[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dacht je dat het sarcasme was, dan? Ik meende echt wat ik zei, hoor. :eek:

2. Seh

Seh Guest

Logische reactie, iemand met een andere visie word gelijk maar voor gek verklaard en met sarcastische posts belachelijk gemaakt.\o/

Ik heb het trouwens niet over aliens en de illuminati hoor, waar je die vandaan haalt?

Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2011
  3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Normaal zou ik het niet sarcastisch benaderen, maar om nou bronnen binnen een kennissenkring te noemen is toch wel wat matig. Of je moet kennissen binnen de Amerikaanse overheid hebben, dan neem ik het terug. :+

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En trek het je sowieso niet aan. ;) Ik heb mij ook niet laten wegjagen. :cool: En dat terwijl 99% van de mensen mij voor gek zal hebben verklaard door mijn posts hier. (oa ook over die Nazi UFO's)

Uiteindelijk zijn zij diegene die 'vertrokken' zijn, en ik ben er nog. :p

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Als je over buitenaardse onzichtbare ninja zombie nazis gaat beginnen, dan pas kom ik hier niet meer.

6. Seh

Seh Guest

Want? Als ik een paar linkjes zou hebben gegeven was het niet 'matig'? Waarom? Omdat het dan op internet staat? Kan wel even voor je zoeken hoor, als je ook daadwerkelijk de linkjes gaat lezen.;)

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Sure, kom maar op. Altijd interessant. :)

8. Seh

Seh Guest

http://tortoiserider.ytmnd.com/
    \o/

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Wist je niet dat de nazis al in space zitten? :eek:

[yt]DeAfoiN5SDw[/yt]

Overigens zag ik gisteren een ad voor Ancient Aliens, waren die hier niet ergens al gepost door Dulle?

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Erg interessante serie (al schijnt seizoen 2 minder te zijn; zelf nog steeds niet gekeken)

Bij een eventueel deel 3 zal ik die serie wel in de startpost zetten.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  12. Seh

Seh Guest

Ik kom voorlopig niet echt veer met linkjes, tijdje geleden dat ik me daar mee bezig gehouden heb. Je zou hier http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1133431/pg1 de youtube filmpjes eens kunnen bekijken die in dat topic zijn gepost. Op zijn minst interessant.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Volgens mij heb ik die al eens gelezen. Gaat dat ook oa. over die Alien-Nazi kruisingen?

14. Seh

Seh Guest

Wat ik al zei, het is een tijdje geleden dat ik me hier mee bezig heb gehouden, maar volgens mij gaat dit stuk puur over de UFO technieken en dingen die daarbij horen.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zulke internetbronnen zijn natuurlijk niet erg credible. Interessant zeker wel.

Maar ik ben eerlijk gezegd benieuwder naar de mensen binnen je kennissenkring waar je het over hebt. Hoe komen zij aan (betrouwbare?) informatie als ik vragen mag?

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sinds wanneer mogen alleen bewezen feiten hier worden gepost? Alsof iedereen hier een wetenschapper is met een eredoctoraat in UFO technologie. :F:

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat mij betreft niet, maar als je iets zo feitelijk brengt en zegt goede bronnen te hebben is het toch logisch dat daar naar gevraagd wordt?

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Klopt, maar dit topic gaat over buitenaardse wezens. Betrouwbare bronnen kom je hier niet tegen. Interessante speculatie heeft ervoor gezorgd dat we momenteel in Deel 2 aan het posten zijn. Op basis van dat de bron niet betrouwbaar is kunnen we alles wel afkraken in dit topic.

19. Seh

Seh Guest

Ja ach, wat is credible.. De site van de NOS is ook niet alles.}:]

Dat zit een beetje lastig, ik wil niet gelijk bekend staan om een bepaald iets op dit forum. Misschien dat ik dat binnenkort nog wel ergens op tafel gooi, maar nu nog niet.O-) Is ook niet echt relevant voor de discussie over UFO's/buitenaards leven, toch?

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou ja, als jij iets weet wat wij niet weten vind ik dat wel vrij relevant :cool:

Je kunt toch een tipje van de sluier oplichten eventueel? Ik hoef niet te weten wie je kent ofzo, maar aan welke soort info we moeten denken vind ik wel boeiend :)

Daarom is het des te boeiender als iemand zegt wél betrouwbare info te hebben ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina