Inderdaad, hij verdient naar mijn mening de titel held.
Altijd de beste man waar hij speelt (Ok bij Barca niet maar daar is geen enkele spits een held imo..)
Waarom ging in godsnaam de keeper mee naar voren bij Milan? Dan krijg je de 0-1 via een counter om de oren, speel je tegen de snelste man op de Europese velden en ga je doodleuk de keeper naar voren brengen met het risico je kansen compleet te vergooien, voetbalintelligentie
Wel resultaten waar ik vooraf op gehoopt had!
Vroeg me af hoe Schalke het er vanaf zou brengen en hoopte dat ze het met een 1-0/2-1 thuis af konden maken, hiermee kunnen ze zeker wat
En Tottenham is geniaal, hoopte ook zeker dat ze hier zouden winnen, al vond ik de loting vooraf wel kut. Vind het altijd wel een stuk leuker om een team als AC Milan het ver te zien schoppen in de CL, niet altijd vanwege het voetbal, maar de sfeer en spanning zoals tegen Manchester vorig jaar.
Van mij mogen deze teams doorgaan voor een mooi tournooi
Tottenham - Milan
Schalke - Valencia
AS Roma - Shaktar (denk dat Shaktar hier alleen favoriet is)
Arsenal - Barca
Olympique Lyon - Real Madrid
Kopenhagen - Chelsea
Olympique Marseille - Man Utd
Inter - Bayern Munchen
Inderdaad, alle Engelse clubs. Maar dat is ook meer dan terecht als je kijkt naar de knock-out wedstrijden tussen Chelsea,Liverpool en Arsenal de afgelopen jaren. Hoop echt dat Liverpool de Champions League nog zal halen.. Europa League vind ik maar niks voor hun..
OT:
Voor alle unsuccesfull trolls hier op XBW, ga naar Voetbalzone. Tussen dat stelletje intellectuelen heb je zeker kans succesvol te worden!
Laatst bewerkt: 16 feb 2011