De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 42]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Terechte overwinning van Bayern. Over de hele wedstrijd gezien waren ze gewoon de betere ploeg. Totaal niet op zijn Duits, zoals Cookie zegt. Bij Inter was het over het algemeen Eto'o zoeken en zien waar het strand.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb trouwens alleen de 1e helft gezien en de laatste 5 minuten van de 2e helft. Maar de 1e helft speelde inter erg verdedigend. Laatste 5 minuten zag ik ze wel aandrukken. Wel lekker dat Gomes nog ff scoorde :)

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Had toch gehoopt een iets mooiere wedstrijd te zien. Al met al heeft Bayern wel terecht gewonnen inderdaad. Kwamen er toch meer uit. Moet wel zeggen dat ik Sneijder beter vond spelen dan bijv. Robben aan de andere kant. Wel af en toe van Eto'o kunnen genieten, maargoed.. die moest alles in z'n eentje doen.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met wat geluk in de laatste minuten maar ook door te blijven knokken voor de goal tot in de laatste minuut, ook iets wat Duitse clubs regelmatig laten zien. Het was absoluut verdiend maar toch wel weer typisch, hoeft niet altijd negatief te zijn btw.

Anders zei ik wel op zijn psv's O-)

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Same, in de rust start je FIFA op vanwege de transferupdate en dan is het moeilijk om daarmee te stoppen:+
    Al heb ik niet gespeeld maar alleen stats gekeken, dus heb wel alle kansen gezien. Terechte overwinning.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Arme Nera. 8)

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    I see what you did there. :D

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heerlijk _O_. Zielig voor Julio, ongelukkige redding. Maarja, heerlijke uitslag IMO tegen dat lelijk spelende Inter.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Over de wedstrijd gezien gewoon terecht voor Bayern idd.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bayern! \o/

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Aardige eerste, erg slordige tweede helft van Interzijde. Eerste helft ging gelijk op, tweede was daarom voor Bayern. Logisch resultaat, maar zeer zuur gezien het tijdstip, de manier waarop (Julio, wat doe je toch weer met het verwerken van zo'n schot? altijd naar de zijkant!) en de kansen die je zelf hebt gehad. Maar ik sluit het niet uit dat Inter verrast in München. Ik heb gekkere dingen gezien bij deze ploeg. Alleen wordt het een hels karwei. En Milito moet fit zijn, anders heb je net als vanavond amper mogelijkheden om te verrassen.

Schoten verkeerd verwerken... Ik heb het onze vriend FunXual nog verteld ;)

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Leonardo had gewoon meer lef moeten tonen dat Eto'o verhaal komt halen, omdat hij alles alleen moet doen, zegt genoeg. Die jongen is verschrikkelijk goed en heeft naar mijn mening nog veel weten te creëeren. Echter was Stankovic allang aan vervanging toe en had Leonardo gewoon iemand voorin naast Eto'o erbij moeten zetten.

Crudeli gaat dit leuk vinden :p.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik lees net het stuk van Sneijder dat hij vond dat ze een overwinning verdienden en ook toen ik gisteravond even #intbay ging checken op twitter waren er veel die dat vonden. Benieuwd welke wedstrijd zij hebben gekeken...

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  15. xpercyxnl

xpercyxnl Just Do It...

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moesten Pandev voor Stankovic zetten en niet op het einde van de wedstrijd (90ste minuut), verder was Sneijder er goed uit gelopen door Gustafo.:)

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sneijder is dan ook wel een speler die je volgens mij heerlijk uit de wedstrijd kan spelen als je 90 minuten lang enorm op 'm zit. Dan raakt 'ie geirriteerd en gaat hij tegen zichzelf spelen.

17. xpercyxnl

xpercyxnl Just Do It...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op een gegeven moment, word hij eruit gelopen en ging hij Gustafo in zijn rug duwen en een slaande beweging maken. Verder vond ik Sweinsteiger niet echt geweldig.:'-(

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep,

Inter was tergend, net als Bayern overigens. Ik snap die coach van Inter echt niet gewoon, je zag dat ze amper een vuist konden maken voorin in die tweede helft. Je speelt thuis... Waarom zo lafjes?

Sneijder was nergens te bekennen, hij kon ook niets, want hij wordt niet goed gebruikt. Als er niemand voorin staat, kan hij het spel ook niet daarheen verplaatsen natuurlijk. Robben was in de 2de helft weer ongrijpbaar zo af en toe. En is alweer beslissend. Die jongen beslist topwedstrijden.

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Sneijder combineerde er anders een aantal keren lustig op los met Eto'o. Het probleem was echter dat zij het continu met zijn 2en moesten doen. Er was totaal geen aansluiting vanuit het middenveld. Met iemand als Pandev waren de afspeelmogelijkheden veel groter geweest en hadden ze waarschijnlijk ook makkelijker kunnen combineren.

Wat ik persoonlijk wel mooi vond: Gomez scoort de 0-1 en prompt staat Pandev langs de zijlijn om er in te komen... Bwhaha en wat het dan nog mooier maakt is dat hij er uiteindelijk niet eens in komt omdat de blessuretijd al bijna om was en de bal niet meer buiten ging. :+

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, Sneijder had wel wat mooie combinaties met Eto'o, maar hij kon niet beslissend zijn omdat hij het spel niet kon verplaatsen naar plekken waar het er echt toe doet. Zo kan hij ook niet beslissend zijn voor Inter. Inter speelde laf en ik kan niet begrijpen dat je zo bang bent als coach in een thuiswedstrijd, helemaal als je spelers als Sneijder, Eto'o en Pandev voorin hebt. Want uiteindelijk verliezen ze gewoon en moeten ze in Munchen echt keihard knokken. Inter zal daar beter gaan spelen, want ze kunnen echt wel prima voetballen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina