1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Nice. Zitten we miss in dezelfde boesj!
     
  2. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Linkje? O-)
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hardbass cd's zijn erg lekker inderdaad, hoop PP op de eerste cd wat wel wat jammer is (vette produces daar niet van , maar nummers als bassboom/voices/ra-ta-ta etc kan ik onderhand wel dromen).

    Ik vroeg me al af waarom ik niks kon vinden over inQontrol 2011, is het er fucking niet meer dit jaar:mad::mad:
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zometeen kaarten bestellen voor Intents Festival , wat een héérlijke line-up en dat voor maar 26.50.
     
  5. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, Silverdome & B2S is gegarandeerd knallen :) Geluid staat echt ziek hard daar. Heerlijk \o/

    Al meerdere keren geweest en nog nooit een tegenvallende nacht gehad.
     
  6. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Knock out lijkt me ook wel wat. Jammer dat er geen directe verbinding tussen Delft en Zoetermeer is. Is dat normaal gesproken ook snel uitverkocht of is het nog nooit uitgekocht geweest?

    Ik moet nog even wachten voordat ik geld heb namelijk. En diegene hier ergens boven heb je inmiddels de cd al? Ik mag hier volgens mij geen link neerzetten, maar stuur maar even een pm of je hem al hebt of niet.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ligt eerder in de buurt van Den haag, super volk \o/

    Ik las idd over super geluid in het silverdome. Ik heb er zin in:)
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Want? Ik vind het hier altijd prima gezellig.

    Ben één keer naar een 'Amsterdams' feest geweest, op dat eiland in Ijmuiden. Wij waren werkelijk de enigen die niet stonden te stuiteren van de pillen, coke etc. Nog nooit meegemaakt dat er zoveel drugs op een feest gebruikt werden.

    Was trouwens Cape Fear, het slechtste feest waar ik ooit geweest ben. Met een boot naar dat eiland, hebben we 2x 2 uur op moeten wachten. Uiteindelijk maar ongeveer 3 uur op dat eiland geweest, echt een drama.
     
  9. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige volk waar ik een hekel aan heb, is het volk bij Nightmare in Ahoy dat dan roept ROTTERDAM, HOOLIGANS. Verder veel feestjes in Amsterdam gehad waar ik persoonlijk van vond dat de sfeer veel hoger lag, InQontrol, de Feestfabriek. Verder ook wat kleine feestjes geweest in Outland in Rdam waar de sfeer echt top was!
     
  10. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0

    Q gebruikt het excuus, de BTW verhoging:emo: is al sinds december bekend gemaakt;). Er komt waarschijnlijk een nieuw concept in de Ziggo Dome.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben 1x bij een HS feest in omg. Rotterdam geweest en daar kregen we op een gegeven problemen met wat mensen omdat we uit Amsterdam kwamen. Had sjans met een meisje, vertelde dat ik dus uit Amsterdam kwam en meteen was het 'vuile tyfus neus' om er vervolgens een paar jongens bij te halen. Toen was ik er al helemaal klaar mee.. 2 vriendne van me zijn wel paar keer nog in Rotterdam uitgeweest voor een HS feest en ook daar geen 1x zonder gezeik gezeten, heel erg jammer want het boeit mij persoonlijk geen zak of je nou uit Rotterdam /Eindhoven/Lutjebroek komt maarja..

    M'n eerste hardstyle mix gemaakt trouwens, vind 'm zelf goed gelukt (draai normaal altijd house, wat toch anders draaien is).

    http://www55.zippyshare.com/v/67964460/file.html
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2011
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Beetje vergelijkbaar met eerste hardbass in Gelredome, daar hadden ze ook gruuuwelijk dik veel lasers wist echt niet wat toen zag, helemaal omdat daarvoor Qlimax was geweest en Defqon 1 jaar ervoor.. en toen bij Hardbass '09 die lasers tevoorschijn kwamen was wel een wow momentje.

    Vond dit jaar wel echt retestrak geregeld, je was zo binnen, drinken etc. allemaal supersnel service echt top.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2011
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja idd. Die "muur" van lasers. Geloof 24 groene, 2 multi color lasers. Schitterend :D Ben bij alle 3 geweest en ook bij de eerste had ik echt het "wauw" gevoel. Als eerste de 2 multi lasers aan, en daarna de andere 24. Geniaal :D Vorig jaar was het wel leuk, voor het eerst dat de lasers uit het midden en dak kwamen. Maar kon totaal niet tippen aan de eerste hardbass.

    Dit jaar was de lasershow ook gewoon bruut. We zijn ook even achterin de tribune's gaan zitten en ik wist totaal niet meer waar ik moest kijken :D

    Ik werd er echt helemaal gek van. Heerlijk_O_\o/
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Reverze was echt facking awesome!
    [yt]CiTbXNDjvjE[/yt]

    Niet de hele intro helaas, geheugen was vol. Genomen met iPhone 4.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Fuck joh en dan eerst nog op de PC gaan :)

    Ik ben net wakker, het was idd echt weer gruwelijk. In het begin schrok ik er alleen een beetje van, toen ik die lotto arena binnenkwam dacht ik, wtf is dit alles :) Gelukkig kwamen we er al snel achter dat dat niet zo was.

    + Muziek die gedraaid werd
    + Wildstylez, Stephanie, Bioweapon, Frontliner en Noisecontrollers (draaide echt lekker)
    + Rest eigenlijk ook
    + Podium van mainstage was echt nice
    + En hard, met dat vuurwerk
    - Wildstylez en D-Block & S-TE-FAN tegelijk laten draaien
    - Naar mijn idee kwamen vaak de betere DJ's in de Lotto Arena
    - Fucking onlogisch gebouw
    - Bier zonder alcohol ??
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    DBSTF zijn ook enorme kut djs , wat een slappe hap met die gasten.
     
  17. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Neemt me de woorden uit de mond.. alhoewel dat laatste album dan wel weer redelijk goed was.
    Ik hou het er maar op dat ik er genoeg van heb gehoord8)

    9 April waarschijnlijk ook Knock-out, maar nog niet zeker.
    Ritje vanaf Arnhem met OV is best kut, en auto zit er denk niet in.
    Maargoed, dat ritje met OV heb ik er wel voor over.

    @Dyonko, je gaat naar Intents zie ik? hele vette line-up, alleen moest mijn vriendin er uitgerekend voor kiezen om op 4 juni 1992 te wereld te komen:+
    Dus ben bang dat er geen intents festival voor mij is dit jaar... Baal ik flink van|:-
    Ga wel 2 april een kijkje nemen bij Rebirth festival! Ook een vette line-up voor maar 20 euries!
     
  18. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of je vriendin van de muziek houdt, maar zeg gewoon dat je er meeneemt voor der verjaardag! Het is overdag, dus zeg dat je daarna nog gewoon kunt gaan stappen in je home-town!

    Edit: Vorig jaar intents geweest, vooral met het super mooie weer was het echt een vet feest. Werd super gedraaid etc, heb heel de dag lekker buiten gestaan!
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Vet liedje dit:
    [yt]Zk0ovf7qcak[/yt]
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Idd heerlijke plaat. Op fusion zijn vrijwel altijd goede releases :)
     

Deel Deze Pagina