[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zo'n fantastische wedstrijd was het toch ook niet? Er zaten 3 td passes in ofzo?
    En beetje weinig )toffe) interceptions..

Maar ik kijk dan ook nooit NFL dus misschien ligt het aan mij :p.

2. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De wedstrijd is vet wanneer het zo close is, je op spannende momenten vette turnovers krijgt etc. :)
    En die cannonballs van Rodgers zijn gewoon vet om te zien. Zeker in slomo. Hij gooit echt keer op keer perfecte spirals en snoeihard geplaatst.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die pass van hem bij de derde Touchdown vond ik echt geniaal voor zover ik er verstand van heb. Lijkt me sowieso echt moeilijk om QB te staan.

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand iets van een download link? Weet echt niet waar ik moet zoeken en wil het graag zien!

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Thanks! Sinds kort begonnen, vind het wel leuk om te doen.

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo damn, ga nu slapen. Werk was echt verschrikkelijk. Kon alleen maar aan mijn bed denken.

Heb wel enorm genoten en blij dat The Pack heeft gewonnen. Sorry Flix ;-)

7. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net maar ff de samenvatting gekeken, baal enorm dat ik dit gemist heb!!

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Helaas hebben de Steelers verloren. Vond het trouwens erg goed hoe de BBC het uitzond (amerikaanse commentaar, filmpjes tussendoor en goede gasten in de studio) tussendoor geen irri reclames van ESPN... Maar ja, de wedstrijd voor de Steelers teleurstellend. Liepen al gauw achter de feiten aan en telkens als ze er bijna waren was het net niet... Zonde. Maar toch weer een mooi seizoen gezien.

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vriend uit mijn klas, komt uit Amerika, zei juist dat die commercials echt hilarisch zijn. Vond het persoonlijk wel fijn dat die commentatoren steeds kwamen op BBC, stak ik er nog wat van op ook.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De commercials van de Super Bowl staan inderdaad bekend als de leukste, ik heb alleen niet zo gek veel van de game mee gekregen aangezien het onbeperkt drinken was en er meer dan 150 man (en heel veel babes) op onze SB party af zijn gekomen. Erg gezellig, jammer van de Steelers.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zeker gezellig natuurlijk, maar zou het niet willen als ik het nog nooit had gezien, dan kan ik er toch te weinig van volgen om te kunnen oordelen. Zat nu lekker in de spanning, in mijn badjas en met een biertje in mijn hand :+

Zometeen maar naar bed om gisteravond in te halen een beetje :+

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Moet zeggen dat ik vandaag nog redelijk door ben gekomen... Moest 9 uur jasje dasje op Consulaat van Turkije of all places zijn.. was half 6 thuis en niet echt moe. Alleen toen wat gegeten, filmpje opgezet en weg was ik :+. Volgend jaar met wat vrienden ik een bar kijken hebben we besloten.

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha ik was gister ook voor de Cheesehead hoor!;p

Man o man, ik was gister avond echt kapot.
    Tegen 7 uur begon de vermoeidheid in te kicken. Lag om 9 uur op bed en heb me vanochtend weer keihard verslapen.

Zondag wel super gelachen, heb ook een serie HB gestaan haha. Had 3 carries voor 21 yards en dat op Double TE, Single back 31 dives.

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  14. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat je zonder schaamte een Packersfan kan zijn =(

15. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdient gewonne!!!

Ik was ook voor de green bay die kak steelers. Ben blij dat ze hebben verloren.
    Ik kwam pas zondag om negen uur in de ochtend aan in maastricht na week trainingskanp. Heb die nacht niet geslapen. Toch mooi dat ik als een zombie super bowl ging kijken. Was de moeite waard.

16. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Word dit jaar wel spannend in de 2e divisie toch? Als ik de teams zo zie denk ik dat niemand de 2e divisie zo effe maar gaat winnen. Hebben jullie nog oefenwedstrijden gepland staan?

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Afgelopen zondag tegen Almere scrimmage gespeeld.
    Die vonden het zo leuk dat ze gevraagd hebben of ze aankomende zondag weer mochten komen. Uiteraard werd daar geen nee tegen gezegd.
    Helaas moet ik 't zondag missen. Baal ik wel ontzettend van!

Div II gaat inderdaad interessant worden dit jaar. Je hebt Groningen, Amersfoort en Hilversum die erg aan elkaar gewaagd zijn, als je naar de resultaten van vorig jaar kijkt.
    Daarnaast schijnt Spijkernisse een erg ervaren team neer gezet te hebben. Half Rotterdam is daarnaar leeg gelopen.
    En dan heb je nog Arnhem, die elk jaar ook weer een sterk team weten neer te zetten.

Verder zijn er geloof ik nog Rotterdam en Utrecht. Daar heb ik geen idee van.

Komt er trouwens nog iemand op dat kickoff forum?

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    OH MIJN GOD wat heb ik zin in zondag zeg!!!

Ben zo achterlijk hyped up op het moment, gaat nergens over8)
    Loop muren/palen/duren te hitten en allemaal dat soort rare dingen. Mensen om me heen worden echt gestoord van me.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    WOOHOO !!!! NEW JERSEY BABY !!!! WOOHOO !!!!!

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Haha, hier in Groningen zijn we ook wel pumped... Ik lig lekker bij mijn ouders op de bank mijn energie te sparen voor vanavonds practice. Cu on Sunday.

Deel Deze Pagina