Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Veel lezen in verschillende vakgebieden. Lees is een keer een boek over psychologie, filosofie etc. kom je vanzelf wel iets tegen wat je interessant vind (zo ben ik aan m'n keuze gekomen en bevalt nog steeds na 3 jaar :) )

2. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van tekenen houdt en je bent een beetje een zorgend type bent moet je eens hier naar kijken: Ergotherapeut

Veel contact met cliënten, ontwerpen, lekker creatief zijn en je gaat nog aardig verdienen ook! er lopen volgens mij ook veel vrouwen rond bij die opleiding :+

Doe eens gek en loop een dag mee bij een opleiding die je stiekem wel leuk lijkt. Heb ik ook gedaan en zit nu mooi gesettled!

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dacht wat chills te hebben gevonden via een vriend, maar zoals gewoonlijk reageren bedrijven niet op hun mail als ze er niet beter van worden. Moeilijk om even beleefd een berichtje terug te sturen natuurlijk.

Maar goed. Mijn nieuwe rooster moet ik elke middag naar school dus dat is kut. Nou heb ik wel twee ochtenden de tijd en ook in de avond gewoon. Iemand nog ideeen? Ben nu 19 en studeer, dus een aantal dingen vallen logischerwijs af. Zou echt liefst iets doen dat nog een beetje voldoening geeft, maar daar is denk ik haast niet aan te komen voor zo'n 8-12uur in de week.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Gisteren weer aangemeld voor hetzelfde baantje, dit wordt alweer mijn 7de jaar :+

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zul je zien dat je 2 maanden later uit bed wordt gebeld of je zin hebt om te werken. :lol:

Dit heb ik iig regelmatig meegemaakt.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan er beter zelf ook een beetje actief achteraan jagen, ipv afwachten.
    Stuur je bijv. een mail en heb je een week later niks gehoord? Bel ze op!

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb ik ook gedaan.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar het is toch duidelijk dat ze niemand nodig hebben? :eek:

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Nee, dat is het dus niet. Gewoon bellen en vragen of ze de mail hebben ontvangen en dan hoor je vanzelf wel wat er aan de hand is.

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zit momenteel met hetzelfde. Lijkt me ook wel leuk om in een winkel te werken, maar volgens mij verdient dat erg weinig. Ben 19 jaar btw.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    verkeerde topic

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Als je een rijbewijs hebt zoek naar een baan waar die voor nodig is, heb je automatisch al een beter loon / meer kans vergeleken met anderen.

13. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Ik werk sinds kort bij een kledingwinkel en heb het echt heel erg naar m'n zin.
    Het ligt denk ik vooral aan de winkel waar je gaat werken hoeveel je verdienen zal.
    Ik ben ook 19 en verdien hier evenveel als bij mijn vorige baantje maar als ik straks geen 'verkoopster in opleiding' maar echt 'verkoopster' ben krijg ik 50 cent per uur meer. Ik vind m'n salaris heel redelijk.

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Kledingwinkels betalen over het algemeen toch minimum loon?

15. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Geen idee, maar ik heb meer dan dat. Misschien heb ik gewoon precies de juiste winkel uitgekozen~

16. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Werk nu bij Paul Klarenbeek, laden en lossen van vrachtwagens.
    Vind het eigenlijk 3 dubbel niks, enige wat je doet is sjouwen en kleren ophangen. Het enige pluspunt is dat ik er veel verdien per uur voor mijn leeftijd namelijk €5.50. Werk juist graag in de horeca maar ik ga niet in de keuken staan als ik 3 euro per uur verdien.

Wat deden jullie op mijn leeftijd? (16) En hoeveel verdienden jullie?

17. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ben ook 16, en verdien 6 euro per uur. Ik doe dan vooral magazijnwerk. (opruimen, opnieuwindelen, kappen maken, heftruck verplaatsen vrachtwagens schoonmaken)

18. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zelfde als ik doe dus. Vind het saai en te eentonig.

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik 16 was werkte ik voor 3,02 per uur bij de AH :thumbs:

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dat mag toch helemaal niet? :eek:

Deel Deze Pagina