'Bange' Wilshere blijkt niet meer dan een verlegen tiener
18/02/2011 21:20
Jack Wilshere was woensdag de grote uitblinker aan Arsenal-zijde in het Champions League-duel met Barcelona (2-1 winst). De 19-jarige middenvelder blijkt echter buiten het veld een verlegen tiener te zijn.
Na het laatste fluitsignaal wilde Wilshere niets liever dan het shirtje van Lionel Messi en het tricot van de Spanjaard Xavi in ontvangst nemen. De Engelsman die op het veld zeer volwassen oogt, durfde echter niet op de twee Barcelona-vedetten af te stappen.
Wilshere bedacht vervolgens een list om zijn verlegenheid te omzeilen: hij schakelde de hulp van aanvoerder Cesc Fabregas in.
Fabregas, die de jeugdopleiding van Barcelona doorliep, stapte op de twee Barcelona-spelers af en kreeg de door Wilshere begeerde shirts.
Dat de jongeling zeer verheugd is met het cadeautje blijkt wel op het Twitter-account van de Arsenal-middenvelder, waar hij trots poseert met de twee shirts, naast zijn vader (zie onderstaande foto).
Via het sociale medium kondigde Wilshere aan bij de return het shirt van een andere topper te willen bemachtigen. Andrés Iniesta is het nieuwe doelwit van de middenvelder.
Het verwijt van Cesc Fabregas aan het adres van Wilshere: can't believe i had to go to get Messi's shirt for u. U were so scared. You were MOTM so next time please ask urself!
Vertaling: 'Ik kan niet geloven dat ik namens jou naar het shirt van Messi moest vragen. Je was zo bang. Je was man of the match, dus volgende keer graag zelf vragen!'
De reactie van de jonge middenvelder: you are the skipper mate you should look after your players
Thanks though and next time in going after your mate iniesta!
Vertaling: 'Jij bent de aanvoerder en moet daarom voor jouw spelers te zorgen. Toch bedankt en de volgende keer ga ik voor jouw vriend Iniesta!'
Klik om te vergroten...