik achteraf tenminste zeggen dat ik gelijk had)
En ik "geniet" inderdaad echt veel te lang van mijn games tegenwoordig.
Niets zo irritant als overdag's op je werk denken dat je lekker gaat gamen die avond en er dan niet aan toe komen
Moet zelfs af en toe aan het begin van een speelsessie even kijken hoe de controls en combo's ook weer waren....
(hoewel die er nu bij lords of shadow lekker inzitten)
Ach ja, ik kom er wel, maar het duurt gewoon even.
EDIT:
Gisteren uitgespeeld en
Qua voorspelling van het einde zat ik er niet heel ver naast, maar die epiloog was alsnog echt supercool.
Dikke SPOILER, niet lezen als je hem niet uitgespeeld hebt!
[SPOILER1]Het verraad van Zobek lag er wel vrij dik bovenop vond ik (beetje geript van Ninja Gaiden), had ik wel verwacht, maar wat er daarna nog allemaal volgde was weer heel erg cool.
Ik had al wel zo'n gevoel dat er a la Anakin / Darth Vader een soort situatie zou ontstaan dat Gabriel zelf een lord of shadow zou worden, maar dat ze het zo stoer aangepakt hebben vind ik echt prijzenswaardig. Wat een heerlijke ironie als we (hopelijk) straks met een nieuwe Belmont tegen de "gevallen "Gabriel mogen knokken.
[/SPOILER1]
Laatst bewerkt: 7 feb 2011