Weet niet of je Zenith dit seizoen een beetje volgt? Zenith heeft een heel sterk team en heeft in de groepsfase alles gewonnen volgens mij. Denk dat Zenith makkelijk wint.
mijn bet voor vanavond Bayer Leverkusen - Metalist Kharkiv 1 1,25 Ajax - RSC Anderlecht 1 1,55 Dinamo Kiev - Besiktas 1 1,55 Manchester City - Aris Saloniki 1 1,10 Quotering 3,30 x Inleg: € 1,00 = Kans op: € 3,30
Toch altijd mooi die kaartenweddenschappen. De Jong heeft dit seizoen evenals Davis nog geen enkele kaart gepakt
Florian Mayer - Novak Djokovic 1.06 Caroline Wozniacki - Flavia Pennetta 1.22 Roger Federer - Segiy Stakhovsky 1.03 Daniela Hantuchova - Vera Zvonareva 1.36 Ricardo Mello - Mardy Fish 1.22 Jelena Jankovic - Klara Zakopalova 1.36 Adrian Mannarino - Alejandro Falla 1.57 Santiago Giraldo - Nicolas Almagro 1.40 Juan Martin Del Potro - Teimuraz Gabasvili 1.12 Inleg €1.00 Notering 7.399 Potentiele Winsten €7.40 PSV Eindhoven - Lille OSC 4.33 Inleg €2 Notering 4.33 Potentiele Winsten €8.66 Zenit St Petersburg - Young Boys 1.33 Liverpool - Sparta Praag 1.4 Manchester City - Aris 1.2 Inleg €1 Notering 2.2344 Potentiele Winsten €2.23 Gister echt een potje genaaid, had meer dan 20 euro gewonnen als Chela had gewonnen. Gaf die klootzak bij een 6-3 5-6 voorsprong op
Klopt inderdaad, maar ik hoop maar gewoon dat ze winnen vanavond. Leuke bevlieging van Eriksen & Sulejmani oid edit: deze ook nog trouwens. Pure gok, maar zou mooi zijn als het uitkomt Quotering 26,13 x Inleg: € 1,00 = Kans op: € 26,13 Voorspeld: Eindresultaat: Wedstrijden Uitslag Quotering Uitslag Quotering Paris Saint-Germain - FC BATE Borisov 2 6.7 - - Villarreal - Napoli 2 3.9 - -
PSV - Lille Béria, pakt geen kaart (1,16) Sporting Lissabon - Glasgow Rangers Davis pakt geen kaart (1,14) FC Twente - Rubin Kazan Bajrami, E scoort niet (1,22) Ajax - SC Anderlecht de Jong, pakt geen kaart (1,20) Spartak Moskou - Basel Yapi Yapo, pakt geen kaart (1,20) Bayer Leverkusen - Metalist Kharkiv (0-1) 1 (2,35) Manchester City - Aris Thessaloniki 1 (1,22) Liverpool - Sparta Praag 1 (1,40) Inzet: 3,00 Totale notering: 9,32 Potentiële uitbetaling: 27,97 Deze 3 spelers stonden niet in de basis.. wel jammer, ik had nog gekeken wie er veel wedstrijden speelden.
Die laatste bet is gewoon pure pech. Ik heb m'n beide bets goed maar baal nu dat ik niet voor Emerson van Lille heb gekozen, hij had pas 8 wedstrijden op zijn naam terwijl Beria al boven de 20 zat, en toch begon hij niet in de basis..
Mijn tegoed op toto.nl is op dus wil eigenlijk overstappen. Maar op welke site gokken jullie nou? Unibet toch de meesten?
Ik moet ook eindelijk eens een unibet account aanmaken voor dit weekend. De vele opties maken het toch een stuk leuker en beter.
Bij 1x win je de bet als het thuis team wint of gelijkspeelt. bij 12 win je de bet als 1 van beide teams wint, dan verlies je dus als het X is, X staat voor gelijkspel. Het is dus hetzelfde als een handicap.