IGN review cijfer: 5,5 Gamer.nl review cijfer: 6 Is het nu werkelijk zo onder de maat dan? Dit spel stond hoog op mn verlanglijst, maar als de gameplay en graphics middelmatig genoemd worden ga ik toch twijfelen. Iemand een strakke overtuiging voor mij?
De graphics zijn toch wel goed hoor. Af en toe zie je een misser, maar ik vind dat er niets mis is met de graphics. Op een beamer lijkt het me helemaal geweldig, dit spel.
Ach ik weet niet waar zulke reviewers opletten, het is natuurlijk de mening van 1 enkel persoon dus wat dat betreft moet het niet uitmaken. Ik heb harstikke veel plezier met deze game, andere magazines geven het bijv weer een 8 of 9.
Ik zou de game een 8 geven, vooral om lekker rond te rijden is het erg tof allemaal. Als de servers online gaan, kan het qua gameplay wel stijgen naar een kleine 9. Dus idd, het is maar waar je waarde aan hecht. Persoonlijk vind ik hem wel goed, alleen zijn sommige time trials niet te halen als het bijvoorbeeld regent!
Online lijkt het wel echt beter nu te werken,net even mijn statics nagekeken. 1565 km gereden en 30 uurs gespeeld.
Wat ik wel heel raar vind is dat ik tijdens races meestal met +10sec voorsprong win, maar bij bepaalde timetrails(met name de B3 high op Hawaii) echt vollop m'n best moet doen om met 4sec achterstand te finishen...
Die is erg lastig, heb m'n auto geupgraded en kom nu nog maar 2 sec tekort. Vooral die hekjes in deze stage zijn erg vervelend! Snel maar upgrade 2 op mijn auto gooien, misschien dat ik hem dan wel haal.
Heb die race echt wel 30 keer over gedaan voordat ik ook maar gefinished was Snelste dat ik 'm reed was +0:01"46. Dat was in een compleet stock Q7. En volgens mij is dat ook nog de langzaamste B3 die er is. Net m'n A2/3 license gehaald. Wat is die Dodge Viper ook echt een ramp om in te rijden zeg... Wel echt een verdomd mooie en botte auto, maar echt compleet onbestuurbaar in TDU.
Iemand had ook eens een lijst gepost van alle auto's met hun klasse erbij...Kan het alleen niet meer vinden. Iemand die dat lijstje wil plaatsen?
De echte Hawaii map inc alle locaties voor TDU2 http://maps.google.com/maps/ms?hl=e...480546,-157.938766&spn=0.543108,1.056747&z=11 En die van Ibiza: http://www.google.nl/url?sa=t&sourc...ykufwK&usg=AFQjCNFNV6wqTWmW04utg514VfdCsKE-Og :b:
Oke dit moet een glitch zijn. Ik speel de game al een week en heb nog geen wolkje aan de lucht gezien! Nu verteld iemand hierboven dat er regen in een timetrial zit maar ik heb nog geen druppel gezien! Hoe kan dit! Whelp.
Heeft iemand al een club? Moet je trouwens nog verbinden ofzo? Ik ben in een paar uur helemaal niemand tegengekomen, terwijl ik gisteren echt veel mensen tegenkwam.
Je kan in het spel foto's maken, maar is er ook een mogelijkheid om deze foto's op je PC te zetten? Zoals Forza..
Wat is een review? Dat is ook maar gewoon de mening van een ander. Meningen zijn altijd objectief. Gebaseerd op hun persoonlijke interesse en voorkeur. Ik heb 5 vrienden die amper racegames spelen, meer de COD verslaafde persoontjes. En zij vinden het spel zelf fantastisch, op de bugs na. Kan ook dankzij hen meteen een club starten!