De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 41]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat is het trouwens toch heerlijk om Modric aan de bal te zien. Zo'n veilig gevoel moet dat zijn als je Spurssupporter bent. Hoop echt dat die kerel nog bij Inter terecht gaat komen, en anders bij een Engelse topclub waar ik hem vaker zie spelen. United zou perfect zijn voor die kerel _O_

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Is Judas weer beziggeweest? :cool:

3. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk dat we gewonnen hebben van Ac Milan. Ze hebben straks geen schijn van kans op een kolkend White Hart Lane!

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    We? Is Tottenham rood/geel?

5. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben eigenlijk fan van Tottenham en Liverpool xP. Ben bij beide clubs geweest en heb een zwak voor beide clubs en supporters.

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe vind het ook beide mooi clubs hoor. :9
    Moet ook al jaren kotsen op een groot deel van de Milan selectie dus mooi dat ze hebben verloren. :)

7. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb vooral een hekel aan Inzaghi. Ik vind dat zo verschrikkelijk naar mannetje met zijn gebaartjes en aanstellerij altijd. Het hele team van Milan draait om Ibra, als het bij hem niet lukt dan wint AC Milan gewoon niet. Het was mooiste was dat ajax in 1995 Milan 2x versloeg in de Champions League en uiteindelijk ook de finale won van Milan.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die 3-3 tegen Liverpool was anders ook wel aardig :D

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, hij verdient naar mijn mening de titel held.
    Altijd de beste man waar hij speelt (Ok bij Barca niet maar daar is geen enkele spits een held imo..)
    Waarom ging in godsnaam de keeper mee naar voren bij Milan? Dan krijg je de 0-1 via een counter om de oren, speel je tegen de snelste man op de Europese velden en ga je doodleuk de keeper naar voren brengen met het risico je kansen compleet te vergooien, voetbalintelligentie:x

Wel resultaten waar ik vooraf op gehoopt had!
    Vroeg me af hoe Schalke het er vanaf zou brengen en hoopte dat ze het met een 1-0/2-1 thuis af konden maken, hiermee kunnen ze zeker wat :)
    En Tottenham is geniaal, hoopte ook zeker dat ze hier zouden winnen, al vond ik de loting vooraf wel kut. Vind het altijd wel een stuk leuker om een team als AC Milan het ver te zien schoppen in de CL, niet altijd vanwege het voetbal, maar de sfeer en spanning zoals tegen Manchester vorig jaar.

Van mij mogen deze teams doorgaan voor een mooi tournooi

Tottenham - Milan
    Schalke - Valencia
    AS Roma - Shaktar (denk dat Shaktar hier alleen favoriet is)
    Arsenal - Barca
    Olympique Lyon - Real Madrid
    Kopenhagen - Chelsea
    Olympique Marseille - Man Utd
    Inter - Bayern Munchen

Inderdaad, alle Engelse clubs. Maar dat is ook meer dan terecht als je kijkt naar de knock-out wedstrijden tussen Chelsea,Liverpool en Arsenal de afgelopen jaren. Hoop echt dat Liverpool de Champions League nog zal halen.. Europa League vind ik maar niks voor hun..

OT:

Voor alle unsuccesfull trolls hier op XBW, ga naar Voetbalzone. Tussen dat stelletje intellectuelen heb je zeker kans succesvol te worden! :lol:

Laatst bewerkt: 16 feb 2011
  10. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja idd, dat was echt de mooiste wedstrijd ooit. Als ik het volgende filmpje terugkijk krijg nog altijd tranen in mijn ogen :9

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

Dat was tenminste een finale!
    Dudek <3

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Geweldige wedstrijd, ik kan het me nog goed herinneren.

[yt]zn-MOBOgiN8[/yt]

In dat zelfde jaar, van Nederlandse bodem. Alleen was de afloop minder. Ik zat echt nagelbijtend voor de tv met m'n ma _O_

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    omg lol 8)

en Inzaghi is trouwens een baas, een van de beste spitsen in de 16, net als Raul _O_

ik hoop voor vanavond een 1-0 overwinning van Arsenal, of ieder geval een uitslag zodat het over 2 weken ook nog superspannend gaat worden.

14. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Evert ten Napel <3.
    ''Timmertje, Timmertje, Timmertje'' '' Waarom gaat dat ding er toch niet in?''
    '' Tuimen we er weer in''
    Zo zonde dat hij gestopt is bij champions league wedstrijden. Het was altijd genieten met Evert ''cliche'' ten Napel :p

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Pijnlijke week was dat, 1 dag later strande PSV in het zicht van de CL finale door dat doelpunt van Ambrosini. Cocu maakte vervolgens nog een wereldgoal, maar het was te laat. Goed elftal was dat met o.a. van Bommel, Cocu, Park, Alex en Gomez.

16. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, Lazio Champions League. Vorig jaar net degradatie kunnen voorkomen :lol:

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    [yt]SM67XkqZ-Wg[/yt]

Dit was hun betere finale :p.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Oja, met die eigen goal in de verlenging, vraag me af of die gozer daar nog ooit bovenop is gekomen :+

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    In tijden dat Houllier nog prijzen pakte :mad:

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dan mag deze ook zeker niet vergeten worden, Ambrosini:mad:!

[yt]dfgoDzJgeNE[/yt]

Haha, Lucius gewoon halve finale CL gespeeld:9!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina