Acteren in Games

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Trancilian, 16 feb 2011.

1. Trancilian

Trancilian Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mede-gamers,
    Mijn naam is Wilbert Schuurman Hess. Ik studeer Design for Virtual Theatre and Games aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht (HKU). Voor mijn afstuderen doe ik onder andere onderzoek naar het belang van acteren in games (nu en in de nabije toekomst). Voor dit onderzoek wil ik zicht krijgen op wat gamers hiervan vinden en hoe zij hierover denken. Te denken valt aan interactie tussen spelers in Fifa, conversaties in Red Dead Redemption en het emotie-aflezen van L.A. Noire. Daarom wil ik de volgende vragen aan jullie voorleggen:
    1. Hoe belangrijk vind jij de kwaliteit van het acteerwerk in een game?
    2. Wat voegt goed acteerwerk voor jou toe aan een game?
    3. In welke games die je gespeeld hebt vond je dat er goed geacteerd werd?

Alvast heel erg bedankt voor het beantwoorden van de vragen. Ik kijk uit naar jullie reacties

ps ik wist niet zeker waar ik dit bericht kon posten. Het is gerelateerd aan oa xbox games, vandaar dat ik hem in dit topic geplaatst heb.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    1.erg
    2.veel
    3.Mass Effect 2, RDR, Heavy Rain, Enslaved, Uncharted 2 en Alan Wake

edit:// bijna Uncharted 2 vergeten

edit:// crap, Alan Wake ook nog vergeten

Laatst bewerkt: 16 feb 2011
  3. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit voor mij ook ;)

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt voice acting neem ik aan?

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    1. Zeer van belang.
    2. Grotere inleving in games.
    3. Mass Effect 1+2, Red Dead Redemption, The Elder Scrolls IV Oblivion (vooral de Shivering Isles), God of War 3, Uncharted 1+2, Tales of Vesperia, Lost Odyssey, Resident Evil 5.

6. Nightbringer