1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    snap ik ook niet van je;)
    Er valt nog genoeg te beleven voor je:b:

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet deze ook maar eens te pakken krijgen. Had niet verwacht toen ik 2 jaar geleden deze thread opende dat het zo goede game ging worden. :D

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Speel nu elke dag even paar levels :cool: Wil em ook niet te snel uitspelen, hij is echt vet. En daarna aan de trials beginnen en op Paladin beginnen en hopelijk is daarna de DLC ervan uit :9

4. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game binnenkort een keer kopen! 8)

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Gefeliciteerd! :)

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    wanneer dlc

Laatst bewerkt: 7 feb 2011
  7. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Zo, na een tijdje weinig te hebben kunnen gamen (lees veel huilende kinderen 's avonds) eindelijk voorbij chapter 8 geraakt gisteren.

En hot-damn, dat was een mooi gevecht en een heerlijke finisher zeg.:9
    Ik heb al wel zo'n gevoel waar het verhaal naartoe gaat, maar dat maakt de game des te beter omdat ik graag wil weten of mijn Baantjer-vermoeden ook correct is natuurlijk.

topgame!:b:

8. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik zag het niet aankomen in ieder geval;)
    Met dit tempo heb je wel lang plezier van je games he:lol:

9. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Ik hoop ook gewoon dat ik et mis heb, maar een vermoeden heb ik wel. Ik hou het ook lekker voor me, anders loop ik straks alsnog tegen een spoiler aan. (en dan kan ik achteraf tenminste zeggen dat ik gelijk had;))

En ik "geniet" inderdaad echt veel te lang van mijn games tegenwoordig.
    Niets zo irritant als overdag's op je werk denken dat je lekker gaat gamen die avond en er dan niet aan toe komen |:-

Moet zelfs af en toe aan het begin van een speelsessie even kijken hoe de controls en combo's ook weer waren....

(hoewel die er nu bij lords of shadow lekker inzitten)
    Ach ja, ik kom er wel, maar het duurt gewoon even.

EDIT:
    Gisteren uitgespeeld en_O_

Qua voorspelling van het einde zat ik er niet heel ver naast, maar die epiloog was alsnog echt supercool.
    Dikke SPOILER, niet lezen als je hem niet uitgespeeld hebt!
    [SPOILER1]Het verraad van Zobek lag er wel vrij dik bovenop vond ik (beetje geript van Ninja Gaiden), had ik wel verwacht, maar wat er daarna nog allemaal volgde was weer heel erg cool.

Ik had al wel zo'n gevoel dat er a la Anakin / Darth Vader een soort situatie zou ontstaan dat Gabriel zelf een lord of shadow zou worden, maar dat ze het zo stoer aangepakt hebben vind ik echt prijzenswaardig. Wat een heerlijke ironie als we (hopelijk) straks met een nieuwe Belmont tegen de "gevallen "Gabriel mogen knokken.
    [/SPOILER1]

Laatst bewerkt: 7 feb 2011
  10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik kon het toch niet onderdrukken en heb de game toch maar besteld. Ik ben benieuwd wat voor coole stuff er nog na de demo komt. ;)

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176

????

12. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Ik meen gelezen te hebben dat de DLC deze maand zou moeten komen en dat het een uitbreiding/extra level zou zijn, waarbij Laura als speelbaar karakter ingezet wordt.

Was voor mij reden om hem toch maar snel uit te spelen om op tijd voor de dlc klaar te zijn.

13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Erg leuke game moet ik zeggen, maar voelt erg lineair aan zeg, niet normaal! Al met al even hier door heen zien en eens kijken wat deze game nog verder heeft te bieden, buiten dat 't een prima verhaallijn heeft en mij er al direct in heeft gezogen.

Laatst bewerkt: 13 feb 2011
  14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    als je niet dan de lineaire stijl houdt. zijn er nog 20 andere castlevania games die niet zo zijn

15. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zojuist maar eens begonnen aan het spel, had hem al sinds december liggen.
    Vind het tot nu toe erg leuk maar ik vond die Swamp Troll (ja zover ben ik nog niet) toch best wel lastig met dat finishen via die cirkeltjes. Snapte het in het begin niet echt :)

Ik moet zeggen dat het wel lekker speelt nog en niet moeilijk op te pakken.

16. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Dat is het lekkere van een game als deze.....
    In eerste instantie heb je nog moeite met zo'n cave troll alleen als eindbaas, terwijl je een aantal levels verder hem + een berg andere vijanden met gemak wegmept als tussendoortje:thumbs:

17. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    [SPOILER1]Ik heb zelf de game ook pas weer opgepakt. Zat bij de iron giant en ik miste steeds de crystal op het eind. Kwam er nu pas achter dat ik op X moest drukken en niet op R2. Normaal was de R2 ook een grab button dus vandaar. Chapter er na is echt goed en het word nog veel beter als ik hier de reacties lees.[/SPOILER1]

Laatst bewerkt: 14 feb 2011
  18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor een big spoiler... Voortaan gebruik even
    dit dus!
    Zo dat ik het niet lees.. Maar goed, spel voelt erg goed aan, en is ook nog groot ook! Zal hier veel speel plezier in hebben.

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bij het einde van chapter 2, vin het soms echt onduidelijk wat je moet doen.

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Onduidelijk? 8) Wat kan je echt nog meer doen dan de main path volgen? :+

Deel Deze Pagina