De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 41]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jij noemt hem dan wel een Glory-hunter , maar ik vind hem toch meer een Nazi-hunter.

2. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, toch nog ergens de beste in 8)

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Toivonen: "Ik ben slim in bepaalde situaties."
    |:- :x =(

Om te kotsen.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb even vaak het woordje nazi-uitspraak gezegd als jij met de uitspraak gekomen bent, dus als jij daar nou mee ophoudt stop ik ook. Ik verander niet van mening dat dat gewoon nazi-uitspraken zijn, want dat zijn het ook gewoon. Als je ze zelf wil blijven gebruiken, moet je vooral doen als je dat leuk vindt. Hopelijk kom je dan ooit iemand tegen in het echt die het er ook niet mee eens is.

En waarom ben ik trouwens een glory-hunter, omdat ik blij ben dat we een keer winnen? Ik post hier ook altijd wanneer we verliezen, en zeg dan ook gewoon dat we eerlijk verloren hebben door extreemkut spel. Omdat het jou even tegenzit, of wat?

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  5. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
  6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd. De laatste weken haalt ie wel heel viel trucjes uit om de tegenstander te naaien.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jou post zegt genoeg. Doe wat meer research ontremd NAC voordat je een POGING doet om iemand af te zeiken. NAZI-uitspraken. Please ... :emo:

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ook nog tegen de plastic want naar het kidsvak lopen schoppen en stoeltjes lopen gooien zodat er een heel zooitje zijn gaan huilen?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    tsk tsk , als je dat in Heerenveen maar laat, and word het voor straf niet meer :b: in de supportershome met zn allen

10. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Scroll maar terug naar de wedstrijden van vorige week. Lijkt me toch zeker beargumenteerde 'kritiek' wat ik daar geef. Natuurlijk kan ik als niet levenloze poster en PSV supporter niet veel goeds doen. En ingaan op de 24/7 posters hiero is natuurlijk uit den boze.
    Met schreeuwerige pubers is een gezonde voetbaldiscussie sowieso niet mogelijk. Hoop dat er in de toekomst wordt bewezen dat er nog mensen zijn die wel gewoon over voetbal willen praten. Momenteel is dit meer een frustratie-topic.

EDIT:

Rampage, NAC had nooit een kans gehad tegen PSV. Ookal speelt PSV hun slechtste wedstrijd..

11. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. En die (volwassen) gasten daar stonden zelf uit te dagen, trieste boel. Heb btw ook geen stoeltjes richting het kids-vak zien gaan, alleen richting het veld. Mocht er naar het kidsvak zijn gegooid is dat echt sneu.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is 'iemand tegen de muur zetten' geen nazi-uitspraak dan?

Is trouwens wel makkelijk hoe je het nu wil eindigen door te zeggen 'jou post zegt genoeg', nee die van jou doen. Je bent misschien wel de meest kansloze poster hier op het forum, niet normaal triest hoe jij post en als er iemand dan niets over zegt alles meteen probeert af te kappen en kinderachtig gaat doen. Blijkt zometeen zeker ook nog dat jij 18 bent ofzo :lol:.

Laten we er nou maar over stoppen en over voetbal praten, want met jou praten heeft inderdaad sowieso geen zin. En heb er ook gewoon geen zin meer in.

13. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Zit tegen Heerenveen op 't thuisvak, mag het dan wel? :+

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zelf niet gezien. Alleen van horen zeggen na de wedstrijd. Ach ja, ADO echt onder de maat vandaag. Geen pass kwam aan. Heel gelukkig pakken we een punt, erg spannende pot voetbal was het wel. :)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Neen, je hebt je te gedragen!

En netjes gaan staan en mond houden tijdens ons volkslied! :+

Altijd leuk bij Heerenveen, je weet nooit of je naast supporters van de bezoekers zit. Vorig jaar bij Heerenveen - Groningen sprong het halve vak waarin ik zat op toen Gronignen scoorde. Was wel een beetje een wtf

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    wut?

17. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Fluitje zit al in de zak }:]

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ach, 80% neemt Rampage serieuzer dan Thomasii. (zonder te slijmen:+)

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar NAC is wel vaak de lul. Ze kregen 1 punt mindering, wedstrijden zonder publiek en de loting van de beker is altijd nadelig ten opzichte van NAC.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heel wat anders even, die Cilissen is toch echt een leuk talent.

20. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op, NAC in deze vorm wint nog niet van Excelsior. Een overwinning of gelijk spel had er nooit ingezeten. Ookal speelde PSV vandaag de slechtste wedstrijd van het seizoen (na de match van donderdag)

@GoD Vision
    Hahaha. Serieus nemen. Hahahahaha. Mijn god, pubertjes. Fijne avond nog allemaal.

Btw als zo'n Rampage zich hier totaal absurd gedraagt, mag iemand daar wat van zeggen. Internet betekent niet dat je alles gaat posten wat je dwarszit. Wat formeler omgaan met forumgenoten is een must als je een goed podium wil hebben om over voetbal te praten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina