[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee, Julian Assange is zelf een alien en is bang dat zijn identiteit wordt ontmaskerd.

Nope, blijkbaar zijn we dus de enige op deze planeet :+

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Een Chinese newsstation meldt doodleuk dat Obama binnenkort een openbaring gaat doen op het gebied van UFO's. Wat is hun bron? Gewoon, een vage website.

Freedom of speech, you're doing it wrong :emo:

3. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat soort berichten circuleren al sinds het bekend was dat Obama president ging worden.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    ...en blijven waarschijnlijk circuleren tot hij vertrekt :+

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oké, deze is toch wel awesome:

Jerusalem:

Dan denk je, naja, prima fakebaar.

En dan krijg je hetzelfde spektakel, maar dan vanuit een andere hoek, wat het een stuk geloofwaardiger maakt:

Errug cool gedaan als het fake is, en anders... :D Vooral dat mothership in het eerste filmpje _O_ Even naar YT zelf voor de beste kwaliteit is aan te raden.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die tweede is wel fake, lol. Lijkt wel of hij Google Maps heeft gebruikt voor dat filmpje, die bol en beweging heeft toegevoegd en klaar. Haha! De afmetingen kloppen soms niet meer. Vet is het wel!

Ik geloof overigens in buitenaardse wezens.

Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hmm, on closer inspection. Inderdaad, het lijkt net alsof het een opgenomen beeldscherm is, kijk maar naar de 1080p versie, dan zie je bijna de beeldlijnen lopen lijkt het. En je ziet ook niks bewegen verder. En het geluid van die oma die het over Mississippi heeft lijkt duidelijk weggedraaid te worden wat duidt op knip en plakwerk.

Alleen Google Earth heeft geen nachtfoto's, dus het zal wel een andere foto zijn :+

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vond het filmpje, ook al is het nep, van de UFO bij het World Trade Center erg gaaf. Zit nu op m'n iPhone dus kan niets plakken :+

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar de opname van de andere persoon in het eerste filmpje geeft wel weer te denken:

(hier gesynchroniseerd)

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Haha, ik sta open voor alles. Het zou zomaar kunnen.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nog leuker. Ik zag een ander filmpje, ook van vrij recent, in Amerika, waar je een zelfde soort fenomeen ziet. Rode lampjes, een soort moederschip, waar een lichtere bol uit komt:

Is daar ook in het nieuws geweest omdat een of ander militair complex er door werd platgelegd.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Best leuk dat internet en telefoons met camera's. Ben benieuwd over een aantal jaar wanneer iedereen volledige HD camera's in de telefoontjes heeft zitten wat voor geweldige beelden we kunnen verwachten. Geen enkele UFO zal dan nog veilig zijn. }:]

13. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al eerder is gepost maar dit materiaal is echt uniek.
    Dit is tot nu toe de enige materiaal die NASA officieel heeft bevestigt dat het echt is en zelfs NASA kan het niet verklaren wat het is.

Persoonlijk denk ik dat het een natuurlijke fenomeen is en niet van een buitenaards wezen.

Laatst bewerkt: 3 feb 2011
  14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet niet meer precies wat het was, maar óf het is nep en debunked, óf het was logisch en verklaarbaar. In ieder geval niks spookies aan. Ik zou het op moeten zoeken, maar.....geen zin in.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het al eens eerder gepost, maar ik weet niet meer of er ooit een verklaring voor is gekomen.
    Het is iig niet fake. Of het debunked / logisch verklaarbaar is ligt er maar net aan aan wie je het vraagt. :+

16. Seh

Seh Guest

UFO's zijn niet per definitie buitenaards hoor, Amerika heeft de technologie van UFO's aka vliegendeschotels al een tijdje in bezit.

EDIT: Oh, beetje een kick..

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe weet je dat?

18. Seh

Seh Guest

Uhm, ja bronnen in mijn kennissenkring.
    Maar ik zal ook even wat linkjes zoeken, dan edit ik deze post wel. ;)

Edit; http://en.wikipedia.org/wiki/Nazi_UFOs
    Je zou hier kunnen beginnen met lezen, naar mijn weten hebben de Amerikanen net voor het einde van de tweede wereldoorlog de technologie (bouwplannen etc.) meegenomen en door ontwikkeld. Er is ook dit jaar een HAVO-5 Engels luister toets geweest waarin volgens mij iemand werd geïnterviewd die voor zijn werk iets in de UFO industrie deed, maar kan die luister toets niet vinden.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2011
  19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Hij werkt in Area 51. :+

Hahaha @ hierboven. Ja, de Illuminati hebben de aliens ontvoerd en hun technologie gestolen. Nu zijn de aliens boos en komen ze op 21 december 2012 de wereld vernietigen.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Startpost:
    Tss, die modjes van tegenwoordig. :+

En ik lig zo te zien weer eens hopeloos achter met mijn conspiracy nieuwtjes:
    Moet maar weer eens een dagje vrijmaken om te zien of ik nog belangrijke ontwikkelingen heb gemist.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina