De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 41]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Gast jij kan duidelijk niet tegen drank, babytje. Van mij mogen ze jou met je nazi-uitspraken tegen de muur zetten. Sukkel

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Lekker bezig rampage, kan je post wel waarderen :D. Hahaha

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja en wij wachten nog steeds op de eerste normale post van jou.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij heeft het toch ook niet over de scheidsrechter, hij heeft het over jouw kansloze en fucking trieste nazi-uitspraken keer op keer.

5. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees dit topic maar eens terug, basher :emo:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De Nazi's zetten toch geen hoogblonde mensen met blauwe ogen tegen de muur? Ik zie het verband niet :+

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het feit dat jij bepaalde woorden, nuchter, niet normaal kan typen zegt meer over jou dan mij. Iemand die op alle andere clubs af loopt te geven omdat het kut gaat en vervolgens weer de vlag buiten gaat hangen omdat ze winnen ...

Ja, je hebt volkomen gelijk. Zijn NAZI-Uitspraken.
    Volkomen gelijk.

Daarom word NAC ook altijd genaaid door de KNVB als er maar één stadion-fakkel afgestoken word. Rot toch op man. Kijk even naar de wedstrijden van gisteren? Wat zagen we daar? Als NAC dit doet word er gelijk iets over gemeld. Maargoed, ik moet minder door mijn NAC-Bril kijken. Donder toch op ... Doe je research eens meer VOOR je ook maar enigzins een poging doet om met mij in discussie te gaan. Flapdrol.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat zal m'n standpunt alleen maar versterken.

9. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook deze post gaat weer nergens over 8) Ga maar boven de wc hangen, stoere jongen.

10. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O ja? Dan heb je niet teruggelezen..

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb geen WC nodig hoor ventje :) Als iemand zijn frustratie niet mag uiten omtrent een wedstrijd, tjah.

We wachten nog steeds op een post van jou met "constructive critisism". Daar kunnen we nog lang op wachten. Dacht dat het een voordeel was dat mensen met jou IQ een opleiding gingen volgen. Word het te heet onder je voetjes ga je maar rare opmerkingen plaatsen. NAC is gewoon genaaid. Kei-en-keihard door de scheids. Als je daar al 2 gele kaarten voor gaat geven moet je ook alles door dezelfde bril bekijken. Gaat nergens over.

EDIT
    Bedankt Dyonko :)

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een schijtmongool die Toivonen..

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dude, wie heeft er hier een discussie over oneerlijkheid tegenover NAC? Volgens mij ben je tegen jezelf aan het praten, want waar ik (en volgens mij Thomaziii) het over heb is puur jouw nazi-uitspraak. Dat NAC het hier tegenhad, is volgens mij voor iedereen wel duidelijk.

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    gefrustreerde voetbalsupporters op zondag .. genieten dit :D

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat doe je nou lomp gast. Rampage is gefrusteerd omdat die stomme boeren altijd maar liggen en huilen en dat je zo snel in de wedstrijd met 10 man staat. Kan zijn frustratie goed begrijpen.

17. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, en jij nog gister;

'Stoeltjes zijn vervangen en een stuk beter'

Nou dat hebben we gemerkt :+ Stoelendans :lol:

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ben inderdaad zeer-en-zeer gefrustreerd. Je word gewoon keihard genaaid. Met 11 man had het nog leuk kunnen worden. Maar dat we met 10 man ( en 2 schoten op doel :+ ) nog kunnen scoren zegt meer over PSV en NAC :+

Siemenn, laat die laatste geschiedenis les even uit je hoofd wapperen? Want NAZI is duidelijk het laatste woord waar jij enigzins een beetje waarde aan hecht. Leer even lekker origineel zijn ... dan praten we verder. Glory-hunter.

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Leuk hoe je nou weer scheinheilig eindigt, terwijl je zelf begint met zo'n kansloze post. Je gaat lekker gefrustreerd posten en zet er ook nog even lekker een nazi-uitspraak tussen, en eindigt weer zo scheinheilig als de vorige keer. Nouja, is wel leuk om te zien hoe jij bent.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bij ons zijn ze verbeterd en in het uitvak zie ik nooit meer los zitten dit seizoen, dat was vorig jaar wel anders. Toen zag het er vaker uit zoals vandaag. De stoeltjes zijn beter gemonteerd maar als je hard trapt gaan ze wel doormidden ja. Jullie hebben als 1e dit seizoen dit gepresteerd ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina