Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je UPC hebt kan je gewoon originele comentaar eronder zetten!

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vond het echt een goede dunkcontest!
    Een van de beste eerste rondes die we ooit hebben gezien in een dunkcontest.
    Niemand stelde teleur eigenlijk. Mcgee was echt super, Demar had een paar erg toffe dunks en Ibaka had 1 van de beste free-throw line dunks tot nu toe.
    Blake had een super 360. Jammer idd van die 2de. 360 via zijkant backboard was het dope geweest. Elbow in de ring was echt awesome.
    De laatste dunk stelde wat teleur, omdat hij niet over de auto zelf sprong maar meer over de motorkap alleen...

Vetste dunk vond ik die van Mcgee, met 2 baskets.

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dat meen je niet serieus...

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ibaka's 2de dunk vond ik niet zo dope, met de dteddy beer.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ah kom op man. Wat een gezeur, als je dit niet een van de beste 1st rounds vond dan kun je nergens meer van genieten.

Je moet er gewoon mee dealen dat het niet altijd zo is als in 2000.
    Wees blij dat er na de afgelopen 2 jaar, weer eens een toffe contest is geweest.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Terecht dat Kobe All-star MVP is geworden. Verder dope match ^^. Het einde was erg spannend IMO.

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hmm, of het echt terecht was?
    Min of meer, maar niet by far.
    Kevin Durant zorgde echt voor de comeback, anders had East misschien wel gewonnen en was de MVP naar LeBron gegaan.

Kobe had wel veruit de mooiste plays, dikke respect.
    Het was wel terecht inderdaad.

Wat me opviel aan de wedstrijd:
    Veel minder show dan afgelopen jaren. Vorig jaar was het ook al iets minder, maar de jaren daar weer voor waren veel meer spectakel heb ik het idee.

8. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de fans mochten stemmen bij de Dunk Contest, zo werd het meer een Popularity Contest. 68% van de stemmen, damn. Begrijp me niet verkeerd, Blake Griffin is echt heel erg goed, maar ook gehyped.

En tering, ik wil de East vs. West game zien, maar deze kut 30 kb/s werkt echt niet mee. :mad:

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    In het begin verloren ze wel vaak de bal :lol:. Kevin Durant zorgde idd voor de comeback, en maakte het ook af. Lebron zorgde ook voor de comeback bij East, en de 3 pointer van Stoudemire was ook erg belangrijk. Ik had wat meer gehoopt van Rose, Wade, Howard en dergelijke. Westbrook deed het ook goed. Zijn dunk was nice.

Hmm, maar Griffin verdiende het opzicht ook wel om te winnen. Al zou ik niet echt opkijken als JaVale won. Mjah, het is wel zo dat de populairste wint als fans mogen stemmen. Zelfde met de MVP van Justin Bieber ;o. Achja, ik ben blij voor Griffin, hij doet het goed en ookal is het misschien een popularity contest, hij heeft goed gedunkt en verdient de trophy ook. Ik vind het een mooi gebaar naar zijn overleden vriend, dat hij de trophy geeft aan zijn (zn vriend's) ouders.

E: Ohja, als je Sport1 hebt, kan je zo de herhaling kijken, Subsito.

10. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Sport1 heb ik helaas niet. Nja, dan maar wachten en anders morgen kijken.

Ik zit trouwens al een tijdje te twijfelen of ik wel op een basketbal club ga. Vind het echt heel tof, op straat basketbal spelen, NBA kijken, NBA games spelen etc., maar ik weet niet zeker of ik wel de tijd of motivatie heb om elke week een paar keer te gaan trainen en wedstrijden spelen. Mijn lengte helpt ook niet echt mee, ik ben ongeveer 1.70. :+

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar het is voro de fun, dan zou lengte niet zo zeer moeten uitmaken ^^. Tenzij je echt pro wilt gaan doen, dan zou lengte wel helpen. Maar bij mij speelt er best een kleine persoon, maar die is wel het beste van de team. Daarnaast ben je maar 5 cm kleiner dan Nate Robinson, die de dunk contest 3x heeft gewonnen :p

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Was idd een nice game,vooral op het laatst kwam east nog akelig dichtbij.

Kobe MVP mja hij had ook zomaar naar Durant kunnen gaan idd.
    Thuisvoordeel zullen we maar zeggen :+
    Kobe had wel 3 hele lekkere dunks waarvan 1 tegen LeBron.

Was dit keer idd veel minder show dan voorgaande jaren word nu echt een competitiewedstrijd,beetje jammer imo.
    All-star game hoort voor de fans te zijn en gewoon een show weggeven ipv echt te willen winnen.

Ook wel lachen die reactie van het publiek als ineens 4 Boston spelers het veld opkomen.

Tevens gelijk de rumors te voorschijn halen :p

Carmelo Anthony naar de Knicks??

Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Vroeger was het puur voor de fans.
    Veel meer alley-oops off the glass enzo. Viel me op dat ze defensive de fast-break telkens probeerden te stoppen... Laat toch gaan dacht ik toen, dan zien we nog eens wat.
    Eerste helft mag van mij sowieso puur show zijn, als ze op het eind serieuzer gaan spelen is dat ook wel leuk om te zien.

Facial van Kobe tegen LeBron vond ik zeker nice. Zo zien we toch wie de betere van de 2 is. Kobe is sowieso mijn favo player in de league, samen met Blake nu.

Carmelo misschien naar Knicks, misschien naar de Nets, misschien.....
    Knicks zou vet zijn, maar welke spelers zou je willen opgeven voor Anthony?
    Moeilijk.

Stoudamire en Anthony in 1 team zou echt super zijn.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is het al bekend welke players Knicks wilt geven, namelijk forward Danilo Gallinari, guard Raymond Felton, forward Wilso nen ten minste één first-round draft pick. (Bron: NBA zelf/Game Time app)

E: LeBon en Griffin zijn mijn top 2 fav spelers. Maar Kobe is wel in me top 5 ^^. Ik kan hem veeel meer waarderen nadat ik plays van Afro Kobe en Crazy8 heb gezien. Hij is echt een geweldige speler, en ik begrijp dat nu ook meer. Jammer dat er nog niet zo'n DVD Boxset is over Kobe, net zoals bij Jordan. Hmm, ik moet nog eens verder met de box...

Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Dat is wel heel erg veel....
    Krijgen ze daarvoor alleen Melo?

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, althans, bij de Nets zouden ze ook Chauncey Billups, Renaldo Balkman en Sheldon Williams ruilen. Geen idee of dezelfde ruil geld voor Knicks. Ik hoop zelf dat hij naar NYK gaat. Hij wilt daar zelf ook graag heen, en zoals je zei, Stoudemire en Melo = awesome.

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ff tussendoor, 1 van de beste mixes die ik ook gezien heb.

I <3 Hoopmixtape

18. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand iets van een download link voor de allstar game? En dan geen torrent, snap daar namelijk niet zo veel van!

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Nice!!!!:b:

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Dan word het tijd dat je dat eens leert.
    Anders weet ik het namelijk ook niet.

Torrents is niet zo moeilijk, ik dacht net als jij van wel. Maar dat is dus niet zo.

Je download Bittorrent (of utorrent), typ maar bij google bittorrent.
    Dan ga je naar de site en download je dat programma gratis.
    Daarmee kun je bestanden (torrents) mee downloaden.

Vervolgens ga je naar: www.bt.davka.info

Je ziet daar staan: All-star game 2011, bovenaan de pagina ergens.
    Je klikt erop. Er popt daar wss een schermpje open met daarop openen of opslaan. Klik eerst openen. Dan opent bittorrent zich en kan je selecteren waar je de all-star game wil opslaan.

Klik op Oke en klaar.

op www.torrentz.eu kun je nu allerlei films etc. ook downloaden.
    Links met een groen vinkje erachter betekend dat ie als veilig (zonder virus) word beschouwd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina