1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Test Drive Unlimited 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 feb 2011.

  1. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    IGN review cijfer: 5,5
    Gamer.nl review cijfer: 6

    Is het nu werkelijk zo onder de maat dan? Dit spel stond hoog op mn verlanglijst, maar als de gameplay en graphics middelmatig genoemd worden ga ik toch twijfelen.
    Iemand een strakke overtuiging voor mij?
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    De graphics zijn toch wel goed hoor. Af en toe zie je een misser, maar ik vind dat er niets mis is met de graphics. Op een beamer lijkt het me helemaal geweldig, dit spel.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ach ik weet niet waar zulke reviewers opletten, het is natuurlijk de mening van 1 enkel persoon dus wat dat betreft moet het niet uitmaken. Ik heb harstikke veel plezier met deze game, andere magazines geven het bijv weer een 8 of 9.
     
  4. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou de game een 8 geven, vooral om lekker rond te rijden is het erg tof allemaal. Als de servers online gaan, kan het qua gameplay wel stijgen naar een kleine 9. Dus idd, het is maar waar je waarde aan hecht. Persoonlijk vind ik hem wel goed, alleen zijn sommige time trials niet te halen als het bijvoorbeeld regent!
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Online lijkt het wel echt beter nu te werken,net even mijn statics nagekeken.

    1565 km gereden en 30 uurs gespeeld.
     
  6. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je dat zien? ik kan wel per auto zien hoeveel ik gereden heb maar geen totaal
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik wel heel raar vind is dat ik tijdens races meestal met +10sec voorsprong win, maar bij bepaalde timetrails(met name de B3 high op Hawaii) echt vollop m'n best moet doen om met 4sec achterstand te finishen...
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij je my tdu life moet je edit nemen en daar ergens staat die bij,net ook pas ontdekt.
     
  9. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Die is erg lastig, heb m'n auto geupgraded en kom nu nog maar 2 sec tekort. Vooral die hekjes in deze stage zijn erg vervelend! Snel maar upgrade 2 op mijn auto gooien, misschien dat ik hem dan wel haal.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb die race echt wel 30 keer over gedaan voordat ik ook maar gefinished was8)
    Snelste dat ik 'm reed was +0:01"46. Dat was in een compleet stock Q7.
    En volgens mij is dat ook nog de langzaamste B3 die er is.

    Net m'n A2/3 license gehaald. Wat is die Dodge Viper ook echt een ramp om in te rijden zeg...
    Wel echt een verdomd mooie en botte auto, maar echt compleet onbestuurbaar in TDU.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    [​IMG]
     
  12. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand had ook eens een lijst gepost van alle auto's met hun klasse erbij...Kan het alleen niet meer vinden. Iemand die dat lijstje wil plaatsen?
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Oke dit moet een glitch zijn. Ik speel de game al een week en heb nog geen wolkje aan de lucht gezien! Nu verteld iemand hierboven dat er regen in een timetrial zit maar ik heb nog geen druppel gezien! Hoe kan dit! Whelp.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Alleen in een timetrail? Ik heb in complete (pixel)-hoosbuien, inclusief onweer gereden :p
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heeft iemand al een club?

    Moet je trouwens nog verbinden ofzo? Ik ben in een paar uur helemaal niemand tegengekomen, terwijl ik gisteren echt veel mensen tegenkwam.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik had een XBW.nl club. Alleen is die door de problemen bij Atari zomaar gewist :emo:
     
  18. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in het spel foto's maken, maar is er ook een mogelijkheid om deze foto's op je PC te zetten? Zoals Forza..
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vast niet :+ Het enige wat je er mee kan doen is in je huizen 'ophangen' als schilderijen.
     
  20. xEARGASM

    xEARGASM DEADMAU5

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een review? Dat is ook maar gewoon de mening van een ander. Meningen zijn altijd objectief. Gebaseerd op hun persoonlijke interesse en voorkeur. Ik heb 5 vrienden die amper racegames spelen, meer de COD verslaafde persoontjes. En zij vinden het spel zelf fantastisch, op de bugs na. Kan ook dankzij hen meteen een club starten!
     

Deel Deze Pagina