De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 41]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je kan hier wel gewoon 2x geel geven. Al vind ik dat je situatie één met rood of met praten moet oplossen. Daar geel is zo'n tussenweg die niet klopt.

Nouja, nog even volhouden NAC :9

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Stelletje zeikerds, hij maakt een grapje. Soms zou je nog bijna denken dat Ajacieden idd nogal hypocriet korte teentjes hebben.

Probleem van Mounir is gewoon dat het een luilak is, bedankt nooit een speler voor een pass, doet nooit het 'pasje extra'; vreselijke vent. Zo Blind op de bank, hopelijk schuift ie binnenkort door naar het middenveld, mooie voetballer alleen verdediger van niks.

Goeie arbitrage zeg bij PSV ook weer|:-

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Willem 2 werd ook al zo genaaid tegen PSV met kaarten.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Eerste geel sloeg nergens op, en als je als scheidsrechter een beetje gevoel voor de wedstrijd hebt geef je deze ook niet. Zou nog kunnen, maar voor een tweede vind ik het wel makkelijk.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zie nu die aanstellerij van Toivonen, wat een laffe scheids ben je dan dat je geel geeft aan die gast van NAC terwijl Toivonen die kaart verdient.

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    NAC wordt hier niet genaaid hoor! Ligt wel aan het fluiten van de scheids in het vervolg van de wedstrijd, maar tot op heden kan het allemaal.
    Dit gaat overigens over de tweede gele kaart.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die dikke man in z'n PSV-shirtje met korte mouwen en camera zit er weer :+.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Stoeltjes zijn getest en nog steeds afgekeurd in het uitvak!! ;)

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is allebei geel, maar samen ook rood? En daarbij waren er ook pas 15 minuten gespeeld, erg vroeg dus. Het kán, maar zou het zelf niet doen :+.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Allebei geel? Oneens, de 2de kan je geven maar de eerste slaat nergens op. Toivonen staat 5 seconden lang expres op die gast z'n schoen, hij tikt hem op de borst en Toivonen gaat liggen. Die speler van NAC had nooit geel gekregen als Toivonen niet was gaan liggen. Sterker nog, je kan rood geven voor die actie van Toivonen ( expres op z'n voet staan).

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Mooie goal :)

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    De eerste was geel voor Toivonen.
    1-0:mad:

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Mooi doelpunt.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    En wedstrijd gespeeld. Hopen nog dan op een zwaar gekneusde enkel voor Toivonen. Ga de stream denk ik afzetten, want het is echt weer een hele vervelende wedstrijd. Zag je dat vrij worstelen in de muur overigens? :+

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heb zelf niet gezien dat Toivonen op de voet ging staan, niet op gelet, maar als dat zo is, is dat inderdaad wel waar ja! Ik heb eigenlijk alleen op het duwtje gelet van die speler, en de val van Toivonen. Het is gewoon dom wat hij doet, dan weet je gewoon dat de tegenstander daar van kan profiteren.. en dat doet Toivonen, praat ik ook niet goed hoor, maar dat zouden volgens mij de meeste (aanvallende; verdedigers niet..) voetballers doen.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben geen Ajacied, sterker nog.. ik heb een hekel aan de Eredivisie.

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax was dramatisch, maar punten in de tas. Keurig van NEC :b: Jammer dat Milan weer ranzig wint, maar de druk is er. Volgende week Samp uit zelf winnen hopelijk, dan komen er effe wat makkelijkere potjes aan en wordt de druk misschien nog meer opgevoerd :cool:

PSV gaat wel winnen.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik wel, maar ik waardeer de stempel van hypocriet met korte teentjes absoluut niet. Het gaat mij puur om het op dat moment verdedigen van een smerige actie van die blonde matennaaier met opmerkingen die kant noch wal raken.

Veel voetballers doen het inderdaad. Een ontwikkeling die me absoluut tegen staat, ook op amateur niveau gedragen voetballers zich steeds meer als ballerina's die van suiker zijn gemaakt. Veel te theatraal is het allemaal, doe eens je best om op je benen te blijven staan watjes...

20. Munnie

Munnie Guest

Toivonen is echt een stumper.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina