De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 41]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zeg, doe jij eens even niet zo nazi-achtig :+
    Kidding.

Ja, daar spelen ze volgende week tegen.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Siem Heil?

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    :lol:

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Eigenlijk kan vanavond alleen maar een teleurstelling worden. De verwachtingen zijn zo hoog. Ik gok op een 1-2 overwinning voor Barca. Kijkend naar vorm, thuisvoordeel.

Laatst bewerkt: 16 feb 2011
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wordt vast een kutwedstrijd, ik verheug me elke keer weer op een mooi affiche in de CL en elke keer is het weer tegenvallend (behalve een paar uitzonderingen waarbij elke keer Chelsea speelde:+).

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Overwinning of een gelijkspel met doelpunten en in ben tevreden. Zouden beide een prima uitgangspositie zijn.

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Deze site kijkt tactisch naar de wedstrijd. Hier is het artikel over Arsenal vs Barça.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

Laatst bewerkt: 16 feb 2011
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Vorig seizoen waren het twee mooie wedstrijden, hoop en verwacht nu weer. _O_

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik kijk er al de hele dag naar uit! :b:

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Als de ruimte tussen de verdediging en middenveld van Arsenal klein word gehouden. En Walcott word veel gebruikt, dan zie ik ze winnen. Maar met de passing en pressing van Barça, en de genialiteit van Messi word de winnaar toch Barça. Ik gok op 1-2 Barça.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht een wat voorzichtige wedstrijd. Wenger zegt wel dat ie zijn eigen spel wil spelen maar 1. Dat doet Arsenal nooit in topduels 2. Barca gaat ze sowieso wel voetballend overmeesteren en naar achteren dwingen. De vraag is of Barca in goeie vorm steekt, zijn ze maar 'zo zo' dan kan Arsenal wel stand houden denk ik en misschien zelfs effectief counteren met Van Persie, Walcott, lange passes van Fabregas. Denk dat Arsenal nog wel een aardige kans maakt hoor. Barca is uit sowieso wat minder.

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wat ook een belangrijk aspect gaat worden is of Nasri zich houd aan zijn defensieve taken, want Alves is een verkapte rechtsbuiten. Song moet gaan bikkelen en Fabregas moet het verschil gaan maken samen met Walcott. Maar toch is Barça kwalitatief beter en zie ik ze niet verliezen. 1-2!

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zwakke eerste helft, vrij redelijke tweede helft resulteren in een 1-2 overwinning in Firenze. Een zeer lastige uitwedstrijd die wordt gewonnen is een uitstekend antwoord op de bedroevende pot van afgelopen zondag. Keurig dus, en nu eindelijk een gelijk aantal wedstrijden als Milan, met vijf puntjes achterstand :) Niemand haalde echt z'n niveau, alleen Ranocchia was zeer sterk.

15. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van the man gaat er drie inleggen, ik kan het ruiken!

16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Spanning zit er echt goed in, hoop dat Arsenal kan stunten vandaag. Barcelona is eigenlijk de enige ploeg die ik beter vind dan Arsenal, maar Arsenal is ook lekker in vorm.

Ben nog steeds een beetje bang dat Arsenal weggetikt gaat worden, maar aan de andere kant geloof ik wel in een stuntje.

Walcott maakt Maxwell kapot:)

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Niet Abidal?

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Van the man is toch Nistelrooij?:+

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Abidal speelt centraal omdat Puyol geblesseerd is. Daarom speelt Maxwell tegen Walcott. Ik ben benieuwd, vorig jaar werd Maxwell compleet overklast door Walcott.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Begint goed voor Arsenal. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina