De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 41]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ach, het uitvak is prima vergeleken met sommige andere. Combi zit er op bijna elke wedstrijd, kut wedstrijd komt dat het kut materiaal die beide clubs hebben. Verder is het nieuwe stadion minder sfeervol maar vermaak me prima.

Heerenveen uit is alleen relax omdat je met de auto kan. Verder is het een teringeind weg. Zie nou niet echt veel voordelen voor jou aan die wedstrijd ;)

3. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Wij combineren 't met een weekendje Fryslan :9. Zit dus ook niet in 't uitvak dan ;). Plus voorgaande jaren was 't op vrij vervoer en s'avonds. Stond garant voor geniale dagen :). Het uitvak bij jullie is trouwens echt kut, als je daar op een stoeltje gaat staan breekt die doormidden. Aan het eind van de dag staan er ook altijd twee stapels stoeltjes :lol:

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Jazeker, in het uitvak natuurlijk wel ;)

Waarom? Combi oké, maar je bent er in een half uurtje, dus dat is nog een relaxte combi eigenlijk, en begrijpelijk ook wel. Verder is het uitvak prima, stoeltjes als het goed is verbeterd, en de sfeer zit er meestal lekker in. Plus nog nooit verloren inderdaad. Ik vind dit één van de leukere uitwedstrijden hoor.

Wij gaan H'veen waarschijnlijk ook los, ergens op de lange zijde zoals het er nu uitziet.

Laatst bewerkt: 19 feb 2011
  5. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb't niet zo op de buscombi's, alleen daardoor daalt die wedstrijd al zo hard in de waardering bij mij :9 En vorig jaar waren we echt wel langer dan een half uurtje onderweg hoor, was wel geniaal met die bejaarden op dat balkon toen _O_

Weet je al precies welk vak (Heerenveen)?

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    7 of 8, als het niet afketst :+

En die bejaarden idd, geweldig.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zijn sinds dit jaar nieuwe stoeltjes ingezet, door het hele stadion. Zie nooit meer een stoel er af vliegen dus dat is flink verbeterd.

Weekendje Friesland is dan wel leuk. 2 jaar geleden hadden we ook vrij vervoer, dit jaar wat autocombi. Zie net dat de graafschap uit ook weer buscombi is. Die burgemeesters moeten is kappen met dat stomme gedoe. Naar doetichem kan je gewoon met de auto zonder dat er wat gebeurd.

8. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    En jullie gaan op een dag op en neer dan?

9. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Die burgemeester zijn helemaal gek joh. De enige combi's die ik begrijpelijk vind voor ons zijn Den Haag, Twente en ajax. Voor de rest moet je gewoon overal op vrij vervoer heen kunnen. Wij hebben dit seizoen alleen NEC en Excelsior vrij vervoer, te droevig voor woorden.

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Als het doorgaat wel ja. Hotelletje word me weer iets te duur....ik hoop trouwens dat Gossip open gaat..

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Twente, Groningen, az en Twente autocombi. De rest buscombi.

Toen we naar Excelsior gingen stonden er gewoon 10 ME busjes voor 400 supporters. Echt overdreven en zonde van het geld. Feyenoord, Ajax zijn begrijpelijke combi's. De rest moet gewoon met de auto kunnen.

Dat is het voordeel van de jupiler league. Naar de helft kon je met de auto :)

Edit; gossip is wel gaaf :). Dit jaar was autocombi en was gossip niet geopend. Volgend jaar hopelijk weer vrij vervoer :)

12. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie niks vrij vervoer? :{

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nope helaas niet. En er is jarenniks meer gebeurd maar het imago blijft niet al te goed. Gelukkig wel steeds meer autocombi's dus dat is fijn.

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dat valt helaas ook wel mee, althans bij de Go Aehad Eagles dan.
    Veelal buscombi, aantal autocombi en een enkele wedstrijd is vrij vervoer..

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En Everton gooit Chelsea uit de FA Cup na penalty's. :D

16. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    kan iemand mij misschien een goede stream geven van middlesbrough-millwall heb een half uur lopen zoeken zonder resultaat..

Edit : sorry de wedstrijd is al afgelopen 0-1 verloren :'-(

Laatst bewerkt: 19 feb 2011
  17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oké dat is dan wel kut. Heb toch aardig wat wedstrijden met de auto bezocht. In de jupiler kunnen ze beter alles vrij vervoer maken zodat er nog wat supporters van de tegenpartij zitten.

Kutzooi, zag het 1-0 staan dus ben FIFA gaan spelen. Mis ik nog een mooi slot.

18. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, ze zitten nu in de 87e minuut en het staat 2-3 :lol:

19. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Oh Sorry ik had het verkeerd gezien :F:

Yes Bedankt Fibroidduck! \o/:D

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Snap wel dat sommige wedstrijden een verplichte combi zijn, Zwolle en Cambuur Leeuwarden bijvoorbeeld.
    Maar waarom zou je een autocombi doen naar bijvoorbeeld een Emmen, dat kan toch makkelijk vrij vervoer zijn.
    Al die combi's zijn inderdaad ook een reden waarom die uitvakken bij Jupiler League wedstrijden soms zo uitgestorven zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina